Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני לא כל כך מבין בנושא, לכן אשמח לעזרה.

אני שוקל לקנות רכב באמצעות ליסינג מימוני. הייתי שמח לדעת מהם "הסיכונים" או הבעיות

שאני אוכל להיתקל בהן, אם בכלל. ומה עדיף ליסינג מחברה פרטית או מהיבואן כל הבעד\נגד של כל אחד מהם.

 

תודה לעונים

פורסם

חפש בפורום, יש מאות שרשורים העוסקים בנושא.

 

בקצרה - ה"ליסינג המימוני" הוא שיטת הלואה שבה משלמים מקדמה כלשהי ותשלום חודשי תמורת הרכב, ובסיומה פורעים את יתרת ההלואה, או מזדכים על הרכב.

 

הבעיות המרכזיות הינן:

 

1. רישום הרכב - אם הוא על שם חברת הליסינג ואתה משלים את רכישתו בסוף התקופה, אתה נשאר עם רכב יד שניה מליסינג. אם הכב מרשם על שמך בעיה זו לא קיימת.

 

2. בסיום תקופת ההסכם עליך לשלם את יתרת ההלואה, בד"כ אי אילו עשרות אלפי ש"ח. עליך לתכנן מראש צבירת סכום זה.

 

3. אם תרצה לסיים את החוזה בהחזרת הרכב תהיה מופתע מהערכת שמאי שתפחית את ערכו, כך שהתשלום עלול להיות גבוה מהצפוי. גם אם תרצה לחדש את העסקה ולרכוש רכב חדש באותה שיטה סביר שהסכום שתקבלתמורת הרכב שתחזיר יהיה נמוך מהצפוי, וכמובן לא מובטחים לך תנאי העסקה החדשה.

 

עצתי - רכב שנרכש שלא לצרכי פרנסה או סיבה חיונית לחחלוטים רוכשים בכסף שנראה בעין. בעסקת ליסינג צריך להיות מוכן להפתעה בדמות חוב גבוה מהצפוי. בדוק גם הלואה בנקאית - יש לה כמה יתרונות: הרכב רשום על שמך בלי אות קין של רישום בליסינג, פרישה על פני עד 5 שנים, ואין עיזים בסוף העסקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...