Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשוק של היום לקנות מליסינג/השכרה כבר לא כל כך אקטואלי.

המגרשים גרמו למצב שמוכרים פרטיים בעלי רכבים עם 00 ברישיון מורידים עשרות אחוזים בגלל שהם כבר נואשים. רק צריך סבלנות והתמדה.

ומי שדיבר פה על נוחות, זה כן נכון אבל לא שווה את זה. עדיף שיקח מימון מצד ג', תחליף בעצמך צמיגים ותתקן בעצמך את מה שצריך לתקן ועדיין יצא לך משתלם יותר.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רכישה מליסינג היא לא רק עניין של נוחות אלא גם של אחריות. בד"כ הם מיישרים קו ונותנים תקופת אחריות וגם אם יש בעיה אחרת יש למי לפנות. רכישה מפרטי היא במצב AS IS עם כל הסיכון הכרוך בכך.

פורסם (נערך)

החישוב פשוט,

מגרש משלם:

1. עלות שכירות.

2. משכורת לעובד.

3. קפה + מזגן.

 

יד פרטית:

1. זמן פרטי.

 

המשוואה פשוטה, המגרש עושה הרווח על גבו של הרוכש :)

עריכה אחרונה על ידי shkaf
פורסם (נערך)

אצל מוכר פרטי לא תקבל הסדרי מימון או תשלומים, גם לא אחריות ( ולא צריך להקל בענין הזה ראש ), גם לא אפשרות ריאלית פחות או יותר לעיסקת טריידאין עתידית, עד כאן היתרונות. החסרונות רבים, בין השאר מחיר שאינו באמת שונה משוק הפרטיות המשומשות העגום היום, בין שלא באמת אפשר למצוא איזה אקסמפלר יוצא דופן לטובה ( אלו מזמן מוצאים בית חדש אצל מקורבים מסוגים שונים ), בין בגלל שהאחזקה הקודמת אינה מצטיינת בקפדנותה ואיכותה.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
פורסם

אצל מוכר פרטי במקום הסדר מימון, אני יכול להוציא מהבנק הלוואה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

הוא לא, אבל למי שמוכר מכונית אחת בשלוש שנים (ובסה"כ מעוניין למזער את ירידת הערך שספג) יש הרבה פחות מוטיבציה, ידע ויכולת לעקוץ אותך מאשר מי שמוכר שלוש מכוניות ביום ומתפרנס מהעניין.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

גם למי שמשלם על הרכב בעצמו, בחלק מהמקרים אכפת מצריכת הדלק ומהבלאי לרכב ולכן הוא מתייחס לרכב בצורה מכובדת, ולא כמו רוב רכבי הליסינג שלרוב חוץ מטיפולים ברמה פחות טובה זוכים גם ליחס גרוע בשמירה על המצב המכאני והמצב הפנימי של הרכב.

למרות שיש חברות כמו אלדן שמטפלות במוסך מורשה ומקצרות מרווחי טיפולים כי יודעים שהרכבים עובדים קשה.

 

בינינו, גם רוב האנשים פה שיש להם רכב פרטי ושומרים עליו, לא היו מתייחסים אותו דבר לרכב ליסינג. :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

דור - אני לא התיחסתי רע לרכב הליסינג של אשתי, במיוחד לאחרון, שבתחילה חשבתי שארצה לכרוש בתום 3 שנים. אבל מה לעשות, חברת הליסינג התיחסה אחרת, טיפולים ברמה שלא הייתי חושב לבצע, ואני לא מיודעי ח"ן בעניין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

בתור מישהו שבדרך כלל לא היה שוקל לרכוש רכב מחברת ליסינג, דווקא בגלל שבשוק הפרטי המחיר כמעט דומה, הלכתי לראות 4 רכבים, ככל הנראה היה לי חוסר מזל אבל; הראשון באמת היה אדם פרטי נחמד, רק הרכב לא מצא חן בעיני ( פיצוץ בדאש בוארד ובפאנלים עקב בלאי מואץ). שלושת המוכרים הבאים היו כביכול פרטיים אבל רמאים ושקרנים מקצועיים. אני גר ליד חדרה. ירדתי עד לבאר שבע בשביל לנהוג על אוטו עם מנוע גמור שלא סוחב ומרעיש, נסעתי לאזור בן שמן לפגוש מישהו שלא מצא את טופס העברת הבעלות המקורי, ויום לפני שירדתי שוב לבאר שבע לראות רכב אחר, פרטי בלבד, שהמוכר הבטיח שהיה רק פרטי (לאחר שהתראתי בו שאני ממילא אבדוק במשרד הרישוי אם הופקד בתו סוחר), כשהוא שלח לי תמונות בוואטס-אפ, התנוססה על המספר פרסומת של טרייד אין ידוע. כששאלתי למה הוא שיקר אז הוא פשוט ניסה לחרטט אותי שוב.

לבסוף הזמנתי רכב מאלבר (אתמול). אני מקווה שבבדיקה הוא ייצא בסדר כי באמת הטופס שלהם יותר נקי מטןפס בדיקה שהייתי עושה לרכב בבונדד (:-

בקיצור:

לדעתי יש כאן שילוב של הרבה גורמים בהחלטה מאיפה לרכוש ובאיזו דרך, ובהכל צריך להיות פשוט הרבה הרבה מזל.

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

כמו בכל דבר בחיים, גם בנושא רכישת רכב לא כדאי לפול להכללות גורפות.

יש לא מעט יוצאות ציי רכב שננהגו בעדינות, והחוכרים שלהן יתיחסו אליהן כמו לרכבם הפרטי, ויש כאלו שנפלו אצל חוליגנים שקרעו להן את הצורה.

