Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה - הזמנה נורות מאי ביי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני לפני הזמנה ואשמח לעזרה

חושב להחליף את הספוטים והנורות GU10 בבית ללד

http://www.ebay.com/itm/E27-GU10-MR16-4W-5W-LED-SPOTLIGHT-SMD-110V-220V-12V-warm-cool-white-Bulb-Lamp-/360940873184?var=&hash=item5409c0a5e0:m:m6BR1i6r-ShQnrk3CmRuoQg

אשמח לדעת מה ההבדלים בין הסוגים, כמובן לא ההבדל בין צהוב ללבן.

מה אומר הדברים הבאים:

48SMD 3528

60SMD 3528

24SMD 5050

27SMD 5050

 

5050 - זה אומר מוגן מים או שאני מתבלבל?

איזה מבניהם יתן לי את האור החזק ביותר?

האם המספר הראשון זה אומר כמה לדים? ומה אומר המספר השני?

 

תודה רבה לעוזרים

פורסם (נערך)

הארבע ספרות האחרונות הן מידת הלד.

הספרות הראשונות הן כמות לדים.

אין שום קשר להגנה מפני מים.

 

הכמות הכי גדולה מהלדים הכי גדולים יתנו הכי הרבה אור...

אם יש לך נתון של לומן, אז אתה יכול יחסית להעריך כמה אור זה יתן.

למרות שיש גם נתון של פיזור.

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)

זה לא אומר כלום.

תנסה לחפש נורת לדים של EPISTAR הם מייצרים דריברים ולדים יותר איכותיים. אבל אי אפשר לדעת מה באמת תקבל כי יש המון זיופים ודיסאינפורמציה אצל הסינים.

השיטה שלי ללכת על הזולים יותר, להזמין כמות קטנה מכמה סוגים ולנסות. מהנורות נשרפו אחרי מספר חודשים וחלק מחזיקות כבר 4 שנים.

מהניסיון שצברתי בינתיים עושה רושם שהנורות שבנויות מלד מרכזי אחד מחזיקות יותר, זה לא בדיוק לד אחד אלא שכבה צהובה שתחתיה נמצאים מספר לדים במטריצה.כמו אלה.

וגם אלה עבדו מצויין הרבה שנים עד היום

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם (נערך)
זה לא אומר כלום.

תנסה לחפש נורת לדים של EPISTAR הם מייצרים דריברים ולדים יותר איכותיים. אבל אי אפשר לדעת מה באמת תקבל כי יש המון זיופים ודיסאינפורמציה אצל הסינים.

השיטה שלי ללכת על הזולים יותר, להזמין כמות קטנה מכמה סוגים ולנסות. מהנורות נשרפו אחרי מספר חודשים וחלק מחזיקות כבר 4 שנים.

מהניסיון שצברתי בינתיים עושה רושם שהנורות שבנויות מלד מרכזי אחד מחזיקות יותר, זה לא בדיוק לד אחד אלא שכבה צהובה שתחתיה נמצאים מספר לדים במטריצה.כמו אלה.

וגם אלה עבדו מצויין הרבה שנים עד היום

 

תודה רבה

יחפש כאלה, מעדיף לחפש באי ביי מאשר בעלי

עריכה אחרונה על ידי BRAVO_SX
פורסם (נערך)

Dimmable - ניתן לעמעום.

כלומר, יש אפשרות לשנות את עצמת ההארה. לא רק ON-OFF אלא יש גם מצבי ביניים.

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם
Dimmable - ניתן לעמעום.

כלומר, יש אפשרות לשנות את עצמת ההארה. לא רק ON-OFF אלא יש גם מצבי ביניים.

 

מחקתי כי הבנתי את זה, פשוט לא עלה באותו הרגע לראש

הזמנתי 2 מכל סוג לבדיקה גם מה

המליץ וגם מהסוג הרגיל

מה שיתאים ויחזיק מעמד אני יזמין כמות

תודה שוב

×
×
  • תוכן חדש...