Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חשבתי אולי לצבוע את הרכב לשחור או לבן כדי?



אני חושב שהצורה הרגילה שלו פחות יפה בלי התוספות

ויש לי עוד שאלה הנורה של המנוע במחוגים דלוקה אמר לי המוכר שזה ככה כבר שנה אחרי ששם למנוע מאוורר נוסף ומד החום נימצא על 70 ומטה וכשה עשיתי בדיקה גיר מנוע שילדה אז המחשה הראה שזה הטרמוסטת לא תקין כי הרכב צריך להיות על 90 החום אז זה יכול להיות בגלל המאוורר שהוא אמר ?כי בבדיקה המנוע יצא מצויין

פורסם

אני חשבתי אולי לצבוע את הרכב לשחור או לבן כדי?



אני חושב שהצורה הרגילה שלו פחות יפה בלי התוספות

ויש לי עוד שאלה הנורה של המנוע במחוגים דלוקה אמר לי המוכר שזה ככה כבר שנה אחרי ששם למנוע מאוורר נוסף ומד החום נימצא על 70 ומטה וכשה עשיתי בדיקה גיר מנוע שילדה אז המחשה הראה שזה הטרמוסטת לא תקין כי הרכב צריך להיות על 90 החום אז זה יכול להיות בגלל המאוורר שהוא אמר ?כי בבדיקה המנוע יצא מצויין

 

לך על זה!

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אני לא חובב ניפוחים על רכבים קטנים.

זה תמיד מזכיר לי את זה:

FRANCO_low_pose.jpg

 

אבל אין ספק שהיא נראית מושקעת.

מאיפה קנית את הבודי קיט? יש מקום שמתעסק עם זה בארץ?

פורסם
אני לא חובב ניפוחים על רכבים קטנים.

זה תמיד מזכיר לי את זה:

 

 

אבל אין ספק שהיא נראית מושקעת.

מאיפה קנית את הבודי קיט? יש מקום שמתעסק עם זה בארץ?

קניתי את הרכב כבר במצב הזה

אבל נרא לי שיש בארץ

×
×
  • תוכן חדש...