Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי - מונדאו 2012 2 ליטר טורבו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איפה האתגר הטכני של להכניס אופני ילדים לתא מטען?

משעמם...

 

זה די כמו טטריס.

 

אחרי שהעמסתי טון של ציוד בקנגו צבאית, וגרמתי לנהג להמציא קללות חדשות בערבית (הוא היה דרוזי), להכניס אופני ילדים זה כלום.

 

ד"א, כבר יצא לי להעביר מיטות וארונות במיצובישי לנסר ומונדאו סדאן, ובימים הקרובים יש לי אתגר הנדסי של להכניס מזגן מפוצל לבגאז', כי אין סיבה לשלם 100 שקל ולחכות כמה ימים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זו משפחתית גדולה, לא רכב יוקרה. קודם כל.

דבר שני, גם אם העיצוב פחות יפה, לדעתך, זה בטל בשישים מול היתרונות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כבר היו שרשורים על כך שחלפו שנות השבעים, גם בישראל.

זאת משפחתית גדולה, לא רודסטר.

 

אוף, לא רעננתי ובמבי הקדים אותי. לא רוצה להסיט את הנושא, כבר היו שרשורים על סטיישן בעיצוב עדיף (אקורד, 159) ואני לא רוצה להסיט את הדיון. התייחסנו בדיוק לאותה הודעה תמוהה של טעם ושימושיות מופחתת.

פורסם

אני אישית מעדיף את העיצוב של הסטיישן על פני הסדאן (שנראית לי ארוכה מידי, למרות שהיא זהה באורכה לסטיישן) וה-5 דלתות. אבל אני באופן כללי אוהב משפחתיות גדולות סטיישן.

פורסם

רכבי הסטיישן מאד שימושיים, משום מה הם נכנסו לארץ מאד באיחור ביחס לאירופה.

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם

כי בתוך תחומי הקו הירוק, ומחוץ לבני ברק, מאה שערים, כפר חב"ד, וקריית צאנז אין ממש ביקוש לסטיישנים.

 

לקח לישראלים זמן להבין שסדאן 4 דלתות זה לא תמיד עדיף (אם כי עדיין פתיחת הבגאז' לא מבריחה את האוויר הקר של המזגן, שזה נוח).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בואו נצא מנקודת הנחה שסטיישן יעיל יותר וסדאן יפה יותר.

האם לכולם יש את אותם צרכים ? סתם למשל אנחנו משפחה גדולה (גם בגיל) אם תשאל את אבא שלי כבר אין לו כל כך עיסוק עם הבאגז' חוץ מהקניות שהסדאן מספק בהחלט את הצרכים, אז במידה ואני צודק שהסדאן יפה יותר האם לא עדיף במקרים כאלה או אחרים סדאן על פני סטיישן?

אני יכול להבין אדם שהוא עושה פיקניק\טיולי אופניים שנוסע כל שבוע למקום אחר מרוחק מהבית למה הוא צריך סטיישן לכל השאר קשה לי להבין למה אדם ממוצע צריך כל כך הרבה מקום בבגאז'.

פורסם
בואו נצא מנקודת הנחה שסטיישן יעיל יותר וסדאן יפה יותר.

 

לא כולם יסכימו איתך. אני אישית מעדיף את העיצוב של הסטיישן כמעט בכל דגם (ב-159 הסדאן נותנת תחרות).

 

קשה לי להבין למה אדם ממוצע צריך כל כך הרבה מקום בבגאז'.

 

מי שלא צריך הרבה מקום בתא המטען עדיף שיקנה האצ'בק, ואז הוא יהנה מאורך כללי קצר יותר ומגישה נוחה יותר לתא המטען. היתרון המשמעותי של סטיישן הוא בהובלת פריטים נפחיים (זאת אומרת גדולים במידות שלהם, לא בהכרח במשקל שלהם), שכן אפשר להוריד את כיסוי המטען ומתקבל תא מטען מרווח לכל הכיוונים, גם לגובה. תלת אופן סטרייק לדוגמה, לא ייכנס בהרבה מכוניות סדאן ללא פירוק של הגלגלים האחוריים, שכן הרוחב של הגלגלים הוא כ-60 ס"מ, וכאשר התלת אופן שוכב על הצד הוא ייתקל בתקרה של תא המטען בסדאן. בסטיישן פשוט מורידים את הכיסוי.

