Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רועי קנה סורנטו [התרשמות: סקודה אוקטביה RS וקיה סורנטו וסובארו אאוטבק וגם מאזדה 6]


roee
שימו לב! השרשור הזה בן 2158 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה יכול לפרט למה הVFM לא מוצדק לדעתך - כי כשאני מסתכל עליך בתור לקוח לשעבר של גולף GTI, אני חושב לעצמי שהאוקטביה עולה די דומה (אולי אני טועה כאן?), אך מציעה המון שימושיות ע"ח איכות פחות 'פרימיום' בתא נוסעים, שזה נשמע כמו חשבון הגיוני. מה אני מפספס יניב? אני מניח שחלק מההנחות שלי פשוט לא נכונות ולכן רוצה לשמוע את דעתך.

 

כי איכשהו רק במדינת ישראל יוצא שפולקסוואגן גולף יותר זולה מסקודה אוקטביה.

ועובדה, אוקטביה 1.2 עולה אותו מחיר כמו גולף 1.4, אוקטביה RS יותר יקרה מ-GTI (לפני מיקוחים למיניהם), רק גרסת ה-150 של האוקטביה יותר זולה מגולף בפער מאוד משמעותי ויקרה במעט מהאוקטביה 1.2 (מה שמעיד על הרווח או ההטבות שחברות ליסינג יקבלו על האוקטביה 1.2).

 

נכון, אוקטביה היא מרווחת, איכותית ושימושית מאוד - אבל אין שום הגיון בלתמחר אותה מעל המחיר של גולף, כי עדין זה סקודה וזה פולקסוואגן, בדיוק כמו שסופרב יותר זולה מהגרסאות המקבילות של הפסאט (למרות יתרון המרווח בסקודה), פאביה יותר זולה מדגמים מקבילים של הפולו וסיטיגו זולה יותר מהאפ.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 284
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני חושב שבשביל לקבל את הבסיס של הסורנטו - נוחות, מרחב ואיכות חיים כללית - האורבן הבסיסית היא עסקה טובה מאוד.

 

כרגע ההבדל בין אורבן ודיזל עומד על 70 אלף שהם 30 אחוז תוספת. כך בחשבון שבמבצעים זה יכול להגיע ל 90 שזה כבר עוד 50%. כאן אני כבר נשברתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר שרוצים עבור האוקטביה RS הוא לא שפוי. לדעתי הסיבה לתמחור שלה הוא המיצוב כספורט סדאן, מה שהרבה אנשים אוהבים לעומת ההאצ'ים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, פסלתי את האוקטביה לפני ירידת המחירים בפולסקוואגן.

באותה תקופה, האוקטביה סטיישן הוצעה לי ב217 על הכביש כשהGTI הוצעה לי ב220 על הכביש.

היות והאוקטביה מתעלה על הגולף אך ורק בנפח החלל הפנימי ובכל שאר הפרמטרים היא נחותה ממנה (בפער כזה או אחר, בהתאם להשוואה ספציפית), לא הסכמתי לשלם את התמורה.

אז, באפריל 2014, הערכתי את שוויה האמיתי של הסטיישן ב204.

הסכמתי לשלם עליה 209. המחיר הרשמי שלה היה אז 227 (לא זוכר אם כולל אגרה ואיתוראן).

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו בערך המהות של השאלה שלי יניב, במה בעצם האוקטביה VRS סטיישן נחותה כ"כ יותר מהגולף?

בהתנהגות - ברור, זו סטיישן וזו האצ', אז נשים את זה בצד. מה גם שאת ההפסד על ההתנהגות אתה מרוויח בעצם במרווח (כמובן שאלו שתי סקאלות שונות, אני מדבר במובן האבסטרקטי).

למה בעצם אתה סבור כי האוקטביה אמורה להיות מתומחרת כ"כ יותר נמוך מהגולף? אני מנסה להבין את הרציונל מאחורי התמחור שלך, כי מההיכרות שלנו אני נוטה להאמין שיהיה בו הגיון שאני אוכל להסכים איתו.

 

אני אציין כSIDE NOTE שאני מופתע מהכמות המזערית של הVRSיות על הכביש, ולכן הדיון הזה מאוד מעניין אותי. אני מנסה להבין האם הסלידה מהתמחור שלה היא יותר רגשית או רציונלית (לפי איך שאני רואה דברים)

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוקטביה ממוצבת נמוך מהגולף וכמעט בכל השוואה ניתן לראות כי יש יד מכוונת שדואגת לזה. בדיוק כמו שגולף וA3 מקבילה לא עולות אותו סכום.

איכות החומרים נחותה באופן מופגן. גם בתחושה גם בגימור וגם במראה.

בנוסף, למה בהתנהגות ברור שיהיה הבדל? לצורך העניין ההשוואה בין האוקטביה מחומשת הדלתות לגולף (אין סטיישן כרכב הדגמה).

ההבדל בכיול, כך שהאוקטביה חדה פחות הוא בדיוק חלק מהעניין.

