Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל פעם שאני מנסה לבנות משהו, אני בסוף עושה אותו עקום.

לא משנה כמה טריקים אני רואה ביוטיוב לגבי איך לחתוך ישר, למשל, ומשתמש בהם- אני חותך עקום!!!

למשל: להצמיד משולש 90 מעלות לחומר הנחתך בתור מוביל למשור.

הצמדתי. הידקתי לו את האמ-אמא שלו לחומר. ניסרתי עם משור עגול. עקום.:x

סרגלים, סרגלי 90 מעלות, כלום. לא מצליח לחתוך ישר. הצלחתי לעקם לג'יגסו להב, במקום לחתוך ישר פעם אחת. :evil:

ג'יגסו של בוש, יש עליו מעל 5 שנים.

משור עגול, יד שנייה (מתנה). המשור עצמו לא להיט, SKILL ישן, להב חרוש, נשמע שהמשור טוחן את עצמו בכל הפעלה. פתיחה לבדיקה וניקיון לא עזרה.

מה המומחים אומרים? החלפת הלהב למשור העגול תפתור לי את הבעייה? או להחליף את כל המכשיר וזהו?

ומה לגבי הג'יגסו? ייתכן שהמוביל של הלהב שלו כבר חרוש? יש לי סימנים על הלהבים באיזור המוביל, של חרישה מתקדמת- חלק מהלהב כבר הושחז היטב באזור הגב בנקודת המגע עם המוביל.

 

איפה הבעייה שלי לכל הרוחות?...

 

תודה לעונים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חד משמעית - הכלים עקומים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

חד משמעית - הרצפה עקומה.

 

בנימה יותר רצינית, תברווז לנו פרטים, מה אתה חותך? מה העומק שלו? מסור עגול אמור להביא תוצאות טובות, מה רמת הדיוק הנדרשת מבחינתך? השתמשת במוביל למסור העגול? מה המידות של החומר שאתה חותך?

פורסם

תחליף להב.

שיתאים לחומר מבחינת מס' השיניים.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

גם וגם, אבל לא רק.

ג'יגסו לא אמור לחתוך ישר, כל מי שמספר לך אחרת ועל הדרך מוכר מסוריות ומובילים ופטנטים למיניהם הוא שקרן או עיוור.

מסור עגול דווקא כן אמור לספק את הסחורה,

חייבים להתחיל עם להב חד, ואם המסור עצמו ממקור מפוקפק,

עדיף כבר לקנות משהו יקר ומיוחס.

 

חוץ מזה ובנוסף, צריך לתרגל את היציבה והשרירים

ולהניח למסור לבצע את העבודה במקום לאנוס אותו בלפיתת חנק.

נכון גם למסור ידני. אפשר לחתוך ישר לחלוטין במסור ידני

בהינתן מסור במצב טוב ותרגול של כמה עשרות שעות.

 

אפשרות בכיוון אחר לגמרי - לחתוך ליד הקו

וליישר אחר כך עם ראוטר עם ג'יג מתאים או מקצוע ידני.

גם כאן נדרש תרגול לפני שזה הופך לחלק ממך.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

בנימה יותר רצינית, תברווז לנו פרטים, מה אתה חותך? מה העומק שלו? מסור עגול אמור להביא תוצאות טובות, מה רמת הדיוק הנדרשת מבחינתך? השתמשת במוביל למסור העגול? מה המידות של החומר שאתה חותך?

זה לא משנה מה אני חותך, התוצאה זהה בכל חומר, בין אם עץ מלא, סנדוויץ' או MDF. עומק בין 1 ל-2 ס"מ לרוב, הגדרת הגובה במסור עגול לא עוזרת.

רמת הדיוק הנדרשת? אני כרגע מנסה לשפר את המסור-שולחן שבניתי עבור המסור העגול המזורגג הזה, כך שאני זקוק לדיוק גבוה. אני מנסה לייצר לו פלטה עליונה חדשה, הכוללת 2 מובילים ל-JIGS למיניהן.

