Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכסה מנוע רועד וכתוצאה מזה מרעיש ברעשים מתכתיים ומעצבנים (בעיקר שנמצאים בדרייב, אבל בניוטרל הוא הרבה יותר שקט). כרגע אני יותר מעוניין רק להעלים את הבעיה של הקרקושים..הגבהתי את שני הגומיות שיש בשני הצדדים שאמורים ליצור "חוצץ" בין המכסה לגוף הרכב, אך ללא הועיל(הגומיות לא מספיק גבוהות)..

אשמח לקבל פתרון יצירתי לפתור את הרעשים..

פורסם

אני רואה שתי אופציות מנסיון שהיה לי.

1)לשחק עם הגומיות, עזר לי לתקופה.

2)תושבות מנוע\גיר, גם מנסיון, שהן מרקידות את כל האיזור.

3)קליפסים חדשים במקום שבורים, איפה שהמוט מכסה מנוע נכנס מחקו לי את הרעשים לגמרי.

4)החלפתי תושבות גיר והרעשים חזרו, "סגירת מעגל".:)

5)לבדוק אם המכסה מנוע מקורי...

 

בחזרה לסעיף 3, למעשה זה הדבר שבאמת פתר לי את הבעיה לאורך זמן שזה הדבר הכי פשוט שיש.

בקיצור, תתמקד בדברים האלו בין היתר.

פורסם
מכסה מנוע רועד וכתוצאה מזה מרעיש ברעשים מתכתיים ומעצבנים (בעיקר שנמצאים בדרייב, אבל בניוטרל הוא הרבה יותר שקט). כרגע אני יותר מעוניין רק להעלים את הבעיה של הקרקושים..הגבהתי את שני הגומיות שיש בשני הצדדים שאמורים ליצור "חוצץ" בין המכסה לגוף הרכב, אך ללא הועיל(הגומיות לא מספיק גבוהות)..

אשמח לקבל פתרון יצירתי לפתור את הרעשים..

לבדוק שאין ברגים משוחררים של המכסה מנוע לצירים ושהמכסה עצמו לא מעוות.

יש לכוון את המנעול מכסה מנוע - זהירות עם הכוון שלא תגרום למצב שאתה לא תצליח לפתוח מכסה מנוע.

הגומיות בצדדים תפקידם רק לכוון כך שהמכסה יהיה בקו אחד מול הכנפיים.

כל פחח יעשה את העבודה תוך דקות ספורות.

פורסם
אני רואה שתי אופציות מנסיון שהיה לי.

1)לשחק עם הגומיות, עזר לי לתקופה.

2)תושבות מנוע\גיר, גם מנסיון, שהן מרקידות את כל האיזור.

3)קליפסים חדשים במקום שבורים, איפה שהמוט מכסה מנוע נכנס מחקו לי את הרעשים לגמרי.

4)החלפתי תושבות גיר והרעשים חזרו, "סגירת מעגל".:)

5)לבדוק אם המכסה מנוע מקורי...

 

בחזרה לסעיף 3, למעשה זה הדבר שבאמת פתר לי את הבעיה לאורך זמן שזה הדבר הכי פשוט שיש.

בקיצור, תתמקד בדברים האלו בין היתר.

 

למה אתה מתכוון בסעיף 3 לקליפס שתופס את המוט של המכסה מנוע(אותו המוט שמשאיר את המכסה למעלה?..אצלי הקליפס לא שבור..

פורסם
לבדוק שאין ברגים משוחררים של המכסה מנוע לצירים ושהמכסה עצמו לא מעוות.

יש לכוון את המנעול מכסה מנוע - זהירות עם הכוון שלא תגרום למצב שאתה לא תצליח לפתוח מכסה מנוע.

הגומיות בצדדים תפקידם רק לכוון כך שהמכסה יהיה בקו אחד מול הכנפיים.

כל פחח יעשה את העבודה תוך דקות ספורות.

 

איך בדיוק מכוונים את מנעול מכסה המנוע?!

 

חשבתי על להדביק איזה ספוג או חתיכת קרטון בשני הפינות של המכסה ע"מ ליצור יותר גובה בין המכסה לשני הגומיות בצדדים..

פורסם
איך בדיוק מכוונים את מנעול מכסה המנוע?!

 

חשבתי על להדביק איזה ספוג או חתיכת קרטון בשני הפינות של המכסה ע"מ ליצור יותר גובה בין המכסה לשני הגומיות בצדדים..

 

 

אני התכוונתי לקליפסים שבו המוט של המכסה מנוע שוכב לפני שאתה מרים אותו כדי שהמכסה מנוע יעמוד.

 

אולי ברכב שלך זה שונה, אבל אצלי אחד מהם היה שבור והמכסה היה פוגע בברזל בנסיעה מהרעידות והנסיעה והיה נשמע רעש ברזלי וקרקוש שלא נשמע מכאני.

×
×
  • תוכן חדש...