Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

קצת פרטים:

 

הרכב הוא רנו קליאו, מגיע עם מערכת מקורית של היצרן, אותה אני לא מעוניין להחליף עקב אובדן שליטה בהגה ומסך עליון.

כרגע מורכב ברכב מלפנים קומפוננט של JBL. הסאונד השתפר באופן ניכר, אבל אני מעוניין בשיפור נוסף.

 

הציעו לי לשים רמקולים 6X9 על המגש האחורי, אבל אני לא מעוניין להרוס מגש אחורי.

 

חשבתי לשים מגבר, סאב וופר בסיסי כלשהו ולשים רמקולים נורמליים בדלתות האחוריות.

יש דגמים מומלצים? האם אני צריך לקנות אביזרי התקנה כלשהם? איך זה עובד?

בעקרון התקציב הוא משהו כמו 1000-1200₪, ממה שראיתי בזאפ זה אמור להספיק לסאב וופר ומגבר בסיסיים.

 

רוצה לציין שהמערכת צריכה גם לעבור לרכב הבא, ככה"נ קליאו MK 4 או 208.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב, עשיתי אתמול בדיקה בזאפ, מה דעתכם על הרכיבים האלו?

מגבר דיגיטלי לרכב 4 ערוצים JBL GX-A604

סאב וופר עם תיבה מקורית Sony XS-GTX121LS או סאב וופר עם תיבה מקורית JBL CS1214T

מנחת RCA איכותי Rockford RF-HLC

רמקולים "5.25 PHILIPS CS-Q505 (מאחורה במקום הרמקולים הגרועים שיש עכשיו, כי אין איפה לשים שם קומפוננט בלי לקדוח)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מה מהות השיפור שאתה מחפש?

 

מה הדגם של הקומפוננט הקדמי כרגע?

לגבי השליטה מההגה, ישנם מתאמים לענין זה.

לגבי תצוגה על מסך עליון - קצת יותר בעייתי לדעתי. היו כמה דיונים בנושא של החלפת המערכת בצרפתיות (407, C4), ולא זוכר כבר מה עלה שם.

לגבי ה-6X9 - ניתן לייצר מגש מ-MDF ולהשתמש בו לצורך זה במקום המקורי.

 

הציוד שציינת הינו בסיסי וסביר בסה"כ לתקציב.

אישית, הייתי מוותר על הרמקולים האחוריים ופשוט מנתק את הקיימים.

היה מנחת של אודיסון 4 ערוצים למכירה בפורום יד שניה. בדוק אם עדין קיים.

 

לא יודע אם הייתי מבצע התקנה נרחבת ברכב שאני עתיד להחליף בקרוב.

פורסם

שיפור באיכות הסאונד, סאונד יותר מפורט, למרות שהשיפור אחרי הקומפוננט הוא משמעותי אפילו ללא הגברה, אני מחפש משהו יותר 'רציני'.

באס יותר עמוק, טרבל יותר "יפה". (פחות צורם)

 

אני לא מעוניין להחליף מערכת כיוון שזה יהיה דגם DIN1, וברכב הבא אני בונה על דאבל דין אז חבל לי להשקיע ואחר כך להפסיד הרבה כסף במכירה. (או שאם אקנה קליאו IV אשתמש במערכת המקורית של LG עם מנחת).

 

כמה עלולה לעלות התקנה כזאת במקום סביר? אם מדובר על משהו כמו 200-300₪ אני מוכן לספוג את העלות עד העברת המערכת לרכב הבא, אבל אם מדובר ב600-700₪, זה כבר לא ממש שווה ופשוט אעדיף לחכות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

במרבית המקרים, יחידת הראש המקורית היא הבעיה העיקרית.

לא ציינת מה הדגם של הקומפוננט כרגע, אבל לעיתים קיימת אפשרות להנחית קצת את הטוויטר דרך הקרוס. זה יכול לעזור לענין הצרימה.

 

HU בסיסי חליפי יעלה בין כ-350 לכ-600 ש"ח כתלות בדרישות. לא נראה לי שההפסד יהיה גדול במיוחד אם תשמור עליו ותמכור אותו בטווח השנה.

ברנו החדשים מדובר במערכת שפותחה יחד עם LG, ולא במערכת אוניברסלית שלהם.

 

בדוק מול מתקינים.

קיט התקנה למגבר בטח יעלה את ה-150-200 ש"ח. אלא אם מוצאים דרך לעגל פינות עם ציוד זול במיוחד.

על העבודה עצמה אני מעריך עוד סכום דומה.

 

נראה לי שהרעיון ל-6X9 הוא הטוב והזול ביותר כרגע ויספק קצת באסים גם בלי מגבר. עד ליום שתחליף רכב.

אפשר לבנות מגש כמו שהצעתי או אולי לחפש מגש בפירוקיה ולהשתמש בו בשביל החורים.

ועם קצת מאמץ אפשר לסיים את הענין בכמחצית מהתקציב שלך.

פורסם

הקדמיים הם JBL CS5C. זה קומפוננט די בסיסי.

HU בסיסי יעלה כמה שיעלה, אבל אצטרך להשיג פאנל תיאום עבור כל העסק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

לא יודע אם נדרש פאנל, אבל כן מתאם חיווט אם אתה לא רוצה לחתוך את המקורי, וגם הענין של מתאם שליטה מההגה אם חשוב לך לשמור עליו בינתיים.

כאמור, נראה לי דווקא שאכן האפשרות של 6X9 רלוונטית יותר למקרה שלך.

 

את ההשקעה העיקרית שמור לרכב הבא.

