Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב.

אני פונה אליכם במצוקה נפשית כבר עקב בעיית קרקושים בדלת ימין קדמי שהתחילה לא מזמן

ולא מאפשרת לי לחיות בשלווה....:bugeyed:

זה פשוט משגע אותי בנסיעה ואני שומע את זה גם כאשר מפעיל מוזיקה רועשת.

האם יש למישהו פתרון איך אפשר לפתור את זה או מכיר איש מקצוע באזור עכו-נהריה שיכול לפתור לי את זה?

כל מוסכניק שאני פניתי אליו לא ידע איך לעזור לי וכל אחד ממליץ להחליף דלק שזה לא הגיוני בעניי.

אנא עזרתכם.

ושאלה היא מה הסיבה לדבר?

יש לי פוקוס 2009 שלא נסעה הרבה ובפוקוס הקודמת שלי של שנת 2007 עם ק"מ גבוהה לא היו קרקושים בכלל.

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

פורסם

עדכון קטן-מדובר על קרקושים של פלסטיק לא של פלדה.

אם אני מושך ידית אחיזה של הדלק זה מפסיק לקרקש.

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

פורסם

צריך לפרק את הדיפון ולראות,זה יכול להיות הברזל שמחובר לידנית הפתיחה נוגע במשהו או הצמה של מפסק החשמל,אתה יכול לקנות גם ספוג זול ולהדביק על כמה נקודות בדיפון מבפנים ולראות אם זה עוזר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ככל הנראה פירקו את הדלת בעבר ולא החזירו כמו שצריך, או ששברו קליפסים.

צריך לפרק את הדלת כדי להבים מאיפה זה נובע.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

סליחה על אי מענה בזמן.

לא לא פירקו דלת עד כמה שידוע לי.

למרות שמדובר על אוטו שנרכש משלומו סיקסט אז לך תדע...כי גיליתי שצבעו את כול האוטו מחדש לפני שקנינו אותו.

לפי הבחנה שלי רעש בא מכיוון של הידית אחיזה הגדולה שבאמצע של הדלת.היא עשויה כולה מפלסטיק קשה ואם למשל אני מושך אותה אז רעש נעלם.

עד כמה זה מסובך לפרק פלסטיק של דלק?ואם דרך המוסך אז לאיזה לפנות בכלל?:)

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

×
×
  • תוכן חדש...