Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500X ,נראית ומרגישה זולה מבפנים? עיצוב נשי? או טעות בידי, מה אתם חושבים?


bigmik
שימו לב! השרשור הזה בן 3203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה כבר יעלה 200 אלף,יכנס למשבצת אחרת.

קניתי! איפה עומדים בתור?

 

לדעתי זה יכול לעלות גם 250 אלף בשקט - במיוחד עם כל מיני קיטים.

 

רציני הולכת לצאת גרסאת אבארת לדבר הזה?

 

זה פוטושופ, אם כי הכל יכול להיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

 

או לחלופין לא רוצה לנסוע באוטו מכוער תחת (הקאנטרימן).

לקרוא ליצור השמן והמכוער הזה "מיני" זו בדיחה על חשבונם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי איכות הפנים סבירה, אך יכלו להתאמץ קצת יותר. אני מקווה שהדגמים הבאים של פיאט יציגו איכות גבוהה יותר.

מצד שני, 140 כ"ס וגיר כפול מצמדי טוב זה לא בחינם.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפלסטיקה ב 500 זולה יחסית, לא מרגישה בכלל פרמיום, היא אמנם יפה ועיצובית אבל התחושה הכללית - זולה ללא ספק.

לדוגמא הקלות שפלסטיקה נשברת / מתפרקת וזה מנסיון, אצלי הקונסולה של תריסי המזגן המרכזיים כבר נסדקו לבד מהחום / קור בפינות בצד ובחלק העליון, הזוי.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיאט 500X זה למי שרוצה מיני קאנטרימן אבל קצר בכסף, והקיאה ספורטאז' זה לישראלי הבורגני שהג'וק של השכנה לא בא לו בטוב בעין.

מקווה שזה עונה לך על השאלה.

מענין שמבחן דרך שהישווה לאחרונה בין קאונטרימן, ג'וק מרובעת הנעה, טראקס ו 500X מציב את כולן באותה גיזרת מחיר פחות או יותר. מדובר אמנם במבחן אמריקאי של TFL, שם לזכרוני המיני זולה יחסית לשווקים האירופאים, ועדיין כשמסתכלים על הפערים בארץ, קצת מתבלבלים. בכל מקרה מבחן שווה בהצצה ( מצוי ביוטיוב ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפלסטיקה ב-500 בסדר ותו לא. האוטו שלי מזמזם מיומו הראשון - משעון הגדישה המקורי. לאחרונה גם מושב הנהג התחיל לזמזם...

 

ה-500X מרגישה עולם אחר לעומת ה-500. איכות החומרים הרבה יותר טובה (בעיקר בחלקו הקידמי של תא הנוסעים - בדלתות האחוריות אין שום ריפוד שהוא בדיפונים, והפלסטיקה שם קשיחה יותר וגסה יותר למגע).

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
מענין שמבחן דרך שהישווה לאחרונה בין קאונטרימן, ג'וק מרובעת הנעה, טראקס ו 500X מציב את כולן באותה גיזרת מחיר פחות או יותר. מדובר אמנם במבחן אמריקאי של TFL, שם לזכרוני המיני זולה יחסית לשווקים האירופאים, ועדיין כשמסתכלים על הפערים בארץ, קצת מתבלבלים. בכל מקרה מבחן שווה בהצצה ( מצוי ביוטיוב ).

ראיתי שהקאנטרימן עולה יותר מ180K, זה בערך 40K יותר מהפיאט.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבוקר עלה מבחן לרכב הזה בגלובס, הנה חלק מהדברים שהם מציינים:

 

איכות חומרי הדיפון נוטה לצד הזול של הסקאלה, אך שימוש נבון בטקסטורות ובגוונים מטשטש זאת ומשדרג את התחושה הסובייקטיבית. איכות ההרכבה טובה בסך הכל ובידוד הרעשים סביר (...) התיבה כפולת המצמדים מבצעת כהלכה את עבודתה ברוב תנאי הנהיגה אם כי רגל מהוססת על הדוושה במצבי עצור-סע (פקקים למשל) עשויה לחשוף את ה"באגים" המוכרים של הטכנולוגיה הזו דוגמת טלטולים וחבטות (...) רוב כלי הרכב מהקטגוריה הזו לא מתאפיינים במתלים מעודנים במיוחד וה-500X אינו שונה. ספיגת הזעזועים שלו נוקשה ושיבושי כביש עירוניים מטלטלים בתכיפות את תא הנוסעים. יש בפלח כלים נוחים יותר אם כי כמה מלהיטי המכירות המקומיים אינם מציעים שיכוך טוב יותר (...) המחירים הללו מציבים את המכונית בקצה העליון של פלח הג'יפונים וקרוב מדי ללהיטי מכירות גדולים ובולטים יותר משמעותית, שנמכרים במחירי רצפה, כמו סובארו XV וקיה ספורטג'. אבל ה-500X לא מיועדת למאסות אלא לבוגרי פיאט 500, שהתא המשפחתי שלהם התרחב, וגם ללקוחות שוחרי אופנה, רצוי איטלקית, שעבורם רכב הוא אמצעי לביטוי אישי.



