Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני שוקל לקנות את פג׳ו 206 1.4 xt אוטומט 2003 (3 דלתות).

קראתי תגובות קודמות בנושא הפג׳ו ורשום שהיו בעיות בעיקר עד 2003 עם הגיר.

המוכר אומר שיש בעיה עם הרצועת טיימינג והוא יוריד מהמחיר (כמה בערך עולה להחליף?)

 

האם למישהו יש ניסיון עם האוטו הזה? האם הייתם ממליצים לי משהו אחר?

 

הסכום שלי הוא לא גבוה, והנסיעות הם ב״ש-ת״א (פעם בשבוע) וכל השאר עירוניות (לא יותר מדי).

 

 

תודה רבה.

פורסם

מה זאת אומרת בעיה עם הרצועת טיימינג?

אם צריך להחליף רצועה זה דבר אחד (סביבות 1000 שח) אבל אם הגומיה קרועה זה סיפור אחר לגמרי.

קח את האוטו לבדיקה מקיפה.

פורסם

לגבי הגיר, אתה לא מדייק. צריך לבדוק היטב שהגיר תקין ולא זקוק לשיפוץ. הגיר הזה נמצא גם בשנתונים מאוחרים יותר וגם בדגמים אחרים.

 

אולי שווה לך לבדוק רכב אחר, ללא בעיה של טיימינג

פורסם

המלצה אחת בנוגע לגיר האוטומטי al4- שמור מרחק, גם אם הוא תקין. הוא לא אמין וכשהוא תקין, הנסיעה ברכב ממש לא נעימה בגלל היותו גיר ״חכם״ ו״לומד את סגנון הנהיגה שלך״.

פורסם
המלצה אחת בנוגע לגיר האוטומטי al4- שמור מרחק, גם אם הוא תקין. הוא לא אמין וכשהוא תקין, הנסיעה ברכב ממש לא נעימה בגלל היותו גיר ״חכם״ ו״לומד את סגנון הנהיגה שלך״.

לא מסכים עם התגובה הזאת, הגיר הוא אכן AL4,והוא באמת לא אמין

 

, אבל עדיין ניתןלמצוא כאלה מכוניות ישנות ושמורות ( הרוב הן עם קילומטר נמוך) חפש אחת שהיא לא 3דלתות וידיים נמוכות, תמצא אחת שהייתה אצל אישה שלא קרעה אותה, יש לי חבר שנוסעבאחת כזאת עם 380 אלף ק"מ ועדיין נוסע ( הגיר שופץ פעמיים ) והוא החליף כבריותר מחצי אוטו, מצד שני ברור לו שהרכב שלו לא יימכר לעולם ולכן מתקן במינימום עלותוממשיך לנסוע איתה, לי אישית הייתה אחת כזאת שנת 2000 מנוע 1400, אני אכלתי ממנהחרא והפסדתי על הרכב מעל 8K בחצי שנה, כשנמאס לי לתקן מכרתי בכל מחיר!!!.

אבל בשונה ממה שאמר זה שציטטתי יחסית לרכב בן 14, הגיר תענוג, כשהואתקין הוא נחמד מאוד, לא מתעצל לתת קיק דאונים, ודואג לצריכת דלק נמוכה, לגבי זהשהוא גיר "חכם" כן, אגיד לך מתי הוא נהיה גיר חרא, כשעולה עליו נהגשלוחץ עליו, הגיר הזה פשוט לא בנוי לזה ועם עולה עליו אחד עם רגל כבדה על הדוושההגיר מתחיל להשתגע הוא מתחיל למשוך הילוכים גם בידידה מתעקש להשאר בהילוך נמוךכשהוא כבר מעביר הילוך נשמעת נקישה חזקה, סע איתה בעדינות, היום במחירים שלבסביבות ה 12K זה אחלה תמורה לכסף

בהצלחה!

פורסם

ראשית כל תודה לכולם על התגובות.

 

לפי המוכר, צריך להחליף והוא גם נקב באיזור ה1000 (ויוריד את זה מהמחיר).

