Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המקסימום שתוכל להוציא תלוי כמובן בבחירה טובה של האקזמפלר. ככל שתבחר רכב שמור יותר, מטופל עם תיעוד מסודר, רצוי לדעתי רכב עם גיר רגיל, על מנת להפחית תקלות לא צפויות כגון שיפוץ גיר אוט'.

 

לדעתי, אני כן הייתי בוחן רכישת צרפתיה שמורה ומטופלת עם גיר רגיל.

 

לגבי ההצעות ההזויות על יאריס, לדעתי, אין צורך להתפתות, אלא אם כן מדובר באמת ברכב שמור בצורה יוצאת דופן.

 

מידי פעם נתקלים כאן בהצעות הזויות, כמו אותו אחד שכתב שהוא מעונין לרכוש טויוטה פריויה שנת 94 עם 300 אלף ק"מ ב- 30 אלף ש"ח כי היא שמורה והבעלים קנה פלסטיקה חדשה באי-ביי.

פורסם

אוקיי תודה על הטיפ אבל בכל אופן שאני אשמח להכוונה טיפה יותר נקודתית של ... דגם שנה וכו ... אם צריך אז גם רמת גימור ..

תודה רבה !

פורסם
אוקיי תודה על הטיפ אבל בכל אופן שאני אשמח להכוונה טיפה יותר נקודתית של ... דגם שנה וכו ... אם צריך אז גם רמת גימור ..

תודה רבה !

אתה רוצה שיבחרו בשבילך את העגניה מארגז העגבניות? תבצע חיפוש טוב בלוחות ותתחיל לסנן. אני בטוח שתמצא משהו שמור. בתקציב כזה אין כללים, אבל מאוד יתכן שתמצא את מה שאתה מחפש

 

בהצלחה

פורסם

כתבו לך למעשה את הכל, רק אתה תצטרך קצת להתפשר, כי בתקציב כזה, שווה לקנות במינ' סיכונים.

 

לכן, חפש לך רכב ידני שמור ככל האפשר, עם תיעוד טיפולים מסודר ולא איזה רכב שתצטרך לבצע בו יישור קו בעלות של 80% משווי הרכב.

 

רוצה דוגמאות? לא חסר, כגון פיאט פונטו, פיג'ו 206 גיר רגיל ועוד

×
×
  • תוכן חדש...