זו דעתי בכל אופן.

 

אגב, אפשר לדעתי איכשהו להנמיך קצת את הטוויטר באמצעות נגד/ים, או חפש גם L-PAD.

לא מתמצא בזה מספיק כדי להגיד מה בדיוק נדרש.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם (נערך)

ואיך מבצעים התקנה כזאת? מושכים כבלים מאיפה לאיפה? כמה עולה סט סביר?

אני רואה שיש זוג רמקולים של פיונייר בסביבות 200-250₪, הקטע שמדף אחורי עולה ברשת בסביבות 300-350₪.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הייתי מושך כבלים מהרמקולים האחוריים.

אישית, אני לא מבין את הבעיה בחיתוך המגש הקיים. בתור רוכש רכב פוטנציאלי, זה ממש לא היה מפריע לי.

במקום לרכוש/לייצר מגש חדש, רכוש רק רמקולים והשאר אותם בעת המכירה.

 

אני לא מתמצא במיוחד בטיב הרמקולים הבסיסיים ואולי יש מקום למצוא חנות עם סטנד הדגמה.

בכל אופן, יש ביד שניה 2 זוגות ב-150 ש"ח לדוגמה (לינק), או להסתפק בזוג מהמבחר הקיים בעלות שבין 200-300 ש"ח מחברות מוכרות כמו JBL/פיוניר/קנווד/רוקפורד.

 

בשלב זה, נראה לי שרצוי שתמתין גם לדעות נוספות ולא רק ללכת "על עיוור" עם דברי.

פורסם

200₪ חדש, לא שווה לי לקנות משומש ב150₪, כמה טוב שהוא לא יהיה אינני יודע לבדוק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מישהו אולי יודע מה לעשות לגביי הבעיה עם הטרבל? שהוא צורם לפעמים?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

המצב שלך הוא דיי בעייתי באופן כללי.

אני הייתי ממליץ קודם כל לעשות חושבים עם עצמך ולהחליט מה יותר חשוב לך כרגע לשמור כסף לרכב החדש או להשקיע פה.

מנסיון באמצע כמעט אף פעם לא יוצא משהו שלא תצטער עליו בצורה כזו או אחרת.

1 - במידה ותחליט להשקיע , קח HU סביר שיעלה לא יותר 600 ש"ח , ולא תהיה בעיה למכור אותו בהפסד לא גדול.

- את האחוריים הייתי מנתק בכלל.

- מגבר 4 ערוצים יש כמה וכמה אפשרויות לא רעות בפורום (יד שניה)

- סאב (כנל יש דיי הרבה אפשרויות בפורום)

- קיט התקנה בין 150-200 ש"ח , התקנה כמה מאות שקלים.

היופי בכל הסיפור הוא שאת הכל אתה יכל אח"כ להעביר לרכב החדש בעלות סמלית.

 

2 - לקנות HU כמה שיותר זול , לקנות סט בסיסי קדימה + 6*9 , יש לא מעט אפשרויות בפורום וכל הסיפור יעלה פחות מ 1000 ש"ח.

מנגד את הכל אולי חוץ מ ה HU תצטרך להשאיר (מגש אחורי עם חורים וכו...)

 

עוד נק' שלא ברורה לי ממש היא : יש אפשרות להחליט HU או לא ? במערכות מהסוג הנ"ל זה בין השיפורים הכי משמעותיים.

האפשרות השנייה דיי לא שווה כלום ללא החלפת HU , האפשרות הראשונה לטעמי תשמע דיי רע ללא החלפת HU (שימוש במנחת)

2017 Type R

פורסם

יש את המגבר הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?561050-%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%A8-2-%D7%A2%D7%A8-ECLIPSE-%D7%91%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8-%D7%A1%D7%9E%D7%9C%D7%99

 

הוא די זול, מה אני צריך כדי שהוא יעבול מול הרדיו דיסק שלי עם הקומפוננט הקיים? (מנחת, כבלים מסוימים, מאיפה מושכים מתח, וכו')

מגבר שני ערוצים מסוגל להגביר רק שני רמקולים, או שמא אני טועה?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

לפי תמונות ברשת (לינק) יש לו גם כניסת היי-לבל, כך שניתן עקרונית לחבר ישירות את יציאות הרמקולים מהמערכת הנוכחית אל המגבר, רק יש צורך בפלאג המתאים (שנראה שקיים ע"פ תמונת המוכר).

 

קו פלוס מושכים מהמצבר (עם פיוז מתאים), ומינוס מנקודה קרובה למגבר. די בטוח שיש מדריכים ב-FAQ, ואם לא אז חיפוש קל יניב שפע תוצאות.

 

ניתן להגביר איתו גם יותר רמקולים.

תוכל לדוגמה לחבר רמקול קדמי ואחורי ביחד (ולאבד אפשרות לאיזון קדימה-אחורה):

- בטור, ולקבל התנגדות של 8 אוהם (מתוך הנחה ששניהם 4 אוהם). ההספק של המגבר ירד כנראה לאזור ה-30W RMS לצד.

- במקביל, ולקבל התנגדות 2 אוהם (אותה הנחה לעיל). הספק המגבר יהיה 70W RMS לצד.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

מאחור אשים 6X9, לא שווה להגביר את הרמקולים הגרועים שיש מאחור.

האם זה סט זול יחסית שניתן לקבל ממנו תמורה טובה לכסף בלי להשתגע?

 

תוכל לתת קישורים לרכיבים מומלצים רלוונטים להשלמת ההתקנה?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...