Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים אני כבר משתגעעעע הדי וי די הזה עשה לי כאבי ראש

כדי שתבינו אותי יותר קחו קצת רקע :

לפני שנה וחצי קניתי רכב (אאודי אי 3) הבן אדם מכר לי את הרכב עם מערכת ודי וי די של פיוניר מסוג AVX-7300

http://www.pioneerisrael.co.il/car.php?prod=AVX-7300

אחרי תקופה של בערך חצי שנה הוא התחיל לעשות בעיות בתצוגה ושלחתי אותו לעוזי רדיו כדי שיבדקו - הם החליפו את החלקים שנראו להם וביקשו 750 ש"ח על התיקון , שילמתי מחוסר ברירה.

נהנתי מהמכשיר בידיוק שבועיים ואז עוד פעם חזרה לי הבעיה המזל שלי שכשיוצא מכשיר מתוקן יש עליו אחריות של 3 חודשים מתאריך התיקון אז תיקנו אותו עוד פעם ולא לקחו לי על זה עוד כסף המכשיר חזר אליי היה טוב ניגן , הראה תצוגה כמו שצריך ואז לפני חודשיים עוד פעם אני פותח את המסך כדי להיכנס לתפריט של הצ'יינג'ר והוא מראה עוד פעם קפיצות על המסך ועיוותים גם כשמכניסים סרט DVD יש תצוגה מעוותת עם בעיה בצבעים , מיאוש שלחתי אותו לעוד בדיקה ,ואז הם אמרו שיש בעיה במכשיר אבל אין ביטוח אז אני יצטרך לשלם להם 550 ש"ח (אחרי מלחמות) , אישרתי כי עוד פעם אין לי ברירה זה או לשלם או לזרוק אותו לפח , המכשיר חזר אליי ניגן יומיים ואז עוד פעם קפיצות בתצוגה , נתתי להם אותו הוא הצטער ותיקן לי אותו במהירות , והיום עוד פעם זה חזר לי , אני כבר מיואששששששש אין לי מה להגיד , לא יודע למי לפנות , לא יודע כלוםםםם , תעזרו לי נשבר לי כבר מה אני עושה ???? חוץ מלשבור אותו ולקנות חדש ב- 8000 ש"ח .

מחכה לתגובותתתת דחופות אפילו אם הם קיצוניות , כי ביפה כבר לא הולך , אולי לפנות לעוזי (היבואן עצמו של פיוניר) לא יודע העיקר תנו לי עצות. תודהההה

פורסם
חברים אני כבר משתגעעעע הדי וי די הזה עשה לי כאבי ראש

כדי שתבינו אותי יותר קחו קצת רקע :

לפני שנה וחצי קניתי רכב (אאודי אי 3) הבן אדם מכר לי את הרכב עם מערכת ודי וי די של פיוניר מסוג AVX-7300

http://www.pioneerisrael.co.il/car.php?prod=AVX-7300

 

אחרי תקופה של בערך חצי שנה הוא התחיל לעשות בעיות בתצוגה ושלחתי אותו לעוזי רדיו כדי שיבדקו - הם החליפו את החלקים שנראו להם וביקשו 750 ש"ח על התיקון , שילמתי מחוסר ברירה.

נהנתי מהמכשיר בידיוק שבועיים ואז עוד פעם חזרה לי הבעיה המזל שלי שכשיוצא מכשיר מתוקן יש עליו אחריות של 3 חודשים מתאריך התיקון אז תיקנו אותו עוד פעם ולא לקחו לי על זה עוד כסף המכשיר חזר אליי היה טוב ניגן , הראה תצוגה כמו שצריך ואז לפני חודשיים עוד פעם אני פותח את המסך כדי להיכנס לתפריט של הצ'יינג'ר והוא מראה עוד פעם קפיצות על המסך ועיוותים גם כשמכניסים סרט DVD יש תצוגה מעוותת עם בעיה בצבעים , מיאוש שלחתי אותו לעוד בדיקה ,ואז הם אמרו שיש בעיה במכשיר אבל אין ביטוח אז אני יצטרך לשלם להם 550 ש"ח (אחרי מלחמות) , אישרתי כי עוד פעם אין לי ברירה זה או לשלם או לזרוק אותו לפח , המכשיר חזר אליי ניגן יומיים ואז עוד פעם קפיצות בתצוגה , נתתי להם אותו הוא הצטער ותיקן לי אותו במהירות , והיום עוד פעם זה חזר לי , אני כבר מיואששששששש אין לי מה להגיד , לא יודע למי לפנות , לא יודע כלוםםםם , תעזרו לי נשבר לי כבר מה אני עושה ???? חוץ מלשבור אותו ולקנות חדש ב- 8000 ש"ח .

