Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה צריך להיות מוטרד ולא אך אחד אחר ולא לא מדובר רק בבלמים אלא בשלל בדיקות בטיחותית ובריאתיות למערכות השונות של הרכב.

אם רכשת את הרכב ואך פעם לא ראית מוסך אמיתי איתי ממליץ לך בחוםן להכנס לבדיקה אצל מי שמכיר אצת הרכב (מורשה או מומחה) לקבל תמונת מצב מבעלי מקצוע על ליפט מסודר ולא מדרכה ובוקים, לפחות פעם אחת.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפותח השרשור הסר דאגה מלבך אסף וחבריו פרפקציוניסטים בכל מה שקשור לטיפול ברכבים , אפילו את המצתים אני מאמין שהוא סגר עם טורקרנץ' במומנט המדויק , רק זכור להראות את השרשור לקונה הפוטנציאלי בזמן מכירת הרכב בעתיד .

פורסם

חזון העצמות היבשות הגיע...להציג לקונה הפוטנציאלי פוסט של פורום כאסמכתא ועוד לטיפול מדרכה..

 

גרמת לי לגחך קלות.

פורסם (נערך)
חזון העצמות היבשות הגיע...להציג לקונה הפוטנציאלי פוסט של פורום כאסמכתא ועוד לטיפול מדרכה..

 

גרמת לי לגחך קלות.

 

דני דין אתה מדבר כאילו אתה ועמיתיך לעבודה הם נשמות טהורות, ובנוסף אתה חושב שנחתנו הרגע מהירח?

כולם היו פה במוסכים, כולם יודעים שהדבר היחיד, ואדגיש היחיד, שמעניין את המכונאי מרגע כניסת הרכב ועד יציאתו לשלום מהמוסך, הוא כמה כסף הוא יגרוף עליו, ולרגע אל תיתן לנו לחשוב שיש עוד דבר שמעניין אותו כמו במקרה, הרכב עצמו, כמו שמעניין את חבריי הכנופיה.

עריכה אחרונה על ידי s0d
פורסם
חזון העצמות היבשות הגיע...להציג לקונה הפוטנציאלי פוסט של פורום כאסמכתא ועוד לטיפול מדרכה..

 

גרמת לי לגחך קלות.

 

די כבר, אמרת את שלך וכעת כל המוסיף גורע...........

פורסם (נערך)

למה אתם כאלו שליליים? תנו לדני-דין להמשיך להשמיץ חבורה של אנשים שמקריבים את הזמן הפנוי שלהם בשביל לעזור לאנשים אחרים עבור אפס תמורה מלבד הכרת תודה, הוא עושה את זה מתוך רצון טוב ולא בגלל שיש לו אינטרס מובהק משולב באנטגוניזם טהור.

 

אני דווקא חושב שהוא מייצג באופן מאוד יפה את המכונאי הממוצע, ובכך עושה שירות נהדר לכנופיה אותה הוא מקניט בכל שרשור הנוגע להם בפורום.

 

אגב, אני נוטה להאמין שהמקור לתגובות שלו נובעות ממקום טוב, אבל צורת ההתבטאות בשילוב עם הזלזול הנוטף מדבריו רק מראה עד כמה המשטמה עלתה לו לראש, ועד כמה הוא לא מכיר את הנפשות הפועלות אותם הוא מקניט בכל פעם שהוא יכול. חבל.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)
חזון העצמות היבשות הגיע...להציג לקונה הפוטנציאלי פוסט של פורום כאסמכתא ועוד לטיפול מדרכה..

 

גרמת לי לגחך קלות.

 

 

דנידין אני לא יודע מי אתה ולא מכיר אותך (רק יודעה העובדה שאתה כנראה שותף\עובד במוסך מורשה\לא מורשה כלשהו) ,אבל נוכח לדעת שאתה חושש מעתיד הפרנסה שלך. ועכשיו אני יכול להגיד בצדק.

 

אם חבורה של אנשים שרוצים לסייע פה גורמים לך להגיב ככה, אז אולי הצדק עימם, והצדק עם ציבור הנהגים שאין שום סיבה שישלמו 600-700 שקל נטו רק על עבודה (לפני מע"מ), לטיפול של שעה - שעה וחצי ואפילו אם אני מפרגן לתקן 2.2 - שעות.

 

דוגמא פשוטה : רוב המוסכים כולל המורשים לא מחברים את הרכבים למחשב! שמעתי משני מוסכים שונים ביניהם מוסך הילוך שישי מורשה היבואן, שאין צורך לחבר הרכב למחשב לפני טיפול כאשר דרישת היצרן היא כן לחבר גם לאחר התעקשות שלי!. כך שאם בכלל יש במוסך שלך מחשב או מערכת ניטור ,תבדוק אם יש עליה קורי עכביש או אבק טרם אתה טוען טענות כלפי אדם כזה או אחר על עבודת חובבנים וכדומה.

