Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רועי קנה סורנטו [התרשמות: סקודה אוקטביה RS וקיה סורנטו וסובארו אאוטבק וגם מאזדה 6]


roee
שימו לב! השרשור הזה בן 2167 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זו שבחנת - הדגם המאובזר יותר.

 

הבחירה המושלמת - שענתה על כל הצרכים היתה האוקטביה VRS סטיישן. היא נפלה רק בסעיף VFM. לטעמי היא לא שווה את המחיר שדורשים עליה.

האאוטבק נהדרת. מרווחת, משככת מצויין, נוחה מאוד בנסיעות ארוכות ועל כבישים משובשים.

השלדה מהנה יחסית בכבישים טכניים, כל זמן שסגנון הנהיגה הוא בקוים נכונים ובלי פרובוקציות מכוונות. אין זוויות גלגול מוגזמות ואין תחושת התפזרות.

אין לה ride שקט ומנותק. רעש המנוע נוכח תמיד והסאונד שלו נעים לי. אני אוהב את זה.

לגבי המנוע - הוא מייצר בעיקר רעש. הוא לא מושך מי יודע מה - לא ניתן להגדיר אותו עצל, אבל קצב ההתקדמות לא תואם את החוויה הוואקלית.

הגיר הרציף בנסיעה מתונה לא רע בכלל. אין לו את תחושת הסל"ד הקבוע שהרגשתי בcvt אחרים. תחת עומס הסיפור כבר אחר. שם כבר אין לו הרבה מה להציע ויחד עם המנוע אתה תמיד מרגיש שאתה נוסע יותר לאט ממה שהיית רוצה.

 

האוטו מאובזר לא רע. פנסי לד קדמיים מצויינים. חבל שהאור הגבוה הוא הלוגן ולכן משמעותית טוב פחות. כמו כן חסרים לי ברשימת האבזור חיישני גשם וחניה. איבזרתם את האוטו עד האוזניים - למה להתקמצן דווקא פה?

עוד חסר לי שקע שירות בתא המטען.

 

ספסל אחורי נוח מאוד. מבוגר ושני כסאות בטיחות נכנסו בלי תלונות מיוחדות. לספסל יש גם אפשרות כוונון של זוית המסעד - נחמד.

 

נורא התגאו בסוכנות ברדיו המתוחכם שיש באוטו. אני הרבה פחות מתלהב ממנו לאחר שימוש ממושך. אני לא אודיופיל גדול, אז אין לי הערות לגבי איכות הסאונד. מבחינת שימוש שוטף, הכפתורים גדולים ונוחים אך כשצריכים קצת מעבר (כמו לעבור תחנות ברדיו או לחזור לרדיו אחרי מקור סאונד אחר) דרושה יותר מלחיצה אחת או אפילו לחיצה על שני כפתורים שונים על המסך, והם כבר לא תמיד בגודל הרצוי. השימוש בפקודות קוליות פשוט מעולה!

ברדיו יש Miror link, מעשית הוא עובד רק אם יש לך גלאקסי עם אנדרואיד 2.1 ומטה. אז בפועל אין Miror link. מצד שני יש את אפליקצית AHA שעובדת נהדר.

איכות הדיבורית המובנית בינונית.

 

מצלמה אחורית עם זוית רחבה מאוד. אולי אפילו מדי. צריך להתרגל לזה. לפעמים זה מעולה ולפעמים לא (אם אתה רוצה להתקרב למדרכה בחניה במקביל בלי לשחק במראות לדוגמא).

 

אצלי האוטו מבוטח ללא צורך במערכת איתור וקודנית. הויתור על הקשת קוד, אלא להכנס, ללחוץ על כפתור ולנסוע זה תענוג לא נורמלי. באיביי יש מערכת מקורית של סובארו להנעה מרחוק. יתכן ותתווסף בהמשך.

 

צריכת דלק 1:10.5 כל הנסיעות בבין עירוני. פקקים אין אצלנו.

 

טיב המוסכים עדיין לא ידוע לי (עוד 4000 ק"מ טיפול ראשון) אבל 5 שנים אחריות היוו שיקול לא קטן לפני הקניה.

