Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני צריך את עזרת המבינים בבעיה הבאה:

בת הזוג שלי עובדת בחברה גדולה תקופה של כ3 שנים.

היום ממבט חטוף בתלוש המשכורת שלה שמתי לב שהמצב המשפחתי שלה רשום כרווק ולא כרווקה.

נקודות הזיכוי לרווק 2.25, ואילו לרווקה 2.75.

רציתי לדעת כיצד הדבר בא לידי ביטוי? האם הייתה משמעות כספית? ובמידה שכן האם אפשר לקבל החזר רטרו אקטיבי?

 

תודה רבה מראש.

פורסם

בהחלט אפשר וצריך. לגבי גובה ההחזר הרטרואקטיבי, זה תלוי בשנות מס ובלה בלה שאולי אחרים יודעים יותר טוב ממני.

 

כמו כן, יש לה תואר בעבור לימודים אקדמאים? כי אם כן, היא גם זכאית לנקודת זיכוי נוספת.

פורסם

תודה על התיחסותך,

אפשר וצריך מה?

כמה?

איך זה עובד?

עדיין לא בעלת תואר זאת הנקודת זיכוי היחידה שהיא זכאית לה כרגע.

פורסם

אפשר וצריך להודיע על זה על מנת שהיא תקבל רטרואקטיבית את הסכומים שהיא לא קיבלה. אצלי היה אותו דבר רק עם הנקודה של התואר הראשון.

פניה מהירה להנהלת חשבונות והם יפתרו את זה(בהנחה שזו חברה נורמלית ולמנהלת חשבונות יש מושג מה היא עושה)

כול נקודה שווה 218 ש"ח או במקרה שלה 109 עבור חצי נקודה. אז היא אמורה לקבל רטרואקטיבית 109X12= 1308 ש"ח עבור השנה

פורסם

אני יודע שרווק מקבל 2.25, אני קיבלתי עוד 1 נקודות בגלל תואר ראשון. סה"כ 3.25 זה משמעותי.

כדאי לכם לעדכן את זה.

על טופס תיאום המס/כרטיס עובד אם אני לא טועה יש שם קריטריונים להטבות מס ונקודות זיכוי כדאי לעבור על זה..

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

אוקיי תודה רבה לכם. השכלתי.

עוד שאלה, הכסף שנגבה ממנה, ירד ממאיפה בתלוש?(קטגוריה)

ביטוח לאומי? מס הכנסה?

פורסם

לפני שאתה מתחיל לחגוג על הכסף שמגיע לך, תבדוק בתלוש שלה כמה נקודות זיכוי היא מקבלת.

אם אכן פחות מדי, שתתחיל מלפנות להנהלת חשבונות שיתקנו להשנה.

לגבי שנים קודמות צריך לפנות למס הכנסה ולקבל החזר

פורסם

כפי שאמר ארמגדון , במחלקת שכר יכולים לעדכן רטרואקטיבית רק מתחילת 2015 ,

עבור שנים קודמות (עד 7 אחורה ) ניתן להגיש טופס במס הכנסה ולקבל החזר

 

וכאן יש מחשבון של רשות המיסים שמראה כמה נקודות מגיע

https://taxes.gov.il/Pages/TestNekudotZicuiCalculator.aspx

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...