Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

החליפו לי בשבוע שעבר את הרכב מהעבודה ליונדאי i25.

הרכב עלה לכביש במרץ השנה, וקיבלתי אותו עם כ-4000 ק"מ.

בכמה ימים הראשונים הצריכת דלק נראתה לי לא הגיונית ולכן היום החלטתי לעשות בדיקה.

 

לפי נתוני היצרן, בדגם שלי (Inspire מנוע 1400) יש טנק של 43 ליטר.

עשיתי נסיעה היום מבאר לתל אביב ובחזרה, 162 ק"מ סך הכל.

המחשב רכב מראה צריכה של 7.9 ליטר ל-100 ק"מ, קרי 12.65 ק"מ לליטר.

אם מחשבים מרחק של 162 ק"מ לחלק ל-12.65 (קילומטרים לליטר שהרכב מציג)

מקבלים 12.8 ליטר עבור נסיעה באר שבע-תל אביב ובחזרה. כשהגעתי בחזרה לבאר שבע

מד הדלק הראה בדיוק חצי. זאת אומרת שהרכב בזבז לא 12.8 ליטר אלא יותר באיזור ה-21 ליטר.

 

האם מישהו חווה את זה עם הרכב הנ"ל ? האם זה קשור לעובדה שהרכב חדש והמנוע עוד לא

בביצועים מיטביים ? החלפתי בשנה האחרונה כ-4 רכבים בעבודה ולא ראיתי צריכת דלק כ"כ גרוע.

תודה מראש.

פורסם

ככה לא מחשבים,ראשית המחשב לא תמיד מדייק,כמו כן חצי מיכל לא אומר שזה גם חצי מכות הליטרים.

כדי לחשוב נכון צריך למלא מיכל מלא,לנסוע עד רבע האחרון,למלא שוב פעם מיכל מלא,ולחלק את כמות הנסועה בכמות הליטרים שתדלקת

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

המרחק מבאר שבע לת"א הוא למעלה מ 100 ק"מ לכיוון.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר, אתה צודק.

בדקתי דרך הווייז מהבית (באר שבע) והוא פשוט לא היה מחובר ללווין ולא שמתי לב שנתן מיקום שגוי.

המרחק הוא 220 ק"מ הלוך חזור. עם הנתון הזה מתקבלת צריכה של 17.4 ליטר לכל הדרך, שזה קצת יותר

מסתדר עם מה שהמד דלק הראה, אך עדיין תחושה שהרכב שותה יותר ממה שהייתי רגיל אליו ברכבים קודמים.

כמו כן, אני שם לב שהטורים שלו ממש לא יציבים. אני לא סגור על סוג הגיר שמותקן ברכב, אך כל לחיצה

קטנה שלי על הגז בנסיעה בין עירונית מעיפה את הטורים לשמיים לכמה שניות עד שההילוך מתאזן.

 

yulianx, מחר אנסה את החישוב שציינת ואראה מה הצריכה.

פורסם

כל מדידה אחרת זולת זו שיוליאן רשם לא נכונה ולא מדוייקת.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם (נערך)

בימים אלו מסתובב עם אחת.

תדלוק ברבע מסתכם בעלות של 165~ ש"ח (25~ ליטרים). צריכה ממוצעת של 10-12 לליטר. מזגן משפיע על הצריכה ויכול גם להוריד אותך מהנתון הזה, אך לא בהרבה (ייאמר לזכותו שהוא מקפיא ברמות אחרות).

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

מהם נתוני המנוע 1.4 ביונדאי? כמה כ"ס וכמה המומנט?

 

יתכן שהמנוע הזה חלש על הבודי, וזו הסיבה שצריכת הדלק גבוהה. יתכן מאוד שב- 1.6 המנוע פחות מתאמץ ואז צריכת הדלק טובה יותר

פורסם

ה1.4 אכן מרגיש מעט חלש על הרכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...