 

סה"כ אני מאוד מרוצה מהבחירה.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 284
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תודה רבה. איך קרה המקרה שאין לך דרישת מיגון, ועוד במכונית יקרה יחסית?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצאתי בWOBI חברה שלא דורשת קודנית. עם המידע הזה פניתי לסוכן שלי שימצא הצעות נגדיות.

הוא הגיע עם הצעה ממגדל למקיף עם מיגון מקורי של הרכב במחיר 5142 ש"ח.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנת אותי לא נכון - אני לא מחפש רוגע, רוגע זה פרס ניחומים כשאי אפשר לקבל את מה שבאמת רוצים - אז לפחות אסע כמו שייח'. האאוטבק פישלה כאן, כי זה אוטו שאני מת לאהוב; הקונספט והצורה עושים לי את זה, הביצוע פחות. לא פוסל מכל וכל, אבל אני צריך לחשוב קצת על סיבות למה כן (או שנהיגה על הסורנטו תבהיר לי למה לא).

 

לפני כמה חודשים קניתי רכב.

חשבתי ללכת על סורנטו אבל הוא היה לי חלש מידי וקצת מגושם.

הייתי בטוח שאווטבק יהיה הפתרון המושלם של להנות מכל העולמות. נכסתי לסוכנות עם חיוך ויצאתי עם אכזבה (זה היה הדגם לפני מתחית הפנים).

 

אני בסוף קניתי A4 ושמתי צ'יפ. מאובזר, מהיר, ויש בגאז מספיק גדול למשפחה עם עגלה.

A3

A4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאללה, תזמין ספורטאג' וסגור עניין! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי שים לב לכמה דגשים נכונים:

 

השימוש בפקודות קוליות פשוט מעולה!

פלא של ממש, כיף :-)

 

איכות הדיבורית המובנית בינונית.

נכון, ומפריע לעתים.

 

אצלי האוטו מבוטח ללא צורך במערכת איתור וקודנית.

גם אצלי, הסוכן של אלפא מצא לי. מחיר רגיל.

 

סה"כ אני מאוד מרוצה מהבחירה.

 

גם אני בשלי :-)

אבל אולי אצרף משהו נוסף בקרוב.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הולך להשתמש בזה בתור "שרשור מתגלגל" (בשפת הכתבים הצבאיים) בשביל רשמים כלליים. אז נסעתי עכשיו שוב קצרות על הסורנטו EX בנזין של מיודענו אולג, הנחתי שזה זמן טוב כשהנסיעה על האאוטבק נעשתה אתמול והנסיעה על הסורנטו דיזל תבוצע מחר. אז תא הנוסעים של האאוטבק יותר מעניין והצבעים הבהירים בXS מרוממי נפש, אבל מבחינה פונקציונלית הסורנטו לא רואה אותה: המושבים הרבה יותר נוחים, תא הנוסעים יותר רחב וגבוה, הרבה יותר שקטה בשיוט, וכמובן יותר בגאז'. יותר מקום בכסאות האחוריים דווקא באאוטבק (עקב העדר השורה השלישית כמובן). משום מה גם על העור באאוטבק היה לי נורא חם כל הזמן ואילו העור בסורנטו הרגיש לי נייטרלי כמו בד - יתרון גדול.

 

הגה ובלמים עדיפים באאוטבק. מנוע וגיר בסורנטו. הייתי מסתדר עם שתיהן just fine, אבל בסיכום הכולל הסורנטו נוחה יותר משמעותית ונוחה להפליא ביחס לכל מכונית אחרת שאני זוכר מהתקופה האחרונה. מי שמסתדר עם חוסר העידון הקל של האאוטבק ולא מחפש הרפתקאות ספורטיביות או ישיבה גבוהה במיוחד, יקבל אוטו מגניב ומרווח מאוד (בגרסת הXS, הX עגמומית לי).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין אאוטבק X לXS? בערך 22 אלף שקל, די well spent בהתחשב בשינויים שנשמעים לא גדולים על הנייר אבל משנים לגמרי את ההרגשה באוטו.

