Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אני יכול להגיד לך שמוסך מורשה שביצעתי כיוון פרונט, גם השאירו לי את המשולשים פתוחים (בדיעבד) והמתלה היה בסכנת קריסה עם רעשים מטורפים שרק במזל דוד שלי מכונאי גילה את זה אחרי שאף אחד אחר לא גילה ופעם שניה שלקחתי למכון פרונט, ביצע לי פרונט במכון פרונט צעיר בן מיעוטים שעשה לי כיוון עם נתונים של קורולה אחרת.

אגב, בשתי המקרים הנסיעת מבחן הייתה של 3 שניות, כנראה לקרוע את הרכב.

 

אז אולי אני מגזים כשאני אומר בן 20, אבל אין ספק שיש המון מוסכניקים שמכוונים פרונט מבלי לדעת מה הם עושים.

פורסם

לא משנה איזה, אני לא מכליל, כי בדרך כלל יש כמה אנשים שמעתסקים בזה בכיווני פרוונט ולא רק בנאדם יחיד.

 

לפני איזה שנה, ביצעתי כיוון פרונט במוסך מורשה באותו מוסך שציינתי כאן ועשו לי כיוון כל כך יפה, כולל בדיקה חוזרת בחינם+כיוון גלגל הגה.

 

בפעם האחרונה שבאתי אליהם נפלתי על מישהו שלא סידר כמו שצריך.

 

אז הלכתי עוד פעם לפנצ'ריה שגם שם כרגע אני בתחושה של אכזבה.

 

כנראה איאלץ לנסוע מהעיר שלי למקום אחר למוסך, רק בגלל כיוון פרונט.

 

מה שאני בא להגיד שלא סתם יש קורסים למתלים וכל הדברים האלו בנפרד וכל הכיווני פרונט האלו.

×
×
  • תוכן חדש...