Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדוגמא אתמול נסעתי לכיוון חיפה, כשהייתי בעיר שלי מד הדלק הראה לי בערך רבע, בדרך לחיפה (בנסיעה בין עירונית) אז המחוג עלה מעט.

 

האם מד דלק מראה כמה דלק יש, או כמה נשאר לי לנסוע?

פורסם

מראה כמה יש. השינוי של המחוג לא באותו יחס . כלומר, אחרי תדלוק, ייקח 50-60 קמ עד שהוא יזוז. ברבע האחרון, זה יזוז מהר יותר ..

אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

פורסם

לנחש מה העיר שלך? עכו או אילת?

והאוטו? מרצדס חדשה, באחריות? או חיפושית 73 עם מיכל דלק מאולתר?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
מראה כמה יש. השינוי של המחוג לא באותו יחס . כלומר, אחרי תדלוק, ייקח 50-60 קמ עד שהוא יזוז. ברבע האחרון, זה יזוז מהר יותר ..

העניין הוא שהמחוג עולה תמיד שאני עובר מנסיעה פחות חסכונית ליותר

לנחש מה העיר שלך? עכו או אילת?

והאוטו? מרצדס חדשה, באחריות? או חיפושית 73 עם מיכל דלק מאולתר?

צודק, מונדאו 2002, יצאתי מקריית שמונה עם המחוג על רבע, במהלך שיוט נינוח של 90 קמ"ש בכביש 90, באחד הרמזורים שמתי לב שהמחוג קצת פחות מחצי.

 

השאלה האם המחוג דלק מסמן לי כמה נשאר לנסוע, או כמות נוזל הדלק במיכל.

פורסם

מחוג הדלק מראה כמה דלק נשאר במיכל.

במהלך נסיעה המחוג אמור להיות בירידה כשהוא תקין.

אם המחוג עולה - יש בעיה במצוף. הוא לא מדייק.

 

לפעמים מחשב הדרך מראה כמה קמ נשארו לנסיעה, ואם אתה עובר לנסיעה חסכונית, מספר הקמ מתעדכן. זה לא המקרה אצלך.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מד הדלק מראה לך כמה נשאר במיכל, מחשב הדרך, במידה ויש, מראה לך טווח נסיעה אפשרי עם הדלק הנותר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
מחוג הדלק מראה כמה דלק נשאר במיכל.

במהלך נסיעה המחוג אמור להיות בירידה כשהוא תקין.

אם המחוג עולה - יש בעיה במצוף. הוא לא מדייק.

 

לפעמים מחשב הדרך מראה כמה קמ נשארו לנסיעה, ואם אתה עובר לנסיעה חסכונית, מספר הקמ מתעדכן. זה לא המקרה אצלך.

 

האמת שהמחוג עולה רק שהמחשב דרך עולה.. קשור?

פורסם

הגובה שהמחוג מראה משתנה לפעמים גם לפי תנאי הדרך, אם עצרת בעליה או בירידה המחוג יראה קצת יותר מכביש ישר או קצת פחות תלוי באיזה שיפוע הרכב.

 

פורסם

לא לא , אני אסביר שוב . אני מספר פה מקרה ספציפי אבל זה קורה בכל מקרה דומה:

 

נסעתי מקריית שמונה לכיוון חיפה עם רבע טנק דלק. בגלל שכל העיר זה ירידות ועליות, המחשב דרך שלי מדווח על 12 ליטר ל-100 קילומטר. אם אני לא טועה המחשב דרך אמר לי שיש לי עוד 200 קילומטר לנסוע.

 

יצאתי מהעיר לכיוון חיפה, דרך כביש 90 ונסעתי עם בקרת שיוט 90 קמ"ש.

 

כביש 90 הרלוונטי לי הוא כולו מישורי. באחד הצמתים בכביש 90, לאחר כ-40 או מעט יותר קילומטרים, התעדכן המחשב דרך ונתן לי עוד 250 קילומטר ובמקביל עדכן את הצריכה ל-10.8 קילומטר לליטר.

 

ברגע שהמחשב דרך התעדכן גם המחוג דלק התעדכן.

 

ברור שלא נוסף יותר דלק ולכן השאלה היא האם בכלל המחוג דלק נותן לי אינדיקציה לכמה דלק נשאר יחסית לתצרוכת הדלק?

 

או כמה ליטר של נוזל נשאר במיכל דלק?

 

שוב זה קורה כבר שנה וחצי שהרכב בבעלותי. סתם החלטתי לשאול לגבי זה.

×
×
  • תוכן חדש...