 

טוב, אבל בואו נדבר קצת על הסורנטו דיזל. ההרגשה בתא הנוסעים דומה עד זהה לסורנטו EX (הגרסה האמצעית, עם סאנרוף ועור). אין הרבה הבדל, מלבד כסא נהג חשמלי (תמוה שלא אצל הנוסע ותמוה עוד יותר שלנוסע אין כיוון גובה בכלל). יש קסנון, אבל רק באור הנמוך ולא בי קסנון (כאילו שחזרנו ל2004). יש Keyless (כנראה ההבדל הכי גדול ברמת החיים בין גרסאות הפרמיום לEX). אבל עזבו את זה. המנוע פשוט תפור על האוטו הזה. קצת מטרטר, אבל חזק ודוחף את המרכב הזה בלי שום מאמץ. כאילו, פתאום לא היה לי חסר המומנט אליו אני רגיל וזה פשוט פנטסטי. התיבה מעולה גם היא.

השיוט שקט ונוח, תנוחת הנהיגה ג'יפית אבל מעולה והכיסא מאוד מאוד נוח (אני לא בחור קטן במיוחד, לי זה התאים). הפתיעה אותי לטובה ההתנהגות - לא מצאתי זווית גלגול משמעותית, וההרגשה היא יותר של מכונית מנהלים גמלונית מאשר של משהו גבוה ורך.

צריכת דלק אחרי סיבוב של המסגר-טרמינל 3 בנתב"ג ובחזרה הייתה 12.5 ק"מ לליטר (איפסתי בחניון) כשזה כלל שיוט ב120-130 ומדי פעם לחיצות החלטיות בשביל לראות איך המנוע עובד. לדעתי, נסיעה קצת יותר מתונה תביא גם 13 ק"מ לליטר במשולב.

באופן לא מוסבר, הבלמים הרגישו הרבה יותר טובים לעומת הסורנטו בנזין שניסיתי. אני לא יודע אם זה הבדל באיך שקמתי בבוקר, הבדל של שני האקזמפלרים או פשוט מערכת שונה בדיזל, אבל הם היו בסדר גמור.

 

אני לא יכול לחשוב על הרבה חסרונות. כאמור, מרווח בשורת הנוסעים הראשונה לא מאוד גדול בגלל השורה השניה (מרגיש כמו משהו בין גולף לאוקטביה מבחינת מרחב ברכיים), קצת נוקשה (ממש קצת, לא חוסר נוחות אבל לא ריחוף), קצת טיפשויות בגזרת האבזור כמו חוסר הכיוון אצל הנוסע והלוגן באור הגבוה, וגם אין פתיחה חשמלית של תא המטען (מישהו משתמש בזה בכלל?) אבל זה בערך כל מה שאני יכול לחשוב עליו.

 

מאוד התחברתי לאוטו. הייתי יכול לחיות איתו בקלות ואולי גם לא להתגעגע לגולף ברוב הזמן.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסורנטו EX הוא סביב 220K, האורבן 200K. ההבדלים הם גג פנוראמי ועור.

האאוטבק XS יותר מאובזרת מהסורנטו EX (פנסי לד, ג'נט 18, הנעה כפולה כמובן, KEYLESS, מערכת טובה יותר משמעותית, כיוון חשמלי לכסאות הקדמיים).

 

אני חושב שהן מכוניות טובות עם איכויות שונות. בשבילי, אין ספק שהסורנטו טובה יותר. אני חושב שבשביל לקבל את הבסיס של הסורנטו - נוחות, מרחב ואיכות חיים כללית - האורבן הבסיסית היא עסקה טובה מאוד.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחירה המושלמת - שענתה על כל הצרכים היתה האוקטביה VRS סטיישן. היא נפלה רק בסעיף VFM. לטעמי היא לא שווה את המחיר שדורשים עליה.

אתה יכול לפרט למה הVFM לא מוצדק לדעתך - כי כשאני מסתכל עליך בתור לקוח לשעבר של גולף GTI, אני חושב לעצמי שהאוקטביה עולה די דומה (אולי אני טועה כאן?), אך מציעה המון שימושיות ע"ח איכות פחות 'פרימיום' בתא נוסעים, שזה נשמע כמו חשבון הגיוני. מה אני מפספס יניב? אני מניח שחלק מההנחות שלי פשוט לא נכונות ולכן רוצה לשמוע את דעתך.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2167 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...