Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי צבע אפור כהה מטאלי. האם אפשר ליישם פוליש על צבע מטאלי? אם כן, איזה חומר כדאי לקנות? ואם זה בעייתי ליישום באופן עצמאי, האם יש מקום באיזור חיפה והקריות שעושה עבודה טובה עם מכונה ולא באופן ידני וחובבני?

 

שאלה נוספת.

היו לי כמה לכלוכים שנדבקו לצבע לכן ביצעתי פוליש נקודתי עם חומר של טרטל קומפאונד בצבע חום שהתברר לי מאוחר יותר שהוא בכלל לצבע רגיל ולא מטאלי. בנקודות שהחומר הושם עליהן הלקה כנראה ירדה וזה הפך לצבע מט. שמתי ווקס לצבע מטאלי גם של טרטל וזה לא עזר:/. האם למישהו יש פיתרון?

 

תודה לעוזרים:)

פורסם
תמונות בבקשה

אני סבור שפוליש עדין (אחרי הגס שביצעת) יחזיר את הברק והחיים לצבע

אוקיי. אני אצלם מחר ואעלה לכאן.

לגבי פוליש עדין, איך קוראים למוצר? והאם מתאים למטאלי? היכן ניתן לקנות ואיך ליישם אותו? האם אפשר באופן ידני?

פורסם
תמונות בבקשה

אני סבור שפוליש עדין (אחרי הגס שביצעת) יחזיר את הברק והחיים לצבע

היי אני מצטרף תמונה להמחשה..

מאוד אשמח לעזרה בנושא.

 

20150906_165533_resizedםחפחו.jpg

פורסם
קשה לראות בתמונות במה מדובר

אפשר תמונות באור יום?

כל הפנל לא במצב מזהיר במיוחד

 

בסוף לקחתי את האוטו לדיטיילינג שטיפה פלסטלינה פוליש ווקס ושטיפת מנוע ב500 שח בצומת ביג במקום שנקרא "מתחם הרכב". כל השריטות שרואים בתמונה טושטשו וכמעט נעלמו.. האוטו קיבל את הברק הסימנים כמעט נעלמו ואני מרוצה:)

פורסם

אפשר תמונה של אחרי?

אתה צריך אוטם צבע לאחר עבודה כזו, סביר להניח שבמכון שטיפה שמו לך ווקס פשוט של טרטל או מגווירס

Opel Adam S 2017

פורסם
אפשר תמונה של אחרי?

אתה צריך אוטם צבע לאחר עבודה כזו, סביר להניח שבמכון שטיפה שמו לך ווקס פשוט של טרטל או מגווירס

 

נכון שמו ווקס.. אני יכול לבקש ממנו לשים אוטם צבע האמת אבל מה זה משנה אם אני שם ווקס? ועוד חצי שנה שם עוד פעם ווקס? (פעמיים בשנה)

לגבי תמונות האמת שאני לא יודע איך מעלים תמונות מהפלאפון שאני אהיה בבית אני אעלה:)

פורסם

הווקסים שמשתמשים שם בד"כ מאיכות ירודה שלא מחזיקים מעבר לשבועיים במקרה הטוב, מה שגורם לכל עניין הפוליש להתבזבז לאחר חודש חודשיים קצרים, מעניין לדעת איך נראה הרכב שלך לאחר הפוליש.

Opel Adam S 2017

פורסם
הווקסים שמשתמשים שם בד"כ מאיכות ירודה שלא מחזיקים מעבר לשבועיים במקרה הטוב, מה שגורם לכל עניין הפוליש להתבזבז לאחר חודש חודשיים קצרים, מעניין לדעת איך נראה הרכב שלך לאחר הפוליש.

אוקיי דיברתי עם הבן אדם שעשה לי את הפוליש. הוא אומר שהשילוב של ווקס ופוליש לתת לזה ארבעה ימים להתחבר טוב ואז לשטוף את האוטו עם כפפה ככה זה מחזיק הרבה זמן וגם האוטו שלי לא במצב כלכך גרוע. אוטם צבע זה נחוץ למצבים יותר גרועים משלי. הוא מוסיף ואומר שזאת הוצאה ולכן זה נטו החלטה שלי. הוא הציע לי לקנות את החומר ושהוא יעשה לי את זה בבית במחיר נמוך מאשר במקום העבודה שלו.

אני מעלה תמונות של האוטו לאחר הפוליש וכן של המנוע לאחר שטיפה.

(שימו לב שעדיין השריטות הגדולות והעמוקות לא נעלמו, הזמנתי כבר ערכה לתיקון שריטות מאיביי והוא אמר שהוא יוכל לעשות את זה גם בשבילי כשזה יגיע במחיר סביר).

 

20150908_112308מנוע.jpgIMG-20150908-WA0006גכיגי.jpgIMG-20150908-WA0007יגיגכי.jpgיעגיגכיי.jpgיגיגכיחגכעח.jpg20150908_134819עךחלמעי.jpg

פורסם

אם מר בחור שעוסק במה שהוא עוסק, אומר שאוטם צבע נועד למצבים גרועים, אז הדבר הכי טוב הראשון שאתה יכול לעשות למען הרכב שלך זה להתרחק ממנו ולמחוק את הטלפון שלו.

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם
אם מר בחור שעוסק במה שהוא עוסק, אומר שאוטם צבע נועד למצבים גרועים, אז הדבר הכי טוב הראשון שאתה יכול לעשות למען הרכב שלך זה להתרחק ממנו ולמחוק את הטלפון שלו.

+1

אוטם צבע בא להגן על הצבע מפני כל הסימנים האלה.

×
×
  • תוכן חדש...