Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

בעת בדיקת הרכב ציינו הבודקים כי יש אתראות על תקלות במנוע, מיזוג אויר, מזגן ,גיר וחשמל ברכב

הבדיקה גם ציינה בין היתר כי המצבר חלש

 

בבדיקה עצמה לא עלו בעיות במנוע

 

לדברי מגרש המכוניות- הנ"ל נובע מכך שהמצבר חלש

 

- האם זה הגיוני?

- בהנחה שמחליפים את המצבר, איך ניתן לבדוק שהתראות כבר לא קיימות?

- האם המגרש יכולים לאפס את ההתראות הנ"ל באישהו אופן?

 

תודה

פורסם

אם מדובר רק במצבר, שיתקנו ויוכיחו תקינות הרכב לפני שאת ממשיכה במשא ומתן. לא סביר שמדובר ברכב ממגרש בחסות היבואן או חב' ליסינג מוכרת . אם זה המצב כנראה שהיית מועמדת לקנות בכסף טוב חבילת בעיות אמיתית. הסיפור נראה כמו משהו לא טוב וחשוב ביותר להמשיך ולהתיעץ כאן בפורום לפני שאת ממשיכה בתהליך הקנייה..

פורסם

בתיה, עצרי את הסוסים.

למרות שחסר הרבה מידע אבל אם הבעיה אכן הייתה במצבר (עניין של 500-600 ש"ח), הם היו מסדרים את זה.

 

נראה שמדובר פה בקומבינה וברכב נבלה.

לשאלותייך:

- לא, זה לא הגיוני

- להתחבר עם סורק תקלות במוסך מורשה

- כן, בכל דרך אפשרית, החל מאיפוס עם סורק ועד להוצאת הנורות (תלוי ברמת האמינות של המגרש).

 

בשורה התחתונה, הייתי מתרחק מהמקום הזה

×
×
  • תוכן חדש...