Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר להסתדר גם בלי.

 

אפשר להסתדר גם בלי חשמל.

אפשר להסתדר גם לי פלאפון.

 

ועכשיו ברצינות, היום כשחיישני רוורס עולים 150 ש"ח ובכל מקרה באים על כל רכב חדש, למה לא להתקין?

אם אני זוכר נכון למשאיות או אוטובוסים חובה שיהיה מצלמת רוורס או מצלמה.

פורסם

מצלמת רוורס לא נוח לי אבל חיישנים מצפצפים מאוד נוח.

 

אפשר להסתדר די טוב גם בלי אבל הרבה יותר נוח עם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ברכבים הקודמים היו לי חיישנים ולמדתי שהם בסה"כ מסייע ואסור בשום פנים ואופן לסמוך עליהם.

ברכב הנוכחי יש לי גם חיישנים וגם מצלמה - התמכרתי! לחיישנים אני כלל לא מתייחס ומבחינתי אפשר להסיר אותם, אך המצלמה היא עולם אחר, אחרי שאתה לומד להכיר אותה, אני נכנס לחניות ונצמד לעצמים עד למרחק של מילימטרים בודדים.

אחרי שהתרגלתי לזה קשה לי בלי... מומלץ ביותר.

פורסם (נערך)

זה אולי קצת עצוב אבל אני יכול להעיד על עצמי אבל כיום - בלי מצלמה \ חיישנים מאוד קשה ולא נוח לי לבצע רוורס, פשוט התרגלתי לנוחות הזו.

 

לפני כמה שנים לא הייתה לי בעיה ועד לפני שנתיים לא היו לי חיישנים ולא מצלמה.

עריכה אחרונה על ידי ROEi1
פורסם

המכוניות החדשות הן בעלות שדה ראייה אחורי הרבה יותר מוגבל ממה שהיה נפוץ בעבר. זה כבר לא רק עניין של נוחות היום..

פורסם
רציתי לשאול, למי ממכם יש חיישני רוורס או מצלמת רוורס ברכב.

לדעתכם זה דבר נחוץ או שאתם מסתדרים גם בלעדיו?

לדעתי האישית מיותר ובהחלט אפשר להסתדר ללא חיישנים ומצלמות.

איזה כייף לי :)

פורסם
זה אולי קצת עצוב אבל אני יכול להעיד על עצמי אבל כיום - בלי מצלמה \ חיישנים מאוד קשה ולא נוח לי לבצע רוורס, פשוט התרגלתי לנוחות הזו.

 

לפני כמה שנים לא הייתה לי בעיה ועד לפני שנתיים לא היו לי חיישנים ולא מצלמה.

בגלל שהתרגלת לכן קשה לך בלי. החושים שלך התכהו.

איזה כייף לי :)

פורסם

התרגלנו גם להגה כוח, חלונות חשמליים, מזגן, מושבים נוחים, מרווח טיפולים גדול ועוד שלל אביזרי נוחות.

 

זה לא שאי אפשר להסתדר בלי אבל עדיין הרבה יותר נוח עם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מסכים שאחרי שמתרגלים - החושים מתכהים ופתאום קשה לעשות חניות צפופות רוורס ללא חיישנים \ מצלמה.

 

ברכב הקודם היו לי חיישנים והיה נחמד, אם כן החיישנים היו מכויילים בצורה כזאת ש20 ס"מ מהרכב שמאחורי - כבר היו מצפצפים שנגמר המקום, ולפעמים זה כל מרווח התמרון שיש לי, אז לא תמיד התייחסתי אליהם ב 100% אלא אינדיקציה כללית.

 

ברכב הנוכחי אין לי חיישנים \ מצלמה. בהתחלה היה קשה, אבל אחרי זמן מה החושים חוזרים.

 

נצל"ש - מחירי החיישנים עכשיו באמת ברצפה. אבל מצד שני אני מעדיף כמה שפחות התקנות מקומיות והתעסקויות עם חשמל.

האם יש למישהו המלצה על מתקין ברמה גבוהה, באיזור ת"א - ר"ג והסביבה?

פורסם

לרכב ארוך או כזה ששדה הראייה שלו מוגבל, זה מאוד יעיל.

לכל רכב סטנדרטי לדעתי זה בונוס, אך לא הכרחי, אחרי הכל עשרות שנים הסתדרו בלי, ואם תדע לכוון את המראות כמו שצריך, או במקרה הצורך לצאת אפילו מהאוטו ולהסתכל סביב, תוכל לתמרן בלי בעיה.

פורסם

לדעתי, חיישני רוורס או ו מצלמה הם חובה בכל רכב.

בעזרתם אפשר להמנע מפגיעה ברכבים אחרים בנסיעה לאחור בלי לשים לב.

(ובד"כ, כאשר אני רואה חניה של רכב אשר פוגע באחר, אין חיישני רוורס או מצלמה ברכב הפוגע

והרכב הפוגע הוא רכב ישן ואו ליסינג השכרה, אשר חוסכים או לא מודעים לנזקים אשר הם גורמים לאחרים)

 

והפחד הגדול יותר, פגיעה בילד נמוך אשר לא מופיע באזור מת, שלא מכוסה ע"י המראות.

 

כמובן שלא צריך לסמוך רק עלייהם ולהסתכל ולהיות מודע למצב הדרך, אבל החיישנים והמצלמה

הם כלי עזר מאוד חשובים -

עלות חיישני הרוורס אפסית, והרווח באי פגיעה באחרים וכל הנלווה לכך מחייב התקנתם.

לכן לדעתי הייתי מחייב זאת בחוק.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...