Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

אני מחפשת המלצה לדאבל דין לרכב.

הדרישות שלי הן מערכת שמכילה כמה שיותר מידע.

כגון שעה\תאריך\מד טמפרטורה חיצונית וכו'.

משום שאין ברכבי את המידע הנל אני מעוניינת שהמכשיר יכיל זאת.

 

תודה!

פורסם

שעה ותאריך יש בכל דאבל דין מתחיל

מד טפמרטורה נראה לי שיותר כדאי לקנות בנפרד. לא ראיתי כאלו דברים שלא מגיעים מובנים ברכב.

פורסם (נערך)

כן, הדגם מומלץ. יש את אחיו עם המסך הגדול יותר, ה-5750. ולשניהם יצא דור חדש, ספרה שניה 8.

התמונה שראית היא של שיקוף טלפון נייד באמצעות מירורלינק או appradio, שום דאבל דין לא מכיל חיישן טמפ' חיצונית.

 

ובכלל, אתה חיה ברכב שצריכה לדעת מה התאריך ומה הטמפ' בחוץ? :wink:

לא צופה/שומעת חדשות ותחזית מז"א? או לחילופין, המידע לא נגיש לך בטלפון?

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

אני קצת מתלבטת אבל.

באלכסנדר שרותי רכב מוכרים את המערכת הנ'ל ב1250 ש'ח.

זה מעט כסף לתמורה רבה לדעתי, או שאני טועה?

 

אני מעוניינת להשקיע עד 1500 ש'ח כולל התקנה למערכת מסך.

 

ואני כמובן גם רוצה שהמתגים בהגה יעבדו לי.

פורסם

זה מחיר יפה למערכת כזו. נראה שהמחיר ירד בחודשים האחרונים מעט בהדרגה (כ-200 ש"ח), כנראה לאור כניסת הדגם החדש.

לעלות ההתקנה יצטרפו מחירם של מתאם מסגרת לרדיו ומתאמי חיווט לפי הדרישה.

 

הפיוניר הזה כולל מתאם שליטה מהגה מובנה (אני מניח שבמיקרה השליטה היא אנאלוגית ולא נדרש מתאם דיגיטלי).

פורסם

במיקרה גם לא נדרש מסגרת לדשבורד, כי הוא כבר מגיע כדאבל דין מהיצרן רק ללא מסך.

 

האם תוכל לרשום מה המערכת כוללת? מה הפונקציות והתכונות שבה?

והאם אפשר לערוך בה שינויים כגון רקעים, צבעים למתגים וכו'?

 

אני מעוניינת קצת להעניק צבע ורענון לדשבורד המשעמם.

פורסם

גוגל התקלקל?

 

https://www.pioneer.com.sg/idn/products-detail/index.html/?product=AVH-X2750BT

http://www.pioneer-latin.com/en/products/avh-x2750bt-646.html

מומלץ גם להוריד חוברת הוראות ולעיין בה.

 

ויש עשרות סרטונים טובים ביוטיוב לגבי צורת ההפעלה של המכשירים האלו.

 

אפשר לגשת ליבואן, עוזי רדיו (או כל חנות אחרת עם תצוגה פעילה), ולהתרשם בפועל מהמכשירים השונים (תלוי מה מותקן כמובן בתצוגה).

פורסם

לא כתבתי לקנות מהם, כתבתי לגשת להתרשם מהמכשיר.

כמובן שאין צורך להעביר להם את המסר שהרכישה לא תתבצע דרכם בהכרח.

 

ההבדל נובע מהיותו יבואן רשמי ולכן מדובר במחיר מחירון רשמי.

מפיצים של המכשיר יכולים להוריד למחיר יותר ריאלי (בדומה למחיר מחירון של מצברים ומחיר מכירה בפועל), או שמדובר במכשירים ביבוא מקביל.

לעיתים יש הבדל באורך האחריות, 3 שנים דרך עוזי ושנה אחת בלבד בחנויות אחרות.

פורסם

אני חשבתי כבר שהמכשיר הוא שונה, טוב לדעת שזה אותו המכשיר בפחות מחצי.

 

ההתקנה של המכשיר מסובכת? אני יכולה גם להתקין לבד ולחסוך 250 ש'ח?

פורסם

אם יש לך הבנה וגישה טכנית בסיסית ורצון, זה בהחלט אפשרי.

מומלץ להצטייד בכל מקרה במתאמי חיווט כדי להימנע מחיתוך של חיווט קיים וכדי לייתר אולי את מלאכת זיהוי תפקוד החוטים.

אם יש טיפה ספק, עדיף שבעל מקצוע יתקין.

 

את בטוחה שלא נדרשת מסגרת אגב?

אפשר לראות תמונה של הדשבורד כפי שאצלך ברכב?

×
×
  • תוכן חדש...