Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכל פעם שאני מבצע קיק דאון קטן יש ריח שרוף של שמן. המנוע צורך בסביבות ה300 גרם לאלף ק"מ שמן. ושמתי לב שיש רטיבות בנשם שמן של המנוע.

יכול להיות שמשהו סתום או קומפרסיה בורחת?

פורסם

א - בדוק סימני נזילה כלליים באזור המנוע, אגן השמן וכו'.

ב - בדוק את אזור נשם המנוע + החיבורים והנשם.

 

ג - בדוק את היסטוריית הטיפולים בעבר , וסימני בוצה,, שמן שורף צהבהב על המדיד , בפקק המילוי

ועם פנס להציץ דרך פקק מילוי השמן -

במידה ויש צבע צהבהב וסימני שמן שרוף -

כנראה ברכב בעבר היו טיפולי החלפות שמן ארוכות אחת לשנתיים.

 

( לכן רצוי לבצע טיפול החלפת שמן אחת לשנה או 15.000 ק"מ , בשמן מנוע 5W-40

בתקן פיאט המתאים - בדוק בספר הרכב או במוסך מורשה.

אם אני לא טועה התקן Fiat 9.55535-S1 ואפשר גם Fiat 9.55535-S2 )

 

רצוי לגשת למכונאי / מוסך טוב לבדוק ולאבחן , ואח"כ כדאי לבצע פלאשינג למנוע -

אפשר גם להתיעץ ולהעזר עם חברי כנופיית הטיפולים מהפורום.

 

לאחר האבחנה, גם במוסכים המורשים של פיאט/אלפא - מבצעים פלאשינג.

והדבר משפר את עבודת המנוע, אטימת הבוכנות ומוריד צריכת שמן.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...