Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקצרה - מעוניין לסתום חור תחבורתי של חודש בערך (מעבר מרכב לאופנוע), חשבתי על אופניים. מדובר ברכיבה יומיומית של 20 ק"מ (10 ק"מ לכיון) בשטח מישורי להפליא.

האופניים האחרונים שהיו ברשותי התקבלו כזכיה בכיתה ז' והיום נשענים על קיר המחסן ומהווים מודל לחיקוי לאלפות צעירות.

דגשים - מעוניין לצמצם הוצאות כמה שיותר, מה שאומר יד שניה. כושר תיאורטי בלבד, 65 ק"ג, 177 ס"מ. אין לי מושג איזה סוג אופניים ומידה אני מחפש.

כמו כן, מיגון - קסדה, כפפות, נעליים סגורות, עוד משהו?

 

וכמובן, תודה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

איזה סכום אתה מוכן להשקיע?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

1,000 שקלים זה ריאלי?

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

למה שהגדרת - בהחלט.

 

משהו כזה יעשה את העבודה:

http://www.ctc.co.il/product/evoke-x40-2015/

 

בחרתי בדגם הזה, כי מדובר במותג מדבקה על היבואן המקומי, שנותן איכות הולמת לכסף, בלי שצריך להתעסק עם יד 2.

 

קסדה צריך (אם כי אני מודה שבמנהלתיות בעיר אני רוכב בלי), כפפות אני ממליץ או גריפים נוחים, שמפזרים את הלחץ על כף היד (משהו כזה). לרוכבים לא מנוסים, שנשענים חזק על הידיים, במקום להשתמש בשרירי הגב, זו יכולה להיות הצלה.

 

אם אתה רוכב בחשיכה, תוסיף נצנצים (15 ש"ח לזוג בשוק הכרמל).

אם אתה מתכוון לרכב כשרטוב, צריך מגן בוץ לגלגל האחורי, אחרת אתה מסיים עם גב ותחת מושפרצים.

 

אם תרצה איזה שדרוג במעמד הקנייה, אז להחליף לצמיגים חלקים (או חלקים במרכזם), זה יותר מהיר בעיר, אבל לשימוש של חודש לא הייתי טורח.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

זה בשביל להגיע לעבודה ? מיועדות לכביש ולא לעפר? , אם כן אז הייתי ממליץ על מתקפלים של DAHON. אפשר לאחסן אותם מתחת לשולחן בעבודה, לעלות איתם לתחבורה ציבורית, לדחוף אותם לבגז ברכב, ולאחסן אותם בבית באיזו פינה. הם ישרתו אותך להרבה שנים באופן הזה.

יש להם הרבה דגמים, אולי הויטז יתאים לך ?

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם

אתה מכפיל לו את התקציב...

 

אבל אם יש מחשבה להמשיך לנצל את האופניים ככלי תחבורה עירוני, מתקפלים זו בחירה הגיונית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ממליץ על אופני עיר/כביש בסיסיות. ב1000 ש"ח או טיפה יותר, בהחלט ניתן לרכוש אופני כביש ברמה בסיסית אשר יבצעו את העבודה על הצד הטוב ביותר.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

אלו אופני עיר, לא כביש ועוד 800 ש"ח זו תוספת נכבדת לתקציב.

 

אם הוא היה מחפש פתרון שאיננו זמני, אופני עיר זה פתרון טוב לעומת מתקפלים, למי שרוצה לרכב יותר מהר ואין לו קושי היכן להשאיר את האופניים.

אבל אם כבר לקנות יד שנייה, בגלל שהוא ישתמש רק חודש, אז משהו ב-500 ש"ח.

 

אני פשוט חושב שהוא יכול לקנות באלפייה ואז למכור בכמה מאות, בלי להסתבך עם יד שנייה (ויש הרבה מלכודות למי שלא מבין!).

 

סתם לדוגמא, חבר הראה לי את הטרק 3700 שהוא "הביא" ב-800 ש"ח, כולו זורח איך דפק את המערכת.

רק שהשלדה ישנה בשנתיים ממה שסיפרו לו, חישוק אחד הוא לא מקורי מסוג עלום, צמיג אחד גמור לגמרי והבולם הוא משהו נחות ולא מקורי (שלא שהמקורי היה מי-יודע-כמה...). בנוסף היו לו בעיות בהעברת הילוכים, ולבסוף התברר שהמשולש האחורי עקום (הכל, לא האוזן...).

 

לדרישות של פות"ש, שייקנה באלפייה משהו שבטוח עובד, ישתמש חודש, ויימכור הלאה לכשיסיים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ניכר כי אינך מכיר את שוק האופניים היום. המחיר המפורסם זו אוטופיה שלעולם לא תתגשם. ממחיר זה ניתן לחתוך עשרות אחוזים בנקל, ללא מאמץ :). אופניים כאלה יימכרו (אם בכלל) ב1000-1200 ש"ח.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

גם אם ימכרו ב1,000, הם לא קצת Overkill בשביל מה שאני מחפש?

כלומר, אין לי התנגדות עקרונית למזלג קרבון, אבל אני לא מאמין שארגיש בהבדל.

יכול להיות שהאופניים ישמשו גם אח"כ (אתם יודעים, על משקל 'מחר אתחיל לעשות כושר'), אבל לא ככלי תחבורה עיקרי.

 

ב-1000 שח אפשר לקנות cutter לשלשלאות. Cutter טוב, לא מותג מדבקה.

תכל'ס, אחד מוצלח גם יסגור לי את הפינה עם האופנוע.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

אם אתה מאיזור ראשל"צ, יש לי אופניים בשבילך.

הם צריכות אוויר בגלגלים (אולי פנימיות חדשות).

 

קח אותם לחודש. תחזיר שתסיים.

 

לקנות אופניים לחודש זה טיפשי.

פורסם (נערך)

נקמיצ'י, אם פות"ש יוותר על ההצעה שלך, אני דווקא אשמח. עברתי לגור באותה עיר שבה אני עובד ויש לי בערך ארבע ק"מ עד העבודה - חבל להניע את הרכב בשביל מרחק כזה. מנגד, אני די פדלאה ובהתחלה חשבתי לקנות חשמליות, אבל עכשיו מתלבט שאולי זה לא כזה נורא לדווש את זה. אשמח להשאיל אופניים תקינות לשבועיים-שלוש ובמידה ואראה שזה מתאים לי אקנה לי זוג.

למען הסר ספק, האופניים יהיו סגורים בתוך מבנה גם בבית וגם בעבודה, כך שאין חשש מוונדליזם/גניבה.

עריכה אחרונה על ידי A_lex
×
×
  • תוכן חדש...