Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחיים לא שמעתי שניקוז בלמים מבצעים עם מנוע מונע...

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שאני הייתי מפמפם על הדוושה בזמנו הייתי מבצע זאת על מנוע מונע מכיוון שמגבר הבלם מוזן וואקום מסעפת היניקה מה שמשפיע על עוצמת הדריכה על הדוושה. והדרך המסורתית הזו לא הכי תקינה ועלולה לפגועה במשאבת הבלם המרכזית.

פורסם

תודה מאור,

האמת שהשאלה עולה לאחר שהחלפתי בלמים (קדימה ואחורה) והוחלף גם נוזל בלם.

בוצע ניקוז מלא ( מכל הפינות) עם מנוע כבוי, רכב עבר כ 400 ק"מ נסיעה רגוע שלאחר מכן בוצע הליך BED-IN לבלמים (הורכבו דיסקים ורפידות של EBC), לאחר ההליך נוקזו הבלמים פעם נוספת וגם הפעם על מנוע כבוי, העניין הוא שהדוושה מרגישה ספוגית יותר מאשר הייתה בעבר, וכן ה"נשיכה" הראשונה טיפה "נמוכה" מהרצוי.

מאוד לא סביר שיש עוד אוויר במערכת, אבל אולי אני מפספס משהו.

נ.ב. אני שולל נזק למשאבה או חלקים אחרים של המערכת, לאחר בניית לחץ הדוושה לא יורדת.

פורסם
תודה מאור,

האמת שהשאלה עולה לאחר שהחלפתי בלמים (קדימה ואחורה) והוחלף גם נוזל בלם.

בוצע ניקוז מלא ( מכל הפינות) עם מנוע כבוי, רכב עבר כ 400 ק"מ נסיעה רגוע שלאחר מכן בוצע הליך BED-IN לבלמים (הורכבו דיסקים ורפידות של EBC), לאחר ההליך נוקזו הבלמים פעם נוספת וגם הפעם על מנוע כבוי, העניין הוא שהדוושה מרגישה ספוגית יותר מאשר הייתה בעבר, וכן ה"נשיכה" הראשונה טיפה "נמוכה" מהרצוי.

מאוד לא סביר שיש עוד אוויר במערכת, אבל אולי אני מפספס משהו.

נ.ב. אני שולל נזק למשאבה או חלקים אחרים של המערכת, לאחר בניית לחץ הדוושה לא יורדת.

אהלן,

כמו שמאור אמר תנקז אוויר עוד פעם, אבל לדעתי הפעם עם משאבת וואקום, מאיפה אתה בארץ?, בטוח לאחד מחברי הפורום

יש משאבה ושימחו לעזור לך.

רועי

פורסם

הייתי בודק אופצייה של ניקוז דרך הפעלת משאבת הבלם באמצעות סקנר מקורי (ואני מניח שניתן גם באמצעות תוכנה וכבל VAG COM). זו הדרך הנכונה והטובה ביותר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...