מחכה לתגובותתתת דחופות אפילו אם הם קיצוניות , כי ביפה כבר לא הולך , אולי לפנות לעוזי (היבואן עצמו של פיוניר) לא יודע העיקר תנו לי עצות. תודהההה

עד כדי כך חשוב לך DVD ברכב?

אני הבנתי שהרבה אנשים שהתקינו ברכבם, מאסו בו מהר.

אולי תחליף ל-HU סטנדרטי?

פורסם

לדעתי תתקן אותו ותימכור אותו

ולאחר מיכן תרכוש DVD חדש ישנם היום הרבה סוגים טובים שעולים הרבה יותר זול

אם לא איכפת לך שהם לא יהיו פיוניר

פורסם

יש מצב שאתה צריך להוסיף מגבר למסך...

הייתה בעיה כזאת לדוד שלי מחו"ל ייעצו לו להוסיף מגבר למסך הוא הוסיף... ועכשיו כבר אין לו בעיות..

לירן.

פורסם

מגבר למסך ?

זה DVD קומפלט חשמלי אשר המסף בנוי בתוך ה DVD למיטב זכרוני, אז מגבר למסך פנימי ?... ממש לא.

אם אלו היו חלקים שונים הייתי אומר אולי, אבל זה ביחידה אחת.

פורסם
מגבר למסך ?

זה DVD קומפלט חשמלי אשר המסף בנוי בתוך ה DVD למיטב זכרוני, אז מגבר למסך פנימי ?... ממש לא.

אם אלו היו חלקים שונים הייתי אומר אולי, אבל זה ביחידה אחת.

ווואלה לא שמתי לב...

אבל אם כל הזמן קורות לך את אותם בעיות איתו אז אולי תשלח אותו למעבדה אחרת לא של עוזי רדיו ותראה מה יהיה מה שבטוח זה אמור לעלות יותר זול..

לירן

פורסם

לדעתי גש אליהם, תצעק עד שתגיע למישהו אחראי, ותגיד שאתה לא יוצא משם עד שלא מחליפים לך את המכשיר......לחדש!

 

(כמובן אם הוא במקור נרכש בארץ) וגם אם לא, שלח מייל לפיונייר...העולמית לשירות לק'...

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם
לדעתי תתקן אותו ותימכור אותו

ולאחר מיכן תרכוש DVD חדש ישנם היום הרבה סוגים טובים שעולים הרבה יותר זול

אם לא איכפת לך שהם לא יהיו פיוניר

 

 

ז"א, תפיל את הבעיה על מישהו תמים אחר.

 

 

גועל נפש של צורת מחשבה.

פורסם

אני בהצעה של dimal007 לך לעוזי רדיו בתל אביב עם המכשיר ותגיע איתם להסדר כלשהו או שיחליפו לך את המכשיר לחדש או שיעשו לך איזשהו טרייד שתהיה מפסוט ממנו....

תגיד להם שזה לא ייתכן שזה חוזר על עצמו כל כך הרבה ובלה בלה ושמכרו לך מכשיר דפוק...

קיצור קצת בלאגן קצת דיבור ען האחראי ואני מאמין שיגיעו איתך להסדר....

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

אליאור,

 

לדעתי מדובר במקרה קלאסי של -LEMON - כלומר מכשיר שיש בו פגם בייצור ולא משנה כמה תתקן אותו אתה לא תהנה ממנו, אין טעם לחזור ולהשקיע כסף בתיקונים.

 

יש להחליף את המכשיר.

פורסם

עד עכשיו, המכשיר לא תוקן אצל עוזי? אז אצל מי?

הוא מותקן עם יחידת עיבוד (AV MASTER)? ואם כן, היכן היא מורכבת?

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

×
×
  • תוכן חדש...