Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אשמח לעזרה, יש לי בעיה שחוזרת על עצמה ומוסך פיאט מורשה לא הצליח לעלות על הבעיה (פיאט בראבו)

לאחר זמן נסיעה מסוים (קצר או ארוך, או בכלל לא באותה הנסיעה) המזגן מתחיל לנזול בתוך הרכב.

אין נזילה מהמיכל עיבוי באופן וודאי.

ניקו את המרזב שהיה גם ככה נקי, ועל הדרך הוחלף פילטר מזגן למרות שהבעיה לא מכיוון הפילטר.

הנזילה לרוב בצד של הנוסע אך יצא לי לראות קצת מים גם בצד של הנהג.

מיותר לציין שאני נוסע ללא מזגן עקב התקלה כרגע.

 

יש למישהו השערה/רעיון מה יכולה להיות התקלה? או מכיר בעל מקצוע באיזור הצפון (מחיפה עד קריית שמונה) שיוכל לעזור?

 

תודה רבה

פורסם

כשאתה אומר שניקו את המרזב אתה מתכוון לצינור העיבוי ? או למרזב שבדופן הגלגל ?

 

צריך להכניס לחץ אוויר מקצה הצינור ולשחרר את הסתימה.

Stay Dirty

פורסם

אז צריך למצוא את צינור המים מתחת לרכב. אין קשר למרזב בדופן הגלגל.

 

(אלא אם כן פיאט החליטו להתחכם בקטע הזה - בכל מקרה תמתין לבעלי הבראבו שיגיבו כאן לאשר שבאמת המזגן מטפטף מתחתית הרכב.)

 

הנה סרטון של רכב שונה אבל הפטנט זהה:

 

Stay Dirty

פורסם

המזגן מטפטף מתחתית הרכב.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אין איבוד של נוזל קירור.

ואני יודע שהמזגן מטפטף מתחת לרכב הוא היה תקין עד לפני כחודשיים- שלושה.

אנסה לבדוק שוב את עניין המרזב

פורסם

טוב אז הייתי במוסך היום, ככל הנראה נפתחה הסתימה, הוא פתח אותה בעזרת לחץ אויר אבל מתוך הרכב מקדימה לצד הנהג, ולא כפי שאמרתם.

נקווה שיהיה בסדר וזה יחזיק מעמד

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז שבועיים אחרי המזגן חזר לנזול, יכול להיות שהמרזב נסתם כל כך מהר שוב פעם? יש מישהו עם רעיון נוסף מה זה יכול להיות?

תודה

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הבעיה חוזרת כל הזמן, הצד החיובי זה שנמצא מיקום הסתימה.

ככל הנראה מה שנסתם זה המיכל איסוף של המים בתוך הרכב (ברגע שנותנים לחץ אוויר הפתיחה נפתחת זמנית)

מישהו יודע האם יש גישה נוספת למערכת המיזוג (בעצם המיכל המדובר?) ככה שאוכל לנסות להזרים מים בלחץ או אוויר בלחץ לכיוון היציאה ולא פנימה כמו שאני עשיתי עד עכשיו.

הרעיון שהציעו במוסך הוא פירוק הדשבורד כדי להגיע לכל המערכת, מעדיף להימנע מזה כל עוד יש אופציה אחרת.

אשמח לעזרה, אני כבר מתחיל להתייאש מהנושא

×
×
  • תוכן חדש...