 

אז דנידין, אני מציע לך לשמור את ההערות שלך לעצמך ולהעביר את המסר לארגון המוסכים ולחבריך למוסך שיתחילו לתת מחירים הגיוניים (ולא 400 אחוז רווח) ודי לעושק.

עריכה אחרונה על ידי spider01
פורסם (נערך)

אגיב לטענותיך אחת אחת.

לא חושש לרגע לפרנסה וכך גם חושבים עמיתיי למקצוע בפורום הזה, הפעילות הזאת היא כקליפת השום וחסרת משמעות למוסכים כולם ככולם..

 

תקרא שוב את התגובות ותראה התייחסות עניינית בלבד לנושא מאוד מבלבל בעיני בעלי הרכב הפחות מבינים, מה ההבדל בין טיפול תחזוקה תקופתי לבין החלפת חלקים שגרתית.

לא אכנס הפעם מה ההבדל בין עבודה של חובבנים ברחוב לעמות מוסך מורשה מקצועי, זה גם כבר נטחן או שנעשה זאת (שוב) בהזדמנות אחרת.

 

לגבי הדוגמא, ראשית אין דבר כזה במוסך סורק לאבחון עם אבק עליו, זה כלי בשימוש כמעט רציף בפעילות היומיומית של המוסך ואל לך לקחת דוגמא של מוסך או שניים בהם נתקלת אישית, שלא מקפיד על ביצוע פעולות תחזוקה ולהקיש מכך על רוב המוסכים כפי עושים רבות פה בפורום באין מפריע (טוב בסדר,,אני אולי קצת מפריע) .

 

לגבי עושק, לא אחזור על דברים שכבר אמרתי ואמרו בעלי מוסכים אחרים, מה הם הוצאות של מוסך מורשה ורק לידיעתך שעל העבודה מרווחים אבל לא כמו שאתה חושב, רחוק מכך וגם הרבה פחות מאשר הרווח של חלקי חילוף ועדיין בעלי מוסכים לא מחזיקים בית בקיסריה.

 

בכל מקרה תודה על ההצעה אבל לא תודה!

עריכה אחרונה על ידי Dan-idin
פורסם

זכותך להתבטא איך שאתה רואה לנכון.

 

לדעתי המוסכים נמצאים בבועה (כמו ענף הסלולר לפני 3-4 שנים) שעתידה להתפוצץ.

 

המידע שמסרת שעל חלקים אין רווח - שגוי לחלוטין בייחוד אם מדובר על חלקים מקוריים שלא נדבר על חלפיים סיניים שמיובאים בזול ונמכרים ביוקר.

 

לגבי סורק - כפי שרשמתי - אולי יש פה צדיק שם צדיק שפועל באמת ע"פ הנחיות יצרן.

 

עדיין לא מוכן לקבל את העובדה שעל טיפול קטן על הצרכן לשלם בין 600-700 ש"ח רק על עבודה + מע"מ לעבודה של עד שעתיים.

פורסם

נא לחזור לנושא השרשור המקורי. כל תגובה נוספת שלא במסגרת תגובות רלוונטיות לנשוא שרשור יזכו את כותביהן במעקב. ראו הוזהרתם.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אסף היקר! בחור נהדר, עד היום לא הבנתי מה הקאטצ'.

 

היום הבנתי שאין קאטצ'. עזר לי רבות.

 

בערב אפרסם לכם מה עשינו היום בבוקר.

כפיר הג'ינג'י

פורסם

המידע שמסרת שעל חלקים אין רווח - שגוי לחלוטין בייחוד אם מדובר על חלקים מקוריים שלא נדבר על חלפיים סיניים שמיובאים בזול ונמכרים ביוקר.

תקרא שוב מה כתבתי כי לא הבנת נכון בכלל.

פורסם

גם אני רוצה להתחיל לטפל לבד. יש לי ידיים מאוד טובות וכבר עשיתי כל מיני דברים ברכב, אך לא עבדתי מתחתיו (אין לי בוקים). אין סיבה שאני גם לא אטפל לבד.

אני צריך טיפול רק עוד כ- 5000 ק"מ, אבל בינתיים הייתי שמח להגיע כדי להסתכל מהצד על אחד הטיפולים הקרובים באחד הרכבים שחברי הכנופיה מטפלים כדי ללמוד.

אני גר בצפון (אזור העמק) אך יכול לנסוע כמובן לאיפה שצריך.

 

אם מתוכנן טיפול למשל בסופ"ש הקרוב (טיפול = החלפת מסנן שמן, מזגן, פלאגים, שמן מנוע וכ') אשמח לדעת מזה בה"פ.

 

עבודה יפה! ותודה מראש.


×
×
  • תוכן חדש...