שלום
בעת בדיקת הרכב ציינו הבודקים כי יש אתראות על תקלות במנוע, מיזוג אויר, מזגן ,גיר וחשמל ברכב
הבדיקה גם ציינה בין היתר כי המצבר חלש
בבדיקה עצמה לא עלו בעיות במנוע
לדברי מגרש המכוניות- הנ"ל נובע מכך שהמצבר חלש
- האם זה הגיוני?
- בהנחה שמחליפים את המצבר, איך ניתן לבדוק שהתראות כבר לא קיימות?
- האם המגרש יכולים לאפס את ההתראות הנ"ל באישהו אופן?
תודה