כן, השתמשתי במובילים (מאולתרים) ל-2 המסורים. גם לעגול, וגם לג'יגסו. משולש נגרים, זווית נגרים. ועדיין אני מצליח לחתוך עקום בלאט.

תחליף להב.

שיתאים לחומר מבחינת מס' השיניים.

את הלהב אני חייב להחליף בכל מקרה ומצב, אני מקבל קריעות רציניות בחומר. הלהב הזה כבר עשה את שלו ממזמן.

אתה שמאלי?

 

כן. היד הדומיננטית שלי היא שמאל, אם כי אני שולט בשתי ידיי במידה פחות או יותר שווה.

גם וגם, אבל לא רק.

ג'יגסו לא אמור לחתוך ישר, כל מי שמספר לך אחרת ועל הדרך מוכר מסוריות ומובילים ופטנטים למיניהם הוא שקרן או עיוור.

למרחקים קצרים, מוביל אמור לעזור מאד. ראיתי את זה במו עיני (ביוטיוב...).

מסור עגול דווקא כן אמור לספק את הסחורה,

חייבים להתחיל עם להב חד, ואם המסור עצמו ממקור מפוקפק,

עדיף כבר לקנות משהו יקר ומיוחס.

זה משפט טוב לחיים, רק שאם היה לי את הכסף עבור משהו טוב ומיוחס...המצב היה טוב וכנראה לא הייתי צריך את הכלים כדי לבנות דברים:lol:

חוץ מזה ובנוסף, צריך לתרגל את היציבה והשרירים

ולהניח למסור לבצע את העבודה במקום לאנוס אותו בלפיתת חנק.

נכון גם למסור ידני. אפשר לחתוך ישר לחלוטין במסור ידני

בהינתן מסור במצב טוב ותרגול של כמה עשרות שעות.

מסכים. מי נותן לי מסור במצב טוב? :lol:

אפשרות בכיוון אחר לגמרי - לחתוך ליד הקו

וליישר אחר כך עם ראוטר עם ג'יג מתאים או מקצוע ידני.

גם כאן נדרש תרגול לפני שזה הופך לחלק ממך.

לו היה לי ראוטר :lol:

עריכה אחרונה על ידי ברווז

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כל האלתורים והמובילים לא יעזרו לך להשיג דיוק של מסור קרייזיק, שזה מה שצריך כדי לבנות רהיטים מפלטות. חבל על הזמן שלך וההתעסקות בשטויות. לא מסור עגול ולא ג׳יגסו יביאו אותך לשם. מסור עגול ומסור שולחני מאולתר יביאו אותך לתוצאה בינונית, לא מספיק כדי לייצר ריהוט רציני.

פורסם

אם אתה שמאלי, כמעט בטוח ששם שורש הבעיה, חוסר התאמה ביניינו לבין הכלי שהונדס לשמוש של היצורים הנחותים האלה שמשתמשים מיד ימין.:lol:

 

מנסיון אישי!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

^עכשיו אני מבין למה יד ימין שלך כל הזמן מחוץ לחלון...:wave2:

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

ברווז ידידי, כעמית לדפקט אין סיכוי שתחתוך ישר עם הכלים האלה. אני מבטיח לך שגם לחם לא חתכת אף פעם ישר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ענו לך את כל התשובות הנכונות: ג'יגסו לא יחתוך ישר, ואתה צריך להפסיק להשתמש בו אם זה מה שאתה רוצה להשיג (חיתוך ישר).

הפתרון שלך צריך להיות עם מסור עגול טוב. אתה לא צריך כלי ב 3000 שח, גם ה MID RANGE יעשו עבודה טובה מאוד.

ב-790 שח תוכל להשיג GKS190 של בוש -

[video=youtube;K-TY-GjFGWk]

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ברווז , אני סוגר נגרייה ויש מלאן מלאן כלים למכירה ביניהם גם רוטר .

צור קשר .

 

איך בא לי מסור עגול כזה .....

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

יש שולחן נגרים?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...