 

מצד שני:

זו יחידת הנעה מוצלחת, עם שפע של מרץ ומומנט בסל"ד נמוך, שמעניק למכונית תחושה כמעט ספורטיבית. התיבה האוטומטית מורידה הילוכים בזריזות, הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש מתבצע בקצת יותר מ-10 שניות ולמכונית אין בעיה להאיץ בעליות ארוכות ותלולות בליווי רמה סבירה של רעש . קל גם מאד לשייט במהירויות שלילה על הכביש המהיר, ללא תחושת מאמץ של המנוע (...) על הכביש הכלי מפגין התנהגות אירופאית מכובדת. ההגה אמנם אינו חד או תקשורתי אבל אחיזת הכביש טובה, נטיית הגוף בפניות מתונה מאד ואין בעיה להשתובב עם הכלי על כבישים מתפתלים.

 

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001055269

עריכה אחרונה על ידי stio
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שאין חדש תחת השמש, מוצר בינוני באריזה יפה ובמחיר מנופח.

 

אגב, לא הבנתי את התנגדות להשוות את ה500איכס לספורטאז׳. לטעמי הם מתחרים על אותו קהל לקוחות. או שגם בגלובס טעו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בכתבה הם התייחסו לשוני בין הקהלים

אבל ה-500X לא מיועדת למאסות אלא לבוגרי פיאט 500, שהתא המשפחתי שלהם התרחב, וגם ללקוחות שוחרי אופנה, רצוי איטלקית, שעבורם רכב הוא אמצעי לביטוי אישי

זה ג'יפון נישה ולא מיינסטרים כמו הספורטאג'. הספורטאג' גם גדול יותר.

זה קצת כמו להשוות מיני one לקורסה 3 דל'.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממ.. אולי בהתפלפלויות של הפורום, זה נכון.

 

בעולם האמיתי רוכשי הספורטאז לא מתלבטים רק בינו ובין ix35 או אאוטלנדר, אלא גם משפחיתות קטנות (בספורטאז׳ 1.6) וגדולות נכנסות למשוואה.

 

אנשים שהיה לה ניסן ג׳וק או סקודה רומסטר או יטי גם מתלבטים.

 

סה״כ לאנשים יש תקציב ודרישות.

 

כולם אוהבים רכבים גבוהים ותמורה טובה לכסף - זאת אגב אחת הסיבות להצלחה של רכבים כמו הג׳וק (שהוא פיצי מבפנים) והספורטאז׳.

 

אז כן, האיכס אמורה להתחרות בהם ולהיות יותר מבחירה יחידה למי שקנה 500 - אימץ 2 ילדים עם הבן זוג שלו ועכשיו רוצה 500 עם דלתות מאחורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכתבה הם התייחסו לשוני בין הקהלים

 

זה ג'יפון נישה ולא מיינסטרים כמו הספורטאג'. הספורטאג' גם גדול יותר.

זה קצת כמו להשוות מיני one לקורסה 3 דל'.

 

זה כנראה המיצוב של הרכב הזה. הבעיה שבשוק הרכב שלנו שהוא לא גדול זה מכניס אותך לנישה מאוד ספציפית ומקטין את קהל הלקוחות.

מיני הולכים על המיצוב הזה ללא ספק, אבל הם לוקחים חתיכת תג מחיר כך שאני מאמין שהם גוזרים קופון מאוד שמן על כל מכירה.

אני לא יודע אם המצב זהה גם פה, אבל התמחור כבר קרוב מאוד לרכבים עממיים. עוד מאמץ קטן והיה אפשר אולי לבנות על מאסה של מכירות.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...