Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4120 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני טס בקרוב לרוסיה וחושב אולי לקנות משם דאבל דין מבית טוב.

אני בטוח שבגלל המצב שם המחיר יהיה זול יותר מבארץ או מלהזמין מאיביי.

אבל כשנכנסתי לאתרים לבדוק מחירים נדהמתי לגלות שאפשר לקנות דגמים מאוד מתקדמים במחירי רצפה.

לדוגמה Clarion NX504E עולה 26000 רובל (כ 1700 ש"ח).

או NX702E עולה 31000 רובל (כ 2100 ש"ח)

השאלה שלי מה הסיכוי שזה זיוף?

מיצרים זיופים שלהם? אם כן איך אפשר לזהות?

אתם יכולים לראות אותם כאן:

http://www.sound-car.ru/auto/index.php?firma=Clarion

כמובן שיש שם מערכות מכל החברות המובילות, אבל שוב המחירים ברצפה ואני לא יודע עד כמה זה אמין.

מישהו התנסה ביבוא של מוצרים כאלו מרוסיה?

המלצות?

פורסם

מניסיוני מכשירי מולטימדיה של קלריון הם לא מציאה.

המחיר ביחס לארץ יותר טוב אבל לא באופן מפתיע למשל ה NX702 לאחר מיסוי יעלה לך באזור 2850 שח

לא רחוק מהעלות של הפיוניר 8650 שנמכר בארץ ולדעתי מכשיר טוב יותר.

פורסם (נערך)

תוכל להסביר למה הם לא מציאה?

אילו עוד דגמים אתה ממליץ חוץ מהפיונר הנ"ל בתווך המחירים הנ"ל?

איכות הצליל חשובה לי יותר מפיצ'רים כמו מירורינג או כמה איזורי שמע.

אבל כן חשוב שתיהיה אופציה לGPS.

כרגע אני עם ר"ד של קלריון cz501 והאיכות טובה לטעמי, בגלל זה הכיוון שלי שוב פעם הוא קלריון.

עריכה אחרונה על ידי AlphaDog
פורסם

בכל הנוגע למכשיר מולטימדיה קלריון הרחק מאחור .

מדובר במכשירים עם אמינות נמוכה ותפעול לא ידידותי למשתמש שאינם מצדיקים את מחירם.

 

מי שחזקים בשוק הם פיוניר \קנווד\ואלפיין ברמה יותר גבוהה של תקציב.

 

אתה יכול להתעניין על kenwood dnr8035bt או 7035

או על הפיוניר Pioneer AVHX8650BT

 

אני מבטיח לך שהם מכשירים שלא נופלים באיכות מה -CZ501 שיש לך עכשיו.

פורסם

תודה על ההסבר.

הדגמים שהצעת כנראה לא פופולריים ברוסיה או שלא נמכרים שם בכלל.

כי חיפשתי בכמה אתרים ואו שאין עליהם תג מחיר כי אין במלאי, או שאין אותם בכלל.

מה אתה חושב על המערכת של אלפיין מדגם IVE-W585BT ?

פורסם

ברוסיה ה

Pioneer AVHX8650BT

נמכר כ

Pioneer AVHX8600BT



http://price.ru/car/audio-video/car-stereo/pioneer-avh-x8600bt/

 

בגלל שזה אזור שונה יש שוני בשם של הדגםים

 

רק התברר שהמחירים מעודכנים.

כי בגלל הבלאגן עם שער הדולר יש מצב שהם לא מעדכנים אותם באתרים.

תתקשר ותשאל, יותר בטוח.

אני קניתי ברוסיה את 8500 שעכשיו ברכב של אישתי והכול עובד מעולה.

תצתרך לשלם מכס רק אם יעצרו אותך.

phone

-> HELIX DSP PRO MK2 -> Mosconi AS100.4 -> ScanSpeak D3004 & ScanSpeak 12M

Mosconi AS200.4 -> JL ZR800-CW & JL 10W3v3

פורסם

Boo_ תודה על הטיפ, אני באמת אתקשר לברר.

AUDIOֹ KING אין לי נסיון עם אלפיין, אבל ראיתי הרבה המלצות עליהם.

בגלל זה חשבתי אולי לשנות כיוון אל החברה הזאת.

×
×
  • תוכן חדש...