Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
6 נקודות ?

 

הזוי.

 

אני מסכים איתך ב100 אחוז דור, אבל עדיין 6 נקודות נראה לי תמוהה.

 

 

למה? אם על 130 קמ"ש בכביש מהיר, כשאתה לא מסכן אף אחד, אתה מקבל 8 נקודות, למה שלא תקבל 6 (או 12!) על זה שאתה נוסע על צמיג ישן ומסכן את עצמך וכל מי שמסביבך אם תאבד שליטה? אם לא תצליח לבלום בזמן? אם תאבד אחיזה בכביש רטוב כי הצמיג שלך לא מפנה מים? התגובות שלך הן בדיוק מראה של ההבנייה שמערכת האכיפה הנוכחית, המתרכזת במהירות, עושה. עד שסוף סוף אוכפים מה שבאמת מסוכן וראוי לאכיפה, אז פתאום זה הזוי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ומה בדיוק ידעו לעשות בתחנת המשטרה?!

ימחאו לו כפיים, יעלזו משמחה וגיל, יפרצו בריקודי הורה סביב הרכב או אולי כולם ישירו קומביה?!

 

לפי מה שהשוטר אמר, יבטלו את הדו"ח,

אני לא חושב שהוא אמר את זה סתם כי משעמם לו,

הוא יכל לתת לו דו"ח וללכת,

אבל בכל זאת אמר שיפנה לתחנה ויבטלו, עוד יש תיקווה.

Seat Ibiza FR

פורסם

הגיע הזמן שיורידו רכבים בגלל דברים כאלו קריטיים, ולא כי יש למישהו קיט יניקה ברכב.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תשמע, אם הגעת למצב ששוטר עצר אותך, כנראה שהצמיגים שלך כבר מאוד גמורים.

תחליף אותם וזהו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

בטח עצרו אותו לבדיקה בצד ( ניידת משרד התחבורה ) ושם הבוחן ראה את הצמיגים הלא תקינים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לפני 6 שנים (באוגוסט), נסיעה מנהלתית, חברתי (דאז) ברכב, אדם עם קביים בתחנת אוטובוס שליד חוף צמח בכינרת מנופף לי עם הקב בהסטריה, לא הבנתי מה קרה, עצרתי ושאלתי אותו אם הכל בסדר והאם הוא זקוק לעזרה, מיד שמתי לב שיש לו מדי משטרה כהים (כמעט שחורים), מציג לי תעודת בוחן תנועה ואומר לי להכין גרר ו1000 ש"ח, שאלתי אותו על מה ולמה, מיד ענה שבגלל הספויילר, הסברתי לאדון הנכבד שהרכב מקורי (ואכן היה כך) ושככה יובא לארץ.

פתחתי לו מכסה מנוע לאחר שביקש, חשכו עיניו!! האינטרקולר לא מכוסה (ציטוט שלו)!!! יש עליו סמל של STI!!!!

ידעתי שאכלתי אותה, הסברתי לו שאינטרקולר לא אמור להיות מכוסה, למזלי השוטר שלידו לחש לו באוזן והוא מיד שינה נושא.

בדק את הרכב מא' ועד ת', לבסוף החליט שהצמיגים (חדשים לגמרי) אינם עומדים בתקן מכיוון שעומק החריצים בהם לא עמוק מספיק, מיותר לציין שהוא לא בדק פיזית אלא רק בעין. (אמרתי לכם כבר שהבנתי מיד בהתחלה כבר שאכלתי אותה?)

קיבלתי קנס 250 ש"ח ודרישה להתייצבות במרחב חוף על מנת להראות שהחלפתי, השוטר גם טען שהתחצפתי אליו כשהסברתי לו על האינטרקולר ושהוא עובד ציבור ושזו עבירה על החוק, הוצאתי לו תעודת עובד מד"א והסברתי לו שגם אני עובד ציבור ושלהסביר לו על הרכב לא נחשב כהתחצפות והעלבת עובד ציבור, הוא מלמל משהו ואמר לי שהוא כבר כתב את הדו"ח והוא לא יכול לבטל.

איחלתי לו שבוע טוב (באמת) ונסעתי למחרת להחליף צמיגים, הפנצ'ר מאכר לא הבין למה אני מבקש להחליף צמיגים והיה בהלם, שילמתי כמו ילד טוב 5000 ש"ח ונסעתי להתייצב בתחנת משטרה, השוטר בכלל לא ניגש לראות את הרכב ואמר לי לנסוע לשלום.

פורסם

 

לפי מה שהשוטר אמר, יבטלו את הדו"ח,

אני לא חושב שהוא אמר את זה סתם כי משעמם לו,

הוא יכל לתת לו דו"ח וללכת,

אבל בכל זאת אמר שיפנה לתחנה ויבטלו, עוד יש תיקווה.

בתחנה לא ניתן לבטל את הדו"ח ואף לא להמיר לאזהרה.

על מה יבטלו? הדו"ח(ככל הנראה) מוצדק.

המרה לאזהרה? ניתן להעשות ע"י פניה למפנ"א בתנאי שהנך עומד בתנאי הסף לכך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 


×
×
  • תוכן חדש...