Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי חברים , אני מחפש מיניואן (כרגע בבית פורד פוקוס 2008, ופיאט פנדה 2010) לרגל הרחבת המשפחה הצפויה לילד רביעי (2 כסאות תינוק, בוסטר אחד ועוד ילד).

נוסעים מדי פעם להורים , אז חשוב שיהיה מקום למזוודה + עגלה + קצת יותר בנוסף לכסאות הילדים.

 

תקציב - 70-80K ש"ח.

מחפש רכב עד 90K ק"מ, מן הסתם אמין ומספיק גדול, צריכת דלק הגיונית (לכן כנראה גרנדיס לא בתמונה).

מזדה תחייב אותי לצ'ימיגג , ואני מעדיף שלא, שמתי עין על פורד גלקסי וS MAX , אבל לא מכיר אותן באמת , אשמח להמלצות

פורסם
הי חברים , אני מחפש מיניואן (כרגע בבית פורד פוקוס 2008, ופיאט פנדה 2010) לרגל הרחבת המשפחה הצפויה לילד רביעי (2 כסאות תינוק, בוסטר אחד ועוד ילד).

נוסעים מדי פעם להורים , אז חשוב שיהיה מקום למזוודה + עגלה + קצת יותר בנוסף לכסאות הילדים.

 

תקציב - 70-80K ש"ח.

מחפש רכב עד 90K ק"מ, מן הסתם אמין ומספיק גדול, צריכת דלק הגיונית (לכן כנראה גרנדיס לא בתמונה).

מזדה תחייב אותי לצ'ימיגג , ואני מעדיף שלא, שמתי עין על פורד גלקסי וS MAX , אבל לא מכיר אותן באמת , אשמח להמלצות

 

 

עשיתי משהו לא בסדר? מאד אשמח להמלצות והארות מחכמי הפורום.

פורסם (נערך)

עשית פה חיפוש בפורום ?

ה SMAX והגלקסי טובות מאד אך בתקציב הזה תצטרך להתפשר על מצב/שנתון/ק"מ

תעשה חיפוש פה וביד שתיים, תראה מחירים, חזור לפה עם שניים שלושה דגמים ונתוניהם המלאים ותתחיל להתמקד .

הפוקוס אינה בסיס להשוואה. דווקא הגרנדיס אותה פסלת מספקת מקום אחסון לכל הכבודה שציינת. בהרבה רכבים תאלץ להעמיס ערמות ליד הילד בשורה השלישית... לא הכי בטיחותי. (או שתתחיל להעביר קשירות וחבלים)

הגלקסי תתן לך מרחב דומה, צריכת דלק דומה אבל תהיה יקרה משמעותית. תחשוב על זה.

צריכת דלק ברכבים כאלה היא לא חזות הכל ורוב הרכבים בחתך הזה נותנים צריכת מנהלתית ממוצעת של 1:9 ומטה.

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...