לגבי המרווח, זה הסעיף היחיד שיש לה "יתרון" וזו גם הסיבה שהVRS נלקחה בחשבון בעוד הGTI נפסלה. אני גם מוכן לשלם עליו - אבל תלוי כמה.

בסופו של דבר, הכל עניין של תחושות. אחרי נסיעת מבחן בוולבו S60, התחושה שלי היתה שהמחיר שמבקשים עליה מצויין (למרות שבשום צורה לא מצאתי אותה מתאימה בשבילי).

באוקטביה זה לא קרה.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע ההבדל בין אורבן ודיזל עומד על 70 אלף שהם 30 אחוז תוספת. כך בחשבון שבמבצעים זה יכול להגיע ל 90 שזה כבר עוד 50%. כאן אני כבר נשברתי.

 

רק למען הסר ספק, אנחנו מדברים על הסורנטו החדשה או הקודמת?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הפירוט יניב, מסכים עם הרציונל שלך.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התמחור עצמו לא התשנה, לכן אין הבדלים בין הדורות מבחינה זו. כמובן, כשהדגם חדש אין לצפות למבצעים, אבל טלקאר יכולים להפתיע.

אני אישית מתנייד לצורכי עבודה כבר שנה וחצי בדגם קודם. הי נוסעת המון ומובילה דברים מדי פעם.

20150616_120531.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התמחור עצמו לא התשנה, לכן אין הבדלים בין הדורות מבחינה זו. כמובן, כשהדגם חדש אין לצפות למבצעים, אבל טלקאר יכולים להפתיע.

אני אישית מתנייד לצורכי עבודה כבר שנה וחצי בדגם קודם. הי נוסעת המון ומובילה דברים מדי פעם.

[ATTACH=CONFIG]441942[/ATTACH]

זה לא נכון.

הסורנטו אורבן התייקר בערך ב-5000 ₪ והפרימיום ב-1000 ₪. על הדגם הקודם שהיה למעשה מתיחת פנים לדגם מ 2009 היו הנחות גבוהות יותר משמעותית (מספיק להשוות את ההנחות דרך מבצעי ארגוני צרכנים).

 

הדגם החדש הוא...חדש לגמרי ולכן התמחור שלו מצד היצרן גבוה יותר ולא משאיר הרבה "בשר" להטבות.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש רף פסיכולוגי של 200 אלף לרכב נמוך ו- 250 לרכב גבוהה.

 

כל מה שעובר את המחיר הזה צריך לתת גם פרימיום בתוך הרכב (אין ציפיה לקבל משהו כמו סדרה 7 החדשה) אבל לפחות משהו שתרגיש שיש תמורה למחיר.

 

אם אוקטביה היתה מתומחרת ב 185-190 התמחור היה הגיוני והיינו רואים הרבה ממנה על הכביש. מעבר לזה לרכב שלא חד במיוחד זו טו מאצ.

A3

A4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מצאתי מגרעות רבות לאוקטביה בצד הדינמי. בניגוד לדורות הקודמים, היא כן נותנת 90% מהגולף בהיבט הזה. החסרונות הם פרקטיים - זה לא מרגיש כמו רכב של 200K+, וכבר הסברתי כאן את דעתי בעניין. נדמה לי שעשינו חשבון מול מחירי בריטניה והיא הייתה צריכה לעלות 195K בהשוואה לאוקטביות הרגילות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא נכון.

הסורנטו אורבן התייקר בערך ב-5000 ₪ והפרימיום ב-1000 ₪. על הדגם הקודם שהיה למעשה מתיחת פנים לדגם מ 2009 היו הנחות גבוהות יותר משמעותית (מספיק להשוות את ההנחות דרך מבצעי ארגוני צרכנים).

 

הדגם החדש הוא...חדש לגמרי ולכן התמחור שלו מצד היצרן גבוה יותר ולא משאיר הרבה "בשר" להטבות.

 

ברור שעל דגם החדש אין מה לחכות למבצעים. אפילו עם היצרן היה מוריד מחיר. אבל יום יבוא. השתעשתי לא מזמן במחשבה מה לקנות עד 400K.

המחשבה הראשונה הייתה לנד קרוזר. אבל לדעתי הוא לא מצדיק את המחיר, אפילו עם ביקוש גבוהה כיד שניה.

מחשבה שניה הייתה בכיוון של גראנד צ'רוקי, אבל הוא 5 מושבים. בקיצור, אחרי קצת הגעתי למסכנה שאין מתחרים בגזרת 7 מקומות לצמד הקוריאניות עם מנוע דיזל.

אבל יש כאן בעיית מיתוג. קיה ב270K זה הרבה מאוד כסף. בדיוק כמו טויוטה ב370.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש רף פסיכולוגי של 200 אלף לרכב נמוך ו- 250 לרכב גבוהה.

הפוך, גוטה. תשווה גובה ומחיר של בוגאטי מנסורי אפילו מול AMG G63. הגובה לא קובע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2158 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...