כמובן שאקח את האוטו לבדיקה כדי לוודא זאת ואשים לב לגומיה.

 

 

אני אתן עוד קצת פרטים, אולי זה יכול לעזור:

האוטו עם 122 אלף קילומטר ואני נהג די רגוע.

 

האם יש משהו בבדיקה שיכול לגלות לי על טיב הגיר או דרך אחרת לקבל מושג לגבי זה? (8K בחצי שנה נשמע לי לא מעט)

 

האם לדעתכם עדיף רכב אחר? אולי גטס?

פורסם
לא מסכים עם התגובה הזאת, הגיר הוא אכן AL4,והוא באמת לא אמין

 

, אבל עדיין ניתןלמצוא כאלה מכוניות ישנות ושמורות ( הרוב הן עם קילומטר נמוך) חפש אחת שהיא לא 3דלתות וידיים נמוכות, תמצא אחת שהייתה אצל אישה שלא קרעה אותה, יש לי חבר שנוסעבאחת כזאת עם 380 אלף ק"מ ועדיין נוסע ( הגיר שופץ פעמיים ) והוא החליף כבריותר מחצי אוטו, מצד שני ברור לו שהרכב שלו לא יימכר לעולם ולכן מתקן במינימום עלותוממשיך לנסוע איתה, לי אישית הייתה אחת כזאת שנת 2000 מנוע 1400, אני אכלתי ממנהחרא והפסדתי על הרכב מעל 8K בחצי שנה, כשנמאס לי לתקן מכרתי בכל מחיר!!!.

אבל בשונה ממה שאמר זה שציטטתי יחסית לרכב בן 14, הגיר תענוג, כשהואתקין הוא נחמד מאוד, לא מתעצל לתת קיק דאונים, ודואג לצריכת דלק נמוכה, לגבי זהשהוא גיר "חכם" כן, אגיד לך מתי הוא נהיה גיר חרא, כשעולה עליו נהגשלוחץ עליו, הגיר הזה פשוט לא בנוי לזה ועם עולה עליו אחד עם רגל כבדה על הדוושההגיר מתחיל להשתגע הוא מתחיל למשוך הילוכים גם בידידה מתעקש להשאר בהילוך נמוךכשהוא כבר מעביר הילוך נשמעת נקישה חזקה, סע איתה בעדינות, היום במחירים שלבסביבות ה 12K זה אחלה תמורה לכסף

בהצלחה!

 

שמת לב למה שכתבת? הגיר טוב, כל עוד נוסעים רגוע.

אני אתן לך סיטואציה- הבחור נוסע עם הרכב לירושלים ובעליות אין מצב שלא נדרש לעשות כמה קיק דאונים. תנסה לנהוג אח״כ ברכב ותבין מה זה גיר ח**.

פורסם

מה הקשר לגולף gti?

תנסה לעשות את אותה נסיעה בטויוטה קורולה 98 שעולה בערך אותו הדבר ותבין את ההבדל. אותו הדבר תנסה עם יונדאי גטס אוטומטית (זוללת דלק מדופלמת) ותבין איך אמור לתפקד גיר אוטומטי.

למה בן אדם צריך להיות מוגבל בנהיגה שלו? הגיר צריך להיות טוב בכל מצב וסגנון נהיגה.

פורסם

יונדאי גטז נופלת מהפגו המדוברת לטעמי בכל פרמטר! מה אתה משוה אותה לקורולה 98? שהיא גם זללנית יותר וגם ישנה יותר ב5 שנים! אתה סתם אנטי פגו!!! ושלא תבין אוצי לא נכון כנס לפרופיל שלי, אני נכוותי מ206 קשות. ועדיין חושב שרכב כזה שטופל טוב ומתוחזק כראוי יכול להיות כלי תחבורה זול מעולה! עדין, אבל מעולה

פורסם

הבאתי דוגמאות לרכבים עם גיר אוטומטי, כדי שתבין איך גיר צריך להתנהג. אין ספק שהגטס נחותה, אבל זו לא הפואנה. ה-206 רכב מצוין בגירסה הידנית בלבד.

×
×
  • תוכן חדש...