Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם כן פעם לא זה הכל מזל.

אני הזמנתי פנסים כמה פעמים פעם שילמתי פעם לא.

תלחץ על משלוח USPS מארצות הברית אחוזי התפיסה שם נמוכים.

פורסם
פעם כן פעם לא זה הכל מזל.

אני הזמנתי פנסים כמה פעמים פעם שילמתי פעם לא.

תלחץ על משלוח USPS מארצות הברית אחוזי התפיסה שם נמוכים.

אין לי בעיה שיתפסו ואני אשלם מכס,

לגבי החוקיות של זה אין בעיה ביטוחתית בלהזמין את זה?

אני אצטרך להביא איזה אישורים ממשרד התחבורה?

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם
זה מה שאני אומר. אם נתפס אתה צריך להמציא אישורים אם לא התמזל מזלך

אפשר להכין את האישורים לפני שזה מגיע ?

אם כן אז מה התהליך ? למי צריך לפנות?

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

במידה ונתפס אתה צריך לגשת לממן לשכת המסחר הם יושבים ליד שדה התעופה בן גוריון ומשם לקחת תופס ולגשת למשרד בתחבורה או לגשת לקצין לחבורה ועליו לאשר את החלקים ואת תקינותם כמובן אתה צריך את רשיון הרכב ותופס בעלות.

ואז אתה הולך עם כל הניירת למכס ומחשבים לך את המיסים.

בקיצור בלאגן שלם.

אני פעם ויתרתי על חבילה בגלל כל התהליך.

בכל מקרה הכל מזל

פורסם

אין כל כך פתרון אחר, הפנסים ברכב כבר נשברו,

טסט הם לא עוברים ולא מצאתי בארץ אף אחד שיכול להשיג פנסים כאלה,

אפשר אולי להדפיס את הטופס מהאינטרנט במקום לנסוע אליהם ?

אני יכול לגשת כבר עכשיו עם הטופס למשרד התחבורה או שהחלק מגיע אני בא אליהם ואז הם בודקים את החלק?

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

שמע אתה גם יכול לדרוש מחברת השילוח שתעשה את העבודה הזאת למענך, מה שגם עולה כסף

הם יבואו אליך עד לדלת עם קבלות של כל דבר ותשלם

פשוט במקרה שלי הזמנתי רפידות ברקס קדימה שרצו עליהם פה 1800₪ לפני מע״מ ב500₪ וכאן עשו לי צרות והמחיר קפץ ל1300 שכבר העדפתי לעשות הכל פה

פורסם

אני מעדיף לעשות הכל לבד,

פעם שעברה הזמנתי חלק לרכב ב1000 שקל, אני חישבתי רק מס ומעמ הם הוסיפו תשלום על דברים שלא ידעתי שקיימים והגעתי ל 1000 שקל מיסים,

אני אזמין את הפנסים ולבנתיים אני אסע לקחת את הטופס,

תודה על כל העזרה.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

מנושא דומה שפתחתי לפני כמה ימים:

 

מעיון בנספח 3, "ברישוי חלקי חילוף משומשים ביבוא אישי לצריכה עצמית" עולה כי פנסים, כל עוד מסומנים בתקן, יהיו מותרים לייבוא הן חדשים והן משומשים.

 

http://img2.timg.co.il/forums/1_164577995.pdf

 

מהניסון שלי, הזמנתי פנסים משומשים, מקוריים. עברו ללא שום בעיה.

×
×
  • תוכן חדש...