Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חתך נמוך משפיע על הבולמים והקפיצים??


רועי לוי
שימו לב! השרשור הזה בן 7074 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האם צמיגים בחתך נמוך(50 למשל..)

משפיעים על הקפיצים והבולמים..?

כלומר שאני עובר פסי האטה וכל מיני בורות ומהמורות בכביש אני מרגיש אותם יותר..!

יש לזה משמעות?

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חתך הצמיגים לא משפיע על הקפיצים והבולמים, הוא משפיע על נוחות הנסיעה והתנהגות הרכב. אם אתה מחליף לחתך נמוך, מן הסתם תרגיש את הבאמפים והמהמורות בכביש יותר מבעבר, אבל זה ללא קשר לקפיצים או לבולמים, אלא לשיכוך נחות של הצמיג עצמו, שמתעוות פחות וסופג פחות מהמכה במעבר על כאלו מכשולים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חתך הצמיגים לא משפיע על הקפיצים והבולמים,..... שמתעוות פחות וסופג פחות מהמכה במעבר על כאלו מכשולים.

 

רוני

שלום ידידי,

 

שים לב לפרדוקס...:idea: "וסופג פחות מהמכה"...

מסכים .

אם כך ברור שיש השפעה על "חיי " הקפיצים והבולמים ותוצאה מכך גם על נוחות הנסיעה (נניח , לעומת מצב קודם שעל האופנים היו מורכבים צמיגים בעלי חתך "גבוהה יותר- 65 )...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום ידידי,

 

שים לב לפרדוקס...:idea: "וסופג פחות מהמכה"...

מסכים .

אם כך ברור שיש השפעה על "חיי " הקפיצים והבולמים ותוצאה מכך גם על נוחות הנסיעה (נניח , לעומת מצב קודם שעל האופנים היו מורכבים צמיגים בעלי חתך "גבוהה יותר- 65 )...

 

אתה צודק ולאורך זמן יש השפעה על חיי הקפיצים והבולמים. אבל באופן מיידי אין השפעה על הנוחות מצד הבולמים והקפיצים בעקבות החלפת החתך, מלבד ההשפעה של הצמיג עצמו.

 

הרי נוחות הנסיעה מורכבת ממעבר הכביש אל גוף הנהג דרך הצמיגים, הבולמים והקפיצים וכל רכיבי המתלה, ועד המושבים. כאשר משנים אחד המרכיבים באופן מיידי הנוחות משתנה, כאשר במקרה שלנו לאורך זמן תהיה גם השפעה על רכיב אחר (כאן על הבולמים בעיקר).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7074 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...