Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה-JVC שמותקן כרגע ברכב מתחיל לפשל בעבודה, אז הגיע הזמן למצוא מחליף.

 

3 הדגמים שאני מתלבט לגביהם הם מהסדרות הפשוטות יותר של פיוניר אבל בכל זאת יש לי כמה שאלות.

 

1. DEH-1700UB.

2. DEH-X-1750UB.

3. DEH-X-2750UI.

 

מה ההבדל בין DEH ל-DEH-X? מה מסמלת האות "X"?

מה ההבדל בין 1700 ל-1750?

במה שונה ה-2750 משאר הדגמים?

 

ב-1700UB נתקלתי באוטו דיפו. כל השאר בזאפ.

בקיצור, על מה ללכת? :-)

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם (נערך)

ההבדל בין 1 ל-2 הוא ארץ המקור. 1 נמכר באירופה ו-2 בארצות אחרות (להוציא את ארה"ב). שניהם מתאימים לארץ מבחינת תדרים.

יתכנו הבדלים קטנים בין הפונקציות. נסה לבצע השוואה בין אתר פיוניר אירופה לפיוניר דרום אמריקה למשל (או אפילו האתר הישראלי).

 

3. אם אני זוכר נכון, יש לו עוד יציאה למגבר ואולי עוד כמה דברים קטנים.

 

בסה"כ ההפרש במחיר ביניהם לא גדול. כך ש-3 יוצא יותר משתלם.

 

האם יש פונקציות מסוימות שחשובות לך?

 

בנימת אגב, נראה שמכשירי 2016 מתחילים לצאת כבר, בחו"ל (ספרה שניה 8 ).

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

תודה טום.

דיפדפתי קצת בפיוניר ישראל ופיוניר אירופה, בארץ נמכר הדגם עם ה-"X". בהשוואה בין הדגמים, זה נראה שבאתר האירופי פשוט מפרטים כל תכונה ותכונה, אבל אולי אני טועה.

 

יש יתרון באיכות לסדרה 2 על פני סדרה 1?

 

אותה שאלה גם לגבי הסדרות מעל (3-4), יש הבדל ממשי באיכות? כדאי להתאמץ?

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

לא יודע להגיד לגבי האיכות.

על פניו אני מאמין שאין הבדל משמעותי אם בכלל.

סדרה 4 ומעלה כוללת גם BT.

למיטב ידיעתי רק מסדרה 8 ומעלה יש שימוש ברכיבים ייעודיים יותר לאודיו.

וכמובן שיש את סדרת ה-PRS שזה כבר ברמות אודיופיליות.

×
×
  • תוכן חדש...