Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצעה ממני אל תתקרב לאוטו הזה, במסגרת העבודה נהגתי עליו , לא נוח, נכנס לשלולית האפשרות להתהפכות אם לא שמים לב גבוהה מאד, ההגה נתקע במהירויות גבוהות, צריכת דלק מזעזעת

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אתה מגיע למצב של כמעט התהפכות עם הפיקנטו יש לכך 2 סיבות או שאתה משתולל עם הרכב או שיש בעיה,אותו דבר לגבי ההגה,כניראה שיש בעיה

אני לא נתקלתי בכזה דבר בפיקנטו ולא שמעתי מהבעלים על כאלה דברים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פיקנטו רכב מאוד נוח, לפחות אם אני משווה אותו לפג'ו 107 שלי.

איכות חומרים, מושבים תנוחת נהיגה וכד'.

צריכת דלק בדגם האוטומטי לא משהו.

עזוב תגובוץ בפורום עשנ נסיעת מבחן.

פורסם
עוד משהו לגבי הפיקנטו, למי שזה משנה, יש לך מיכל דלק קטן יחסית (30 ל'), אז יחד עם צריכת הדלק הלא-מי-יודע-מה, היא מעצבנת למדי בצורך להכנס לעתים תכופות לתחנת הדלק.

 

35 ליטר בדגם 1.25 אוטומט.

לא יודע לגבי השאר.

פורסם
החיסרון הגדול בפיג'ו 208 הוא שההגה מסתיר לרוב חלק מלוח השעונים, לא יודע כמה קל להתרגל לזה, אם בכלל. הפיקנטו אומנם קומפקטית אבל מרגישה הרבה יותר מרווחת מבפנים, השוק שלה מעולה והיא מגיעה עם 7 שנות אחריות שזה בונוס ענק.

 

אני לא יודע אם אתה כותב מתוך נסיון או סתם מדברים ששמעת .

אבל ההגה ב208 לא מסתיר כלום בישיבה נכונה, אם כבר אז להפך הוא מסתיר פחות מהגה רגיל כי אתה רואה את לוח המכוונים מעליו ולא דרך ההגה כמו ברכבים אחרים.

לגבי מרווח אין מה להשוות בין ה208 לפיקנטו , ה208 מרווחת בהרבה .

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

פיקנטו עולה 70K, יתר הרכבים שהמלצתם לו עליהם עולים 80K ומעלה. השוואה לא הוגנת.

 

אם כבר משווים, לזה ליונדאי I10 שלדעתי יותר טובה ממנה.

 

בכל מקרה שתי המכוניות האלה די שברו את השוק, היום הרבה אנשים מבינים שאין צורך ברכב גדול ויקר עם תא מטען ענק שרוב הזמן נוסע ריק או מלא בזבל - ומי שחייב אוטומט ולא מעוניין להתפשר על פח חשוף, חלונות אחוריים שהם חרכי ירי והיעדר תאי מיזוג במרכז הרכב - מגיע כברירת מחדל לשתי אלה.

פורסם

פיקנטו לא עולה 70 אלף ש"ח. מבצעי היד שניה 0 ק"מ שאתה מציע לא נחשבים. לא כולם רוצים לרכוש רכב יד שניה מרמת גימור בסיסית, עם אחריות מקוצרת (במקרה של קיה) ועם "כתם" של בעלות קודמת.

 

הדגם המאובזר בסוכנות מגיע לאיזור ה78 אלף ש"ח על הכביש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

ב70 אלף מדובר על פיקנטו עם מנוע 1.0,פיקנטו עם מנוע 1.25 עולה קרוב ל80.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קודם כל, לא בודקים שיניים של סוס שמקבלים במתנה. במילים אחרות, האבא רוצה לקנות אז תיקח מהר לפני שהוא מתחרט!!!

 

מעבר לזה, יש לי פיקאנטו ואני מאוד מאוד מרוצה ממנה. אני עושה המון קילומטרים כולל מחוץ לעיר וצריכת הדלק בהחלט מתאימה לקטגוריה ושלא יספרו לך סיפורים. היא מאוד נחה מקדימה ולא מיועדת לשלושה מבוגרים מאחור אבל לא חושב שזאת תהיה בעיה אצלך.

