Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אודיו קינג ניסח את זה טוב משיכולתי בעצמי.

המטרה שלי היא פתרון לזמן הארוך.

בכל אופן תודה למי שהציע פתרון ענייני, פחות לאלו שהציעו את תוקפנותם האישית.

לא פלא שישנם אנשים שנמנעים מלהתייעץ פה.

והכוונה היא לא לתגובות המביעות דעה סותרת, אלה הטונים של הנכתב פה.

פורסם

אני רק אוסיף לך דבר נוסף שהוא נר לרגליי, מוצא חן בעיניך, סבבה. לא מוצא חן, גם טוב.

 

אני לעולם לא מעיר לילדים/ נוער על רעש או כל הפרעה אחרת גם אם זה מפריע לי, גם אם זה בשעות המנוחה.

רוצה לדעת למה?

כולנו היינו ילדים, כולנו שיחקנו והשתוללנו בשכונה ותמיד, תמיד, תמיד יש איזה שכן זקן/זקנה נרגן/ת שהיה יוצא וצועק/ת עליינו, לכל אחד בכל שכונה יש אחד כזה.

 

אז כל פעם שאני רוצה להעיר לנערים על הפרעה, אני רואה בעיני רוחי את אותה מכשפה זקנה שכל ילדי השכונה היו שונאים ואומר לעצמי, "זה מה שנהפכתי להיות? המכשפה של כל ילדי השכונה?"

מוגש כחומר למחשבה...8)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
שלום לכולם.

אני מתגורר ממול לבית ספר יסודי בשכונה בראשון לציון.

לרעשים היומיומיים התרגלתי: מכוניות שמצפצפות בזמן שהורים אוספים את ילדיהם (ובנוסף חסימת הכניסה לרחוב ופקקים בכל יום כשאוספים ומורידים את הילדים), ילדים צורחים בהפסקות, המנהלת שצועקת דרך הרמקול שנשמע בחצר ועוד.

 

לאחרונה מתקיימות חזרות למסיבת הסיום שלהם, המתחילות ב8 וחצי בבוקר ועד לשעות הצהריים.

ואיך אנסח בעדינות? הווליום מחריש אוזניים.

העירייה טוענת שאין מה לעשות ואלו הכנות למסיבת הסיום, אך כמו זו ישנם גם הכנות למסיבת יום העצמאות ויום הזיכרון, ועוד חזרות לטקסים ומיני אירועים אחרים.

 

אני אדם הגיוני, אני לא מבקש שיסגרו את המוזיקה לגמרי, רק ינמיכו, או לחילופין יעבירו את החזרות לאולם הספורט הסגור שלהם. האם יש לי קייס לתביעה?

חשבתי להזמין בעל מקצוע שימדוד את הרעש ויוציא פירוט על רמת הדציבלים (אני בטוח שזה מעבר למותר בחוק).

מה דעתכם?

שאלה: אתה עובד מהבית\בבית ?

(רוב האנשים שיוצאים בבוקר לעבודה וחוזרים אחרי 16:00-17:00 לא יבינו על מה אתה מלין, לכן אני שואל :) )

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אז כל פעם שאני רוצה להעיר לנערים על הפרעה, אני רואה בעיני רוחי את אותה מכשפה זקנה שכל ילדי השכונה היו שונאים ואומר לעצמי, "זה מה שנהפכתי להיות? המכשפה של כל ילדי השכונה?"

 

++ :lol:

 

יפה מאד...

 

דני

פורסם

בחורף האחרון סבלנו משיפוץ ממושך שביצע השכן מלמעלה,

קיר משותף אחד,בית מדורג,

עם ילד חולה שלנו בבית,

קדח ודפק לנו במוח במשך חודשיים,הרס לנו את

הבריאות ואפילו את הטיח של הקיר המשותף,ואין

עם מי לדבר,החוק לצידו גם בשעות המנוחת צהרים למעט שבת.

 

אני במקומך הייתי איכשהו מתרגל לרעש הזה,גם הכלב של השכנה

היה נובח ללא הפסקה עד שהתרגלתי לזה ח.

פורסם

לגופו של עניין אין לי הרבה מה להגיד כי אני לא מהתחום, אבל עצה - אם תאכיל את עורך הדין שלך גם כן בפרטים במשורה, on a need to know basis, תוך שאתה בטוח שאתה יודע יותר טוב - או שהוא ישלח אותך לבצע מעשה תשמיש, או שהוא יטפל בתיק באופן לקוי, ולא באשמתו. לפחות בפניו תניח את כל העובדות כהווייתן.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...