Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רואה שאתה מפ"ת, אני אישית מגיע מהשפלה הדרומית לתל אביב למוסך "רמי שירותי רכב" ברחוב תושיה 4. יש פה גם המלצות על מוסך זיסו, אני לא הייתי אצלו אבל לפי ההמלצות ניראה שהוא מוסך טוב.

אחד המנהלים פה גם המליץ על מוסך שניקרא "המוסך הירוק". בקיצור- לא חסרים מוסכים טובים באזור שלך :).

פורסם

זה אלטו, היא תוכננה כך שכל הודי בן 16 יוכל לפרק ולהרכיב אותה בחצר עם בוקסה 14 ופטיש.

כל מוסך יוכל לטפל בה בקלות ואין שום סיבה להתקרב למורשה.

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)
יגאל אהבתי את הדימוי! :)

 

אולי אתם בכנופיה יודעים איך להרכיב לה את המד סלד?

 

בסבירות גבוהה כן, שלח את ההוראות שיש לך וניראה מה אפשר לעשות. (בפרטי כמובן)

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם
תודה. שמעתי הרבה על המוסך הירוק. התנסית שם?

 

כמו כן, האם כדאי טיפול 90 מוסך מורשה או לא?

אני התנסיתי שם בצעירותי שנפל לי באטוס גלגל אחורי.

הורכב סרן חדש ולאחר תקופה כמעט נפל שוב גלגל אחורי.

בנוסף אני מכיר מישהו שגם פנה אליהם על נזילה מאטם מכסה שסתומים בפוקוס שגרם לזליגת שמן רב לפלאגים וגימגומים והחליפו לו חיישנים רק לא את האטם. בסופו של דבר עשה זאת לבד אבל כמובן שהפסיד מכספו אצלם.

פורסם

לבסוף לאחר כל ההמלצות,

החלטתי לנסות את "מזלי" בכנופית הטיפולים השוטפים.

 

אסף (

יצר עימי קשר-

שלח לי הודעה פרטית שהוא מוכן לבצע לי את הטיפול ללא עלות מלבד החלקים כמובן.



בהתחלה קצת נרתעתי, ולמרות כל התגובות פה בפורום עדיין התלבטתי אם כדאי או לא.

 

בסופו של דבר אמרתי לעצמי שזה "כולה" סוזוקי אלטו ומה כבר יכול לקרות.

בנוסף, אסף "הכריח" אותי לקנות מוצרים מקוריים - מה שחיזק אצלי את ההחלטה לבוא אליו.

 

הגעתי ב 8:30 בבוקר לרעננה מפ"ת.

הטיפול ארך 4 שעות. טיפול ארוך שכלל הרבה החלפות ובדיקות.

אני חייב לציין את מקצועיותו של אסף, שהוכיח שהוא מבין עניין מהרגע הראשון.

גם אני "לכלכתי ידיים", למדתי המון ומאד נהנתי.

 

עלות כל החלפים- 680 שח. כך שהצלחתי לחסוך 1000-1100 ש"ח (מצורפת הצעת מחיר ממוסך מורשה).

הכרתי בחור מדהים - אסף, שמהרגע הראשון הרגיע אותי, לימד אותי הרבה דברים שבכלל לא ידעתי (כמו איך בודקים רפידות, כמו מה PCV, ABS ועוד ועוד) והוכיח שיש כמה ישראלים שפויים וטובים במדינה שלנו.

 

אסף, תודה רבה לך על יום מדהים.

ממליץ בחום על חברי הכנופיה.

674dbf8f79489135ff518fc3892a8239.jpg

IMG_1119.JPG

IMG_1123.JPG

IMG_1127.JPG

Scan_20150417_113241 (1).jpg

כפיר הג'ינג'י

פורסם (נערך)

ההצעה שקבלת כוללת כוון שסתומים, גם את זה עשו ?

אם קנית חלקים איכותים איפה ההבדלים במחיר?

כדאי שתפרט איזה חלקים ומה מחירם על מנת שנראה את ההבדל בין במחירים לבין אלו שבהצעה של המורשה.

עריכה אחרונה על ידי Dan-idin
פורסם
ההצעה שקבלת כוללת כוון שסתומים, גם את זה עשו ?

אם קנית חלקים איכותים איפה ההבדלים במחיר?

כדאי שתפרט איזה חלקים ומה מחירם על מנת שנראה את ההבדל בין במחירים לבין אלו שבהצעה של המורשה.

גם לי הייתה אלטו שהייתה מטופלת במורשה ועניין כיוון השסתומים הוא אך ורק אם נחוץ ולא בכל מצב.

פורסם
ההצעה שקבלת כוללת כוון שסתומים, גם את זה עשו ?

אם קנית חלקים איכותים איפה ההבדלים במחיר?

כדאי שתפרט איזה חלקים ומה מחירם על מנת שנראה את ההבדל בין במחירים לבין אלו שבהצעה של המורשה.

 

לגבי השסתומים- מפאת חוסר זמן (בכל זאת אסף פינה 7 שעות מזמנו! - כולל הרכבת מד סלד מפוסט אחר) קבענו שנכוון אותם בשבת הקרובה או הבאה- יחד עם הרכבת רצועות שלא הספקנו.

 

לגבי החלקים, אצלם לך מחר את המחירים.

נקנה ב״משה חלפים״ בפ״ת.

כפיר הג'ינג'י

×
×
  • תוכן חדש...