Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים פוקוס 2008 אוטומטית (מן הסתם)

אני מתניע את הרכב, ומעביר הילוכים פיזית, מקבל תחושה שהגיר לא נעו בהילוך, בחלק מההילוכים כמו בReverse אפשר להזיז אותו גם בלי ללחוץ על הכפתור שחרור במוט ההילוכים.

גם כשאני מעביר הילוכים פיזית החיווי על לוח השעונים נשאר תקוע על P.

הכל היה בסדר גמור עד עכשיו, מישהו נתקל בזה ויכול להסביר מה קרה? הרכב לא יכול לזוזו לשום מקום יותר.

פורסם

מה זה החלק הזה ולאן הוא הולך - באזור הידית עצמה או על הגיר ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

גם לי זה קרה זה נמצא ליד הגיר. תביט מתחת לרכב אתה תראה את הכבל משוחרר מה שנדפק זה הבוכסה

[h=1]אולי זה יעזור לך אני שילמתי 500 שח על התיקון היום הייתי מתקן לבד מה לעשות ככה לומדים בדרך הקשה

[/h]
פורסם

זה יפה שמוכרים את החלק בנפרד. גם אני לא ידעתי. זו בעיה נפוצה ברנו, ושם אנחנו מתקנים את הכבל, כי הם לא מוכרים את הקצה בנפרד, למיטב ידיעתי.

פורסם

גם בדלק מוטורס לא מוכרים את זה בנפרד מחייבים אותך לקנות את כל הכבל ב2000 שקל

אני תיקנתי את זה עם אזיקון קל ופשוט

פורסם (נערך)

שלום שלומי.

המוצר באתר והמחיר הוא 259 ש"ח כולל מע"מ.

http://www.justmotor.co.il/products/758536/%D7%A7%D7%A6%D7%94-%D7%9B%D7%91%D7%9C-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1-2

 

אתה יכול להיעזר באחד מחברי הכנופיה בקשר להרכבה.

זה משהו ממש פשוט להחלפה.

לגבי הסרטון זה שונה מעט בין גיר רגיל לאוטומט, הקצה כבל הוא שונה.

עריכה אחרונה על ידי אבי חלקי חילוף לרכב
×
×
  • תוכן חדש...