Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי לקוח שביקש שאני אמדל לו כמה מוצרי אומנות כדי שיוכל לייצר תבניות ליציקה.

הוא נותן לי את התרשימים ואני הופך לתלת מימד בסולידוורקס.

 

מידלתי לו אבל הוא לא מוצא עדיין מישהו שייצר את התבניות.

 

ניסינו עם הדפסת תלת מימד אבל הרזולוציה לא מספיקה והמחירים עדיין יקרים (600 ש"ח לכל תבנית).

 

כרגע הכיוון זה מקום שעושה כרסום CNC עם חומרים יותר רכים שמתאימים לתבניות כאלה (ספוג, גבס, עץ וכו').

 

יש למישהו המלצות או רעיון איך משיגים כזה מקום במחיר נורמלי?

 

מצ"ב אחת הדוגמאות שצריך לעשות (זה באמצע הדרך, חסרים המון פרטים).

 

01.JPG02.JPG03.JPG

  • אחראי פורום
פורסם

איך ומה הוא יוצק על זה?

אתה יכול לנסות אצל רוני גרנות או אילן הירש בחולון.

בעבודתי אצל רוני היינו מכרסמים כל חומר שניתן לכרסם, גם עץ. אופציה לקחת בחשבון זה PU מוקצף, מגיע בכמה צפיפיות,

זה ח"ג פופולרי לתבניות יציקה, וואקום, הזרקה בלחץ נמוך וכו'.

די בקלות מגיעים איתו לפני שטח חלקים. משוייף בקלות, אפשר גם לצבוע ולהעמיק עוד את רמת הפיניש.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...