Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הרכב כאמור, שנת 2007 גמע בסה"כ כ 90,000 ק"מ. אינני יודע אם החליפו אי פעם פילטר דלק - אני משער שלא. הרכב אצלי כשנה וחצי.

 

חבר יקר מהכנופיה נתן לי את הקישור הבא מאתר Koraps. המחיר כולל משלוח יהיה 40.5$, (בארץ מקורי עולה כ 240 ש"ח)

 

משיחה עם שירות הלקוחות שלהם, היא אכן אימתה את נכונות המק"ט ע"פ מס' VIN שנדרשתי לשלוח לה.

 

השאלה שלי למעשה: האם נדרש עוד חלק בנוסף להרכבה? תושבת? מחזיק? פשוט חשבתי שאם כבר מפרקים אז חבל....

 

ושאלה נוספת - מהי חשיבות החלפת פילטר מקורי מול אחד שלא מקורי?

חשוב לי לשמוע דעות שלכם.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מישהו?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
האם נדרש עוד חלק בנוסף להרכבה? תושבת? מחזיק?

מכמה סרטונים ביוטיוב על תהליך ההחלפה לא נראה שצריך משהו בנוסף חוץ ממיומנות טובה בחילוץ שלו.

 

מהי חשיבות החלפת פילטר מקורי מול אחד שלא מקורי?

אין בעיה עם פילטרים חליפיים ברמה גבוהה כמו MANN, BOSCH, Magneti Marelli וכד' כי בד"כ הם גם אלו שמייצרים את המקורים של היצרן. הבעיה מתחילה בפילטרים עם יצרני עלומים במחירי רצפה שבד"כ חוץ מההתאמה לתושבת הקשר שלו בין מה שהפילטר אמור לעשות (לפי היצרן) לבין מה שהוא עושה בפועל מקרי לחלוטין. בפילטרים (חוץ מהמזגן) מומלץ להימנע לחלוטין מחברות לא מוכרות.

 

וככה לקינוח קבל סרטון מבית MANN שמסביר באופן הכי ברור שאפשר את ההבדלים בין סוגי החלפים:

פורסם

אחלה הסבר. וגם סרטון. אכן מוסבר שם יפה.

היכן ניתן לרכוש פילטר Mann?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

תודה לכם רועי ותום. אברר כמה עולה אצלם.

אגב ביונדאי שופ זה עולה 240.

אם ההפרש לא יהיה משמעותי אשתמש בעצתו המעולה של אסף -אסף מהכנופיה וארכוש מקורי מהאתר המעולה koraps

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
רפי,

תנסה אצל APEX MOTORS, הם עובדים גם עם BOSCH וגם עם MANN.

חסכתי לך חיפוש:

http://www.apexmotors.co.il/

 

יכול להיות שאת המוצר שלך לא תמצא באתר, תתקשר אליהם לבירור.

דיברתי היום עם החנות הזאת והוא הסביר לי שאינני צריך להחליף פילטר דלק בדגם הזה,

להלן הלינק שהוא שלח לי, עם פרטי הרכב שלי (קוד מנוע, כח סוס, שנתון ודגם).

שימו לב שיש סימן של אינסוף בעמודה של פילטר דלק !

 

מעניין, ההגיון אומר לי שפילטר מתלכלך,

לא שאני מחפש בכח לעשות משהו ואין לי בעיה להשאיר כמו שזה אבל איך הוא מתנקה מעצמו?

תודה לכולם

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם (נערך)

רפי, שמתי לך לינק לקטלוג של מאן (ומאוחר יותר גם לזה של בוש) למעלה ורשמתי לך גם שאין להם תחליפי לרכבך משום שהפילטר מוגדר "לכל החיים". אני צרפתי את הלינק לדגם עם מנוע 122 כ"ס ולא 107 בטעות, אבל זה לא משנה לתשובה הסופית.

 

תריץ חיפוש בגוגל למק"ט מאתר koraps ותראה תמונות מפרויקטים בחו"ל בהם החליפו את הפילטר.

 

בכל מקרה קיבלת הצעה של 195 ש"ח מ"אבי חלפים" ולא הבנתי אם ההצעה של 240 ש"ח היא מ"יונדאי שופ" או ממוסך יונדאי, כי זה המחיר הרשמי במחירון החלפים של כלמוביל (אם כי ללא מע"מ).

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
דיברתי היום עם החנות הזאת והוא הסביר לי שאינני צריך להחליף פילטר דלק בדגם הזה,

להלן הלינק שהוא שלח לי, עם פרטי הרכב שלי (קוד מנוע, כח סוס, שנתון ודגם).

שימו לב שיש סימן של אינסוף בעמודה של פילטר דלק !

שטויות במיץ. חברות החלפים אינן יכולות להגדיר מה כן צריך להחליף ומה לא ומתי. היצרן הוא הסמכות הבלעדית לנושא. בכל "היונדאים" בנזין של השנים הללו נדרשת החלפה של פילטר דלק כל 60 אלף קילומטר או ארבע שנים מה שבא קודם. ואני אפתיע אותך עוד יותר, ליונדאי וקיה יש פילטר אוויר מיוחד גם למיכל דלק שאותו צריך להחליף כל 45 קילומטר או שלוש שנים מה שבא קודם (ומשום פה בארץ תמיד שוכחים ממנו). עשה לך שקט נפשי פילטרים תקנה רק מקוריים והחלף אותם לפי הוראות היצרן בלבד. קיבלת הצעה הוגנת מ-JUSTMOTOR אני גם הזמנתי ממנו מספר פילטרים מקוריים ליונדאי במחיר משתלם.

פורסם

Stay Dirty

פורסם

תודה לכולם על התשובות,

אכן - מחיר הוגן מאבי חלקי חילוף שאגב, כבר דיברתי עימו. (אצטרך לראות מתי אני יכול להגיע לרחובות היות ואני כבר לא גר שם)

 

אסף - עברתי אל האשכול כבר כשהוא פורסם - בהחלט אשכול פורה ואני חושב שדווקא בעקבות זאת עלה לי הרעיון להחלפה.

האם בדגם שלי יש גם פילטר אוויר במיכל דלק כפי שכתב לעיל iDaNm ? אולי כבר נחליף גם את זה...

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 


×
×
  • תוכן חדש...