Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

פיג'ו 306 ידנית, מנוע 1.4 TU האמין והמוכר עם שפע חלקי חילוף ובזול (הופיע ב206\106\205 ועוד)

75 סוסים בימים טובים

מודל 1999 (יש עוד 3 שנים עד שיצטרך אישורים של רכב מיושן וכדומה, בינתיים ראש שקט)

בעלים קודמים 02

יד ראשונה השכרה למשך שנה, לאחר מכן 15 שנים אצל פנסיונר, ואצלי מספר חודשים בודדים.

על השעון 143 אלף ק"מ מקורי

טופלה רוב חייה במורשה פיג'ו בראשלצ כולל היסטוריית טיפולים כמעט מלאה, טסט לכ8 חודשים, צמיגים טריים מצבר טרי, כשקניתי לפני כמה חודשים נכנסה למומחה פיג'ו בתל אביב "מוסך גבע" ועברה יישור קו בסך 3000 שקל עם קבלות. (הרכב נכנס, והמכונאי קיבל הוראה לעבור על הרכב ולהחליף כל מה שנראה לו לא תקין)

 

הרכב נוסע באמינות מוחלטת, עושה ראשל"צ- חיפה אחת לחודש בלי ציוץ, לא מתחמם, לא נוגע בשמן או מים.

חוץ מטיפול 10 אלף ב150 אלף קילומטר אין מה לגעת ברכב.

 

מזגן קור חום תקין, חלונות ידניים, הגה כוח, הכל פועל ברכב עד רמת מפשיר שמשות ותאורה במאפרה.

הרכב היה כל חייו עם כיסוי למושבים, אני החלטתי להוריד והמושבים במצב חדש לגמרי, כולל דיפונים מעור מקורי.

מעולם לא עישנו ברכב!

 

רמקולים חדשים קדימה אחורה, רדיו דיסק פיוניר דולפינים כולל שתי כניסות usb, aux sd card משאיר ברכב

 

הרכב נוסע מדהים, וכל נסיעה למכולת היא חוייה, מי שנסע ב306 יודע.

לא נשארו רכבים כאלו במצב כזה.

למה אני מוכר? נכנס לי ג'וק ומתחשק לי לקנות אלפא רומיאו. (וכן, אני יודע שאני יתחרט שמכרתי את הרכב הזה)

 

רכב מושלם לסטודנטים.

הרכב בראשל"צ, מי שמעוניין מוזמן לצור קשר בפרטי ולקבל את מספר הנייד שלי.

 

מחיר נדרש- עשרת אלפים שקלים חדשים. (לא לחוץ ואפילו לא סגור שבא לי למכור)

עריכה אחרונה על ידי dj_dani
פורסם

הקפצה.

תמונות ישלחו בוואטספ, משום מה לא הצלחתי להכניס תמונות. (או לחילופין למצוא את המודעה ביד2 ולראות את התמונות(

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...