Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי - מונדאו 2012 2 ליטר טורבו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רכב יוקרה נראה יוקרתי בלי קשר לתצורה שלו (אודי A6, ב.מ.וו סדרה 5 ויגואר XFסטיישן נראות מעולה ולא פחות יוקרתיות בתצורת הסטיישן שלהן) רכב סדאן לא נראה יוקרתי רק מהיותו בתצורת סדאן (פיז׳ו 301 או פוקוס סאדן וכו׳ לא נראות יוקרתיות...).

נכון.... אבל תראה את הפוקוס 2007 בתצורת האצ'בק שלו אין מכוער כזה...

קח את הA3 בצורת סדאן היא נראית הכי יפה ויוקרתית מאשר ההאצ'בק שלה .

קח את BMW סדרה 3 לעומת סדרה 1.

ודרך אגב לדעתי ה301 היא מאוד יפה יחסית לסמגנט שלה.

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה די כמו טטריס.

 

אחרי שהעמסתי טון של ציוד בקנגו צבאית, וגרמתי לנהג להמציא קללות חדשות בערבית (הוא היה דרוזי), להכניס אופני ילדים זה כלום.

 

ד"א, כבר יצא לי להעביר מיטות וארונות במיצובישי לנסר ומונדאו סדאן, ובימים הקרובים יש לי אתגר הנדסי של להכניס מזגן מפוצל לבגאז', כי אין סיבה לשלם 100 שקל ולחכות כמה ימים.

אולי זה לא כל כך שייך אבל...

כמה יעלה אצלך הובלת דירה?

פורסם
נכון.... אבל תראה את הפוקוס 2007 בתצורת האצ'בק שלו אין מכוער כזה...

קח את הA3 בצורת סדאן היא נראית הכי יפה ויוקרתית מאשר ההאצ'בק שלה .

קח את BMW סדרה 3 לעומת סדרה 1.

ודרך אגב לדעתי ה301 היא מאוד יפה יחסית לסמגנט שלה.

אני לא מאמין שאני נגרר פה אחר פרובוקציות לדיונים בענייני טעם וריח.

קודם דיברת על סדאן לעומת סטיישן. עכשיו אתה מדבר על סדאן לעומת האצ'בק. אלה דברי כפירה ובלע, ואתה עוד מזכיר את השיקוץ שנוצר בטעות A3 סדאן. אחר הדברים האלה הוספת 301.

יש לך מזל שאנחנו חיים בתקופה נאורה יחסית!

פורסם (נערך)
אני לא מאמין שאני נגרר פה אחר פרובוקציות לדיונים בענייני טעם וריח.

קודם דיברת על סדאן לעומת סטיישן. עכשיו אתה מדבר על סדאן לעומת האצ'בק. אלה דברי כפירה ובלע, ואתה עוד מזכיר את השיקוץ שנוצר בטעות A3 סדאן. אחר הדברים האלה הוספת 301.

יש לך מזל שאנחנו חיים בתקופה נאורה יחסית!

חחחחח אנחנו מספימים את האשכול , מבין את טענתך אך לא מסכים איתה.

באופן אישי אני יודע שהייתי קונה את הA3 סדאן מאשר הספורט בק או הSO CALLED קופה....

דרך אגב לדעתי ה301 יפה יותר מהריו סדאן או מהאטרג'

עריכה אחרונה על ידי lolmit
פורסם

באופן אישי אני יודע שהייתי קונה את הA3 סדאן מאשר הספורט בק או הSO CALLED קופה....

אאודי בחיים לא התיימרו לקרוא לA3 קופה, היא האצ׳בק.

לגבי הסאדן, במקרה הזה אני חושב שהם עשו עבודה טובה, והיא זוכה להמון מחמאות באנגליה למשל, שם באופן כללי לא מתים על תצורת סאדן במיוחד.

פורסם
אאודי בחיים לא התיימרו לקרוא לA3 קופה, היא האצ׳בק.

לגבי הסאדן, במקרה הזה אני חושב שהם עשו עבודה טובה, והיא זוכה להמון מחמאות באנגליה למשל, שם באופן כללי לא מתים על תצורת סאדן במיוחד.

אני מתכוון לA3 עם ה3 דלתות.. בגלל זה קראתי לה "קופה"

פורסם
אני מתכוון לA3 עם ה3 דלתות.. בגלל זה קראתי לה "קופה"

אני יודע למה התכוונת (החמישה דלתות זו הספורטבק), אבל כתבת So Called שמשתמע מזה שאאודי או אנשים באופן כללי מתייחסים אליה כאל קופה, מה שלא נכון.