 

בסופו של דבר זה עניין של טעם והרגלים - הישראלי הממוצע מורגל שסדאן זה למשפחה וסטיישן זה לאינסטלטור, אז לא משנה כמה תסביר לו שסטיישן משמעותית יותר נוח ולא כולל שום חסרונות (אורך, משקל וצריכת דלק כמעט זהים לסדאן), זה לא יעזור. לפחות לאופנת הג'יפונים יש משהו חיובי - הדחת הסדאן כתצורה השלטת בישראל (ואם הג'יפון מרווח מספיק, הוא מקביל לסטיישן מוגבהת).

פורסם
...

לקח לישראלים זמן להבין שסדאן 4 דלתות זה לא תמיד עדיף (אם כי עדיין פתיחת הבגאז' לא מבריחה את האוויר הקר של המזגן, שזה נוח).

 

מהדברים האלה שאם אתה לא בפורום הזה, אתה בכלל לא חושב עליהם.

פורסם

תתחדש, המונדאו עושה רושם של רכב גם מפואר וגם טוב, נשאר רק ענין התחזוקה

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
לא כולם יסכימו איתך. אני אישית מעדיף את העיצוב של הסטיישן כמעט בכל דגם (ב-159 הסדאן נותנת תחרות).

 

 

 

מי שלא צריך הרבה מקום בתא המטען עדיף שיקנה האצ'בק, ואז הוא יהנה מאורך כללי קצר יותר ומגישה נוחה יותר לתא המטען. היתרון המשמעותי של סטיישן הוא בהובלת פריטים נפחיים (זאת אומרת גדולים במידות שלהם, לא בהכרח במשקל שלהם), שכן אפשר להוריד את כיסוי המטען ומתקבל תא מטען מרווח לכל הכיוונים, גם לגובה. תלת אופן סטרייק לדוגמה, לא ייכנס בהרבה מכוניות סדאן ללא פירוק של הגלגלים האחוריים, שכן הרוחב של הגלגלים הוא כ-60 ס"מ, וכאשר התלת אופן שוכב על הצד הוא ייתקל בתקרה של תא המטען בסדאן. בסטיישן פשוט מורידים את הכיסוי.

 

בסופו של דבר זה עניין של טעם והרגלים - הישראלי הממוצע מורגל שסדאן זה למשפחה וסטיישן זה לאינסטלטור, אז לא משנה כמה תסביר לו שסטיישן משמעותית יותר נוח ולא כולל שום חסרונות (אורך, משקל וצריכת דלק כמעט זהים לסדאן), זה לא יעזור. לפחות לאופנת הג'יפונים יש משהו חיובי - הדחת הסדאן כתצורה השלטת בישראל (ואם הג'יפון מרווח מספיק, הוא מקביל לסטיישן מוגבהת).

הבנתי את הנקודה שלך , לי באופן אישי קשה לראות את עצמי קונה אי פעם רכב שהוא לא במרכב סדאן, לדעתי לפחות זה משדר יוקרתיות ויופי של הרכב בנויים על התחת.

פורסם

ומה שמנסים לטעון בשרשור, שהצורה הטבעית של רכב היא האצ'בק, והתחת זאת תוספת פונקציונלית מתבקשת למשפחה.

לגבי הפונקציונליות אני חושב שאין ויכוח. לגבי המראה - כל אחד וטעמו.

לדעתי אדם ממוצע כן מוביל אופניים או ציוד גלישה, וכן יוצא לטייל ולפיקניק. זה מאוד מקובל באירופה.

 

טוב יאללה, גנבנו לגמרי את השרשור, אם אחד המנהלים מוצא את הדיון המקורי שבו נטען שבתצורת משפחתית גדולה סטיישן היא לא רק שימושית יותר, אלא, לטעם רבים, גם נאה יותר, מוזמן להעביר את כל התת דיון הזה לשם. עד אז אשתדל לא להמשיך לגנוב את הנושא המקורי שהוא מונדיאו 2012 טורבו דור 4, שהוא לא רק חמש דלתות (שאצלי זה הכרחי) אלא גם בעל תא מטען שימושי יותר, שמגדיל מאוד את נפח תא הנוסעים, לטוב ולרע.

פורסם
הבנתי את הנקודה שלך , לי באופן אישי קשה לראות את עצמי קונה אי פעם רכב שהוא לא במרכב סדאן, לדעתי לפחות זה משדר יוקרתיות ויופי של הרכב בנויים על התחת.

 

רכב יוקרה נראה יוקרתי בלי קשר לתצורה שלו (אודי A6, ב.מ.וו סדרה 5 ויגואר XFסטיישן נראות מעולה ולא פחות יוקרתיות בתצורת הסטיישן שלהן) רכב סדאן לא נראה יוקרתי רק מהיותו בתצורת סדאן (פיז׳ו 301 או פוקוס סאדן וכו׳ לא נראות יוקרתיות...).


×
×
  • תוכן חדש...