 

מבחינת יופי היא מאוד לטעמי אבל זה לגמרי עניין של טעם אישי. מבחינת ביצועים, תיקח את הדגם עם המנוע 1.2 ולא תיפול משום רכב אחרי בקטגוריה.

 

כשאני הייתי במצב חיפוש ובדיקה מצאתי כמה וכמה מאמרי השוואה ברשת בין מכוניות המיני ובכולם הפיקאנטו קיבל שבחים. תשקיע כמה דקות גם אתה וזה בטוח ירגיע אותך.

 

אחרון חביב, זה הרכב הכי נמכר בקטגוריה מה שאומר שכשתרצה למכור אותו זה ילך בקלות יחסית.

פורסם

,מה צריכת הדלק אתה מקבל באיזה תנאי דרך?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני עם פיקנטו 1.2 אוטומטית בשנה האחרונה ומד האוץ עומד על כמעט 45000 ק"מ, הרכב מרווח יחסית, יציב מאוד גם במהיריות של שיפוט מהיר, וממש לא זללן בדלק.

אמנם רוב הנסיעות שלי הם בין עירוני אבל המהירות גבוהה מזגן דולק קבוע.

סה"כ הרכב סבבה קצת קופצני אבל זריז.

ואני מסכים כנראה ה208 טובה ממנו.

פורסם

ואיזה צריכה אתה מקבל?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני לא חושב שמישהו לומר שהפיקנטו מרווחת מה-208.

ה-208 היא המרווחת ביותר בקטגוריה שלה (סופר מיני) ובוודאי מרווחת הרבה יותר מהפיקנטו.

אין מה להשוות בכלל את הנוחות של שני הרכבים - ה-208 מרגישה נעימה והרבה יותר בוגרת ממנה.

 

לגבי ההגה ב-208 - לי זה לא הפריע. ההיפך, זה מאוד חמוד ונותן תחושה מהנה בנהיגה. הזכיר לי במוו שנהגתי עליה.

 

כל זה מבלי להזכיר את היתרון העצום של ה-208 במנוע ובגיר.

פורסם

כפי שכתבו מעלי, הפיקנטו זה רכב מסוג מיני והרכבים שרשמו פה (פיז'ו 208 / סיאט איביזה) אלה רכבים מסוג סופר-מיני -

דרגה אחת מעל.

במחיר של כמה אלפי שקלים יותר, אתה תקבל הרבה יותר אוטו:

 

מרווח יותר

נוח יותר

בעל התנהגות-כביש טובה יותר

חזק יותר

מאובזר יותר (לעומת הגרסא הבסיסית של הפיקנטו)

 

והכי חשוב - בטיחותי יותר

אם חס וחלילה תקלע לתאונה, האוטו הזה ישמור עליך טוב יותר (וזה לא מה שאבא רוצה לתת לילדים שלו? אוטו שישמור עליהם טוב יותר?)

 

אם למשל תהיה לכם נסיעה-משפחתית לאילת, אבא שלך בהחלט יוכל לקחת את האוטו הזה

4 מבוגרים יישבו בו בכיף (ל-5 יהיה צפוף), ויהיה מקום סביר בבגאז' ל-2 מזוודות

מכיוון שהאוטו הזה גם תוכנן טוב יותר לנסיעות בינ-עירוניות, הנסיעה בו תהיה הרבה יותר נוחה ונעימה

 

בהצלחה

פורסם
אני לא חושב שמישהו לומר שהפיקנטו מרווחת מה-208.

ה-208 היא המרווחת ביותר בקטגוריה שלה (סופר מיני) ובוודאי מרווחת הרבה יותר מהפיקנטו.

אין מה להשוות בכלל את הנוחות של שני הרכבים - ה-208 מרגישה נעימה והרבה יותר בוגרת ממנה.

 

לגבי ההגה ב-208 - לי זה לא הפריע. ההיפך, זה מאוד חמוד ונותן תחושה מהנה בנהיגה. הזכיר לי במוו שנהגתי עליה.

 

כל זה מבלי להזכיר את היתרון העצום של ה-208 במנוע ובגיר.

 

היא לא הכי מרווחת,הגאז היא הכי מרווחת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...