פורסם

דרך אגב לדעתי ה301 יפה יותר מהריו סדאן או מהאטרג'

 

זה לא חוכמה לעצב אוטו יותר יפה מאטראז', גם סובארו סטיישן שנת 88 של קבלן שיפוצים פלסטיני יותר יפה מאטראז'.

 

האתגר האמיתי זה לעצב רכב יותר מכוער מאטראז'.

  • מעניין 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
זה לא חוכמה לעצב אוטו יותר יפה מאטראז', גם סובארו סטיישן שנת 88 של קבלן שיפוצים פלסטיני יותר יפה מאטראז'.

 

האתגר האמיתי זה לעצב רכב יותר מכוער מאטראז'.

לא מסכים, דווקא חושב שהאטרז' נראית סביר -

פורסם

זה סביר, ופוקוס 2 האצ'בק מכוער?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בחזרה לנושא השרשור המקורי - הגיר במונדיאו המדוברת הוא לא הבעייתי?

ואיך היא בהשוואה לסופרב 1.8 ל' מאותו שנתון?

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אני זוכר שבזמנו ראיתי סדרת סיקור על סרטי ג'יימס בונד.

 

לאחד מהסרטים האחרונים עם דניאל קרייג - פורד מונדיאו הוציאו מהדורת טיטניום מיוחדת לסרט הזה והמטרה היתה להציג את המונדאו כרכב יוקרה לכל דבר ודבר.

 

אני כבר לא עוקב אחרי הדגמים של פורד ומי מהם הוא אמריקאי ומי מהם הוא בריטי או כל ארץ ייצור אחרת אבל סה"כ הטיטניום נועד להיות ממותג כרכב יוקרה - האם זה באמת כך? עליי לפחות זה לא ממש עובד אבל גם אי אפשר לאמר שהרכב הזה לא מתאפיין בהמון מאפיינים נהדרים כמו עיצוב, כוח, התנהגות, נוחות, מרחב, אבזור וכך הלאה.

 

פותח השרשור בחר בתצורת "סטיישן" - לאמר שזה בהכרח מחמיא או לא למונדאו - עניין של טעם וריח.

 

ראיתי גם לא מעט רכבי סטיישן מאוד יפים בשנים האחרונות אבל בסופו של דבר הוא קנה ב50K שקלים רכב עם 240 כוחות סוס, 37 קג"מ, ים של מרווח פנימים ועוד המון המון מאפיינים נחשקים.

 

אחלה דיל!

 

ולמי שתהה:

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חזרתי לעדכן,

 

עברה לה שנה ו 12000 ק"מ.

לשלילה,

רוב הנסיעות שלי הם בעיר, בשעות יחסית ללא פקקים. התיבה הרובוטית לא אוהבת פקקים, חייבים להיות מאד החלטיים במה שרוצים לעשות. פעולה לא החלטית על הגז תוביל לחבטה מכיוון התיבה (בפעם היחידה שזה קרה לי אשתי חשבה שמישהו נכנס ברכב מאחורה).

משענת היד בדלת של הנהג יכלה להיות רחבה יותר בכמה סנטימטרים...אני מוצא את עצמי תוך כדי נהיגה מחפש זוית נוחה למרפק ללא הצלחה.

 

לחיוב,

 

הרכב שקט מאד, גם במהירויות גבוהות. דבר שמוביל לפעמים לחוסר הערכת מהירות נכונה (אפשר היה להתיחס לזה כאל דבר שלילי).

כאשר רוב הנסיעות שלי הם בעיר, אני לא נוטה ללחוץ על הגז יותר מידי, צריכת הדלק עומדת על 1 ל 9, אולי טיפונת פחות.

עד כה, הרכב מפגין אמינות מצויינת, למעט טיפולים שוטפים אין תקלות.

 

לסיכום,

אני חושב שמבחינת value to money הרכב נותן תמורה נהדרת. מצד אחד הוא עונה על כל הצרכים המשפחתיים (סטיישן) ומהצד השני יש לו המון כח זמין (לאורך כל טווח הסל"ד) כדי לאפשר לי להתגרזן כשמתחשק לי.

 

* אני מעוניין להמשיך ולעדכן את השרשור אז האם אפשר להוסיף לכותרת "שרשור מתעדכן" או משהו בסגנון זה יהיה מצויין

  • רעיון טוב! 1

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013


×
×
  • תוכן חדש...