Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אז ככה, אני מעוניין לקנות (כנראה מחר) סיאט לאון שנת 2011 1.8 טורבו ידנית שעברה 55K קילומטר.

לפי המוכר, הרכב עומד על 250 כ"ס.

קוסמטית הוא נראה מצויין.

 

1. מה אני צריך לבדוק ברכב?

2. איך אפשר לבדוק אם הרכב נלחץ, ננהג בפרעות?

3. האם כל השיפורים האלו עוברים טסט? איך אפשר לדעת?

4. האם השיפורים משפיעים על צריכת הדלק?

5.כל דבר שעולה לכם לראש, אשמח לשמוע.

 

 

 

תודה רבה חברים!

עריכה אחרונה על ידי -OsHRi
פורסם

1. בדיקה שגרתית לפני קנייה + שים לב שיש בעיה במותחן / ברצועת טיימינג במנוע המדובר בשנים הללו.

2. אי אפשר לבדוק דבר כזה, אבל אם הרכב משופר, תהיה בטוח שזה לא בשביל לנהוג כמו סבתא.

3. תלוי איזה שיפורים יש ברכב, אם זו רק תוכנה, אין בעיה לעבור טסט.

4. כמובן שהם משפיעים. לרוב, צריכת הדלק תהיה גבוהה יותר בלחיצות.

5. אחלה רכב ואחלה קילומטרז'.

פורסם (נערך)

בבדיקה שעשיתי לרכב הוא נמצא תקין מלבד כמה בעיות, כמו צינור טורבו נוזל קצת, משחק קל בתושבת גיר(נאמר לי שזה הגיוני לשנתון) וכיוון פרונט.

הורידו את הממיר ברכב, יהיה בעיות עם הטסטים?

המוכר טוען שהרכב עומד על 250 כ״ס בבדיקה כתוב 158 יצרן ו140 ההספק שהגיעו אליו בבדיקה?

יש לי ממה לחשוש? זה אכן אמין?

עריכה אחרונה על ידי -OsHRi
פורסם

רכב ללא ממיר קליטי לא עובר טסט.

הלאון אכן הגיעה עם 160 כ"ס במנוע, משמע סביבות ה-145 כ"ס בגלגל.

אם במכון בדיקה בדקו כ"ס בגלגל ולא במנוע זה נשמע אמין לגמרי אבל בעל הרכב מחרטט, הרכב לא עומד על 250 כ"ס בשום אופן.

פורסם

היה אמור להיות יותר כ״ס בבדיקה?

שמע האוטו פשוט טס.. יכול להיות שהוא לא עומד על 250 אבל יותר מ160 זה בטוח.

יש לו קיט של apr לפי מה שהוא אומר זה קיט של 250 כ״ס

פורסם

אם הוא אומר שיש לו 250 כ"ס במנוע אז אמור היה לצאת יותר בבדיקה.

קיט יניקה ופליטה של APR יחד עם תוכנה אמור להביא את הרכב לאיזור ה-220 כ"ס פלוס מינוס.

בכל מקרה זה שולי לגמרי, אם הרכב במצב טוב מה זה משנה כמה כ"ס יש לו?

×
×
  • תוכן חדש...