לא כל המכורים הפרטיים צדיקים בדיוק כפי שלא כל מגרשי המכירות מורכבים מנוכלים מקצועיים.

כל מוכר ינסה ליפות את הסחורה אותה הוא מוכר, וזה לגיטימי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מהנסיון שלי חלק גדול מהמודעות ב"יד 2" הם של סוחרים מוסוים, ורכבים דפוקים שקשה למכור. עדיין כמובן עדיף לקנות מפרטי, גם אם צריך לשלם למישהו שמבין שיתלווה לקונה ויעזור לו, אבל הרבה אנשים נרתעים ממצב של אכזבות חוזרות ונשנות כאשר הקונה מגיע לרכב ומגלה ששוב רימו.

 

כדי לצמצם את כמות האכזבות האלה, אני מבקש שקודם כל המוכר ישלח לי בדוא'ל\ ווטסאפ את הרשיון וקבלות על טיפולים. הרוב לא מסכים ולדעתי כמעט לכולם יש משהו להסתיר. נכון שכך מחמיצים כמה רכבים טובים, אבל עדיף כך מאשר לבוא הרבה פעמים לראות רכב ולגלות ששיקרו.

 

יהודה

פורסם

סעיף 34 לחוק המכר:

נמכר נכס נד על ידי מי שעוסק במכירת נכסים מסוגו של הממכר והמכירה היתה במהלך הרגיל של עסקיו, עוברת הבעלות לקונה נקיה מכל שעבוד, עיקול וזכות אחרת בממכר אף אם המוכר לא היה בעל הממכר או לא היה זכאי להעבירו כאמור, ובלבד שהקונה קנה וקיבל אותו לחזקתו בתום-לב.

 

ובקיצור, כשאתם קונים רכב ממקום שמוכר מכוניות, אתם מוגנים, אפילו אם הרכב גנוב, בכפוף לעמידה ביתר הסעיפים.

אני לא אומר שאי אפשר למצוא רכב טוב מבן אדם פרטי. העניין הוא שכל זמן שאתם קונים מאדם שלא ראיתם בחיים שלכם, וזה לרוב מה שיקרה (לעומת חברת ליסינג), וכשאין לכם מספיק ידע והבנה, קיים סיכוי ליפול לברוך, אם תפלו על נוכל. למי שמעניין אותו אפשר לצפות בפרק הבא מכלבוטק:

https://www.youtube.com/watch?v=_djgbzRyzh8

 

אם אני פותח את יד 2 ואני אחפש מכוניות פרטיות, יהיה לי מאוד קשה למצוא, כי הרוב הגם שהן פרטיות דהיום, בעברן מכוניות יוצאות ליסינג. אז עדיף לי ללכת על המקור, פחות יד, לא ?

אז נכון, אפשר למצוא בשוק הפרטי מכוניות טובות, אבל אין מימון, אין מבחר, אין טרייד אין (תמכור את הרכב שלך, תקבל כסף, תחפש רכב בלי רכב וכו'...), יש סיכון וכו'.

בליסינג - מרוב שיש מבחר אפשר לחפור מספיק טוב ולמצוא משהו טוב. סה"כ מדובר במכוניות שהיו אצל נהגים לנסיעות יומיומיות לצרכי עבודה.

שכל אחד יעשה את השיקולים שלו. אני משקיע פה מספיק כסף כדי שיהיה לי מספיק שווה לחסוך את הכאב ראש, גם אם אני מפסיד פה קצת.

פורסם

יהודה, אתה מודע שאחד העוקצים הכי גדולים בשוק המכוניות המשומשות מתחיל במה שאתה עושה? מישהו מבקש לראות רשיון רכב, ואז בעצמו מפרסם מודעה על הרכב ומשתמש ברשיון וכדומה כהוכחה שהרכב אמיתי. בדרך כלל זה משהו נוסח "הרכב כרגע בחו"ל" או שקר אחר כלשהו.

 

ראה כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?518441-%D7%A0%D7%A2%D7%A7%D7%A6%D7%AA%D7%99-%D7%918-%D7%90%D7%9C%D7%A3-%D7%A9%D7%A7%D7%9C-%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%90%D7%AA-%D7%A2%D7%96%D7%A8%D7%AA%D7%9B%D7%9D

פורסם
יהודה, אתה מודע שאחד העוקצים הכי גדולים בשוק המכוניות המשומשות מתחיל במה שאתה עושה? מישהו מבקש לראות רשיון רכב, ואז בעצמו מפרסם מודעה על הרכב ומשתמש ברשיון וכדומה כהוכחה שהרכב אמיתי. בדרך כלל זה משהו נוסח "הרכב כרגע בחו"ל" או שקר אחר כלשהו.

 

ראה כאן:

 

חבל על הקרבן של העוקץ, בשרשור שאליו קישרת. אחד הלקחים הוא שאין מציאות ברכבי יד שניה. כלומר, מי שהולך על מציאה עומד לאכול אותה.

 

אם מישהו רוצה פרטים של רכב כדי להשתמש בהם ל"עוקץ" הוא יכול גם לבקש פרטים בטלפון, או להתחזות לקונה ולבוא לראות את הרכב. אין גבול לאפשרויות להכין עוקץ. לדעתי בקנית רכב, כל אחד צריך לדעת שרוב מודעות המכירה כוללות גם "אלמנט" וחלק מהסינון יכול להיות לבקש צילומי רשיון וטיפולים. זכותו של המוכר לא לשלוח צילומים ולאבד את הקונה.

 

תודה על הקישור המענין

 

יהודה


×
×
  • תוכן חדש...