Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C3 2011 הודעה engine stop - temp fault


TomerLL
שימו לב! השרשור הזה בן 3129 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

Citroen C3 2011

קיבלתי את ההודעה

Engine stop temp fault

 

נורת נוזל קירור נדלקה בצבע אדום. עצרתי ואחרי חצי דקה הנורה כבתה וההודעה הפסיקה.

 

ניתן להמשיך לנסוע? מישהו מכיר את התקלה?

הנוזל קירור קצת מתחת למקסימום ככה שלא חסר נוזל.

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב המקרים תקלה כזו לא סתם קוראת ונרשמה תקלה מסודרת במחשב הרכב. ממליץ להכנס לבדיקה דיאגנוסטית מסודרת במוסך. בינתיים להקפיד מאוד על מדדים בלוח השעונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במצב הנוכחי הייתי שוקל להביא את הרכב על גרר למוסך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב טופל היום במוסך גבע והוחלף בית תרמוסטט וצמה לבית תרמוסטט (עקב שינוי בצורת בית התרמוסטט נדרש כעת להתקין גם צמה חדשה) וכן הוחלף נוזל הקירור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא הראשון שזה קורה לו נתקלתי בבעיה הזו בעוד דגמים חדשים של סיטרואן.

כשרוכשים את החלק החדש יש צורך לרכוש גם צמת חוטים משום שהיצרן כנראה מודע ל"דפקט" והחל לייצר את החלק בתצורה שונה, מעניין מדוע אין קריאת תיקון לזה.

 

בחלק המקורי הראשון השקע של הטרמוסטט החשמלי וחיישן הטמפ' משולבים יחד (שקע אחד)

 

בחלק החדש שמייצרים יש שני שקעים נפרדים וחיישן טמפ' שונה שניתן לפרק אותו ולהחליפו בנפרד ובנוסף צריך לרכוש צמת חוטים שמתאמת מ 2 ל 1.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב המקרים תקלה כזו לא סתם קוראת ונרשמה תקלה מסודרת במחשב הרכב. ממליץ להכנס לבדיקה דיאגנוסטית מסודרת במוסך. בינתיים להקפיד מאוד על מדדים בלוח השעונים.[/QUO

ואיזה מדדים יש חוץ מנורית חום מנוע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3129 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...