Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מחפש משהו אמין וחסכוני כמה שאפשר ושלא יהיה ישן מדי הכוונה היא ל 2000 -

כמו כן נעים מאוד אליה :) בן 21 השתחררתי לפני חודש מהצבא .

עריכה אחרונה על ידי Ilya Melihov
פורסם
סובארו אימפרזה, טויוטה קורולה, ניסאן אלמרה. מה שכן שיהיו במצב טוב.

 

הציעו לי סובארו אימפרזה שנת 99... מצב מכני מצויין אבל הבעיה איתה ברוב המקומות שבדקתי צריכת דלק בעייתית ..

(1/9)

פורסם

הפונטן אכן מומלצת לתקציב,הייתי מציע גם את הגטס,לא הכי חיסכונית אבל אמינה ולא יקרה לאחזקה,עדיפות לרמות איבזור gli /glx/gls

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
הציעו לי סובארו אימפרזה שנת 99... מצב מכני מצויין אבל הבעיה איתה ברוב המקומות שבדקתי צריכת דלק בעייתית ..

(1/9)

 

תאמין לי שאתה מעדיף לשלם עוד 100 שקל דלק בחודש מאשר רכב שכל שבוע במוסך, בכל זאת רכב בן 16.

 

מה גם שבתקציב שלך סביר להניח ששום רכב לא יעשה צריכת דלק טובה יותר (אז אולי 1\10 אבל לא יותר טוב)

 

אם אימפרזה 99 במצב טוב אפילו לא הייתי חושב על משהו אחר. אגב אוטומט או ידני?

עריכה אחרונה על ידי nimrod7676

פורסם
תאמין לי שאתה מעדיף לשלם עוד 100 שקל דלק בחודש מאשר רכב שכל שבוע במוסך, בכל זאת רכב בן 16.

 

מה גם שבתקציב שלך סביר להניח ששום רכב לא יעשה צריכת דלק טובה יותר (אז אולי 1\10 אבל לא יותר טוב)

 

אם אימפרזה 99 במצב טוב אפילו לא הייתי חושב על משהו אחר. אגב אוטומט או ידני?

 

אוטומטי .

 

בכל אופן יש לי כמה אופציות תגידו לי מה אתם חושבים

1 סובארו אימפרזה ...

2 גטס/אקסנט שנתון (2003+

 

אם הייתי מאפשר לעצמי חריגה קטנה מהתקציב הייתי לוקח יאריס שנת 2000 אבל משום מה אנשים מנסים למכור אותה יותר מהמחירון שלה ..

פורסם

הכוונה שלי לחסכוני הוא בערך 1/11 + .. אני לא חי בסרט ואני יודע שבמחיר כזה אני לא ימצא שום רכב שמוגדר באמת חסכוני ..

שוב חוץ מאותה יאריס ... עם מחירון של בערך 17 אלף לגירסה הידנית שלה .. אנשים עדיין מבקשים יותר מ 20 .

פורסם

אין שום הגיון לשלם כזה על יאריס.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כן בכל אופן אם אני יצליח למצוא יאריס ב 13 מה שכנראה מוגדר כמשימה בלתי אפשרית אני אקח אותה אבל נצא מנקודת הנחה שאין יאריס ... כאן הבעיה

פורסם

אין שום הצדקה לשלם על יאריס בת 15 סכום של 13 אלף ש"ח, זה מחיר מופרז לרכב ישן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אין לא הצדקה או הגיון .. אבל אלה המחירים סוג של "אפקט נדלן" .. כמו שאין הגיון לשלם מליון שקל על דירת חדר בתל אביב..

 

 

וlesles

אתה יכול להציע זה לא יפריע לשמוע עוד עצות .

פורסם

אלה המחירים,עכשיו תשאל אם את עצמך אם אתה פרייאר או לא?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...