Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוודאי שאתה יכול. לאחר שתעשה בירור עם סוכן הביטוח ותראה מה הדרישות, תזמין את המיגון המבוקש מהסוכן של סקודה. כך אתה תהנה מהאחריות של היבואן לביצוע התקנת המיגון ותוכל להיות בטוח שלא התקין לך איזה חאפר שחלילה פגע במערכות של הרכב, וכבר היו דברים מעולם.

פורסם

אצל המתקינים המורשים, מחירי הכספות והקודניות נקבעים ע"י חברות הביטוח, ואסור למתקין לעלות או להוריד במחיר.

פורסם

דיברתי עם חברת סקודה היום והם לא מתקינים כבפת לאוקטביה , לדברי סוכנת (אותה אישה שמכרה לי את האוטו- כדפת מחממת מחשב, ) ואמרה לי שאני צריך לקחת את האוטו ולהתקין בעצמי כספת ואז שאלתי האם זה משפיע למשל על האחריות של האוטו, ענתה לי שלא

 

מה אתם אומרים נשמע לי קצת מוזר

בנוסף הבנתי שאני צריך להזמין כספת מיוחדת לדגם האוקטביה ולא כל כספת ניתן להתקין אותה.

 

מישהו ניסה את "אפי 4x4 " בעפולה , שירות אמין ?? מדובר בכספת אלמניום ??

פורסם (נערך)

הכספת לא מחממת את מחשב הרכב אין לה גוף חימום, לכל רכב יש כספת מותאמת.

צרפתי תמונה של כספת מורכבת על מחשב תראה שהיא רק על חצי מהמחשב,וכן זאת כספת אלומניום.

אתה לא צריך להזמין כספת תגיע למתקין מורשה וכל יהיה בסדר, עשית סלט.

כםפת.jpg

עריכה אחרונה על ידי d300
פורסם

כספת אלמיום וקודנית עולים סביבות 850 שח

עשיתי הקפאה לביטוח שלי (מקיף+חובה) לפני שבוע , איך אפשר לקבל השתתפות מביטוח ישיר עבור תוספת המיגון , האם איום על עזיבה מספיק ??

×
×
  • תוכן חדש...