Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

היום הגיעה אלי הבת שלי לאחר שהופיעה לה הודעה לבדוק את גובה השמן (פיג'ו 307). כשפתחתי את מכסה מילוי השמן גיליתי שהכל שם מוצף במים כמעט עד גובה המכסה. אני לא יודע כמה זמן זה כבר ככה.

 

להבנתי עדיף לא ליסוע עם הרכב למוסך אלא לקחת אותו על גרר. האם אני צודק? כמובן שאעדיף לנהוג מאשר לחכות לגרר, אבל אני לא רוצה לגרום לנזק נוסף...

 

תודה! __יהבי:

פורסם

מה זאת אומרת מוצף במים? ראית קצף לבן טובה לטחינה במרקמו?

 

כמו שלא מומלץ אפילו להניע את הרכב ככה אלא דחוף לבדוק את הבעיה כי אם זה מה שאתה מתאר הבעיה מאוד רצינית

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

הרכב עמד כמה שעות לפני שבדקתי אותו. זה היה בחושך, אבל נראה שם נוזל שחרחר שאינו מזכיר שמן. מחר אנסה למשש אותו.

 

שכחתי לכתוב קודם: היתה לה נזילת שמן מאזור אטם ראש מנוע והיא התעלמה ממנה. לכן אני מעריך שנפרץ האטם ואולי משם נכנסו מים.

 

תודה! __יהבי:

פורסם

למה ישר נבואות זעם?

 

מדוע לפתוח את מכסה פתח המילוי כדי לבדוק גובה השמן ולא להשתמש במדיד?

האם אתה בטוח שפתחת את הפתח הנכון (נא לא להעלב מהשאלה)?

מה זה נוזל שחרחר שאינו מזכיר שמן? איך בחושך מבלי לגעת או לטלטל את הנוזל אפשר לדעת?

האם הנזילה היא מאטם ראש המנוע או מכסה השסתומים?

פורסם

כשהשמש מפציעה הדברים נראים אחרת לחלוטין...

 

אתמול בערב, לאחר שהיתה התראה על גובה שמן (אגב, הוא אומר "בדוק גובה שמן" ולא שחסר שמן...) בדקתי עם המדיד - היה מלא. היות וכך, ובגלל נזילת השמן הקלה שיש ברכב, פתחתי את מכסה המילוי. ראיתי משהו שנראה כמו אמבטיה של נוזל שחור; היות ואשתי היתה לידי והייתי עם בגדים חגיגיים לא העזתי לדחוף אצבע ולבדוק מה זה. היום גיליתי שזה פשוט מכסה פלסטיק שמכסה את גל הזיזים (במכוניות אחרות לא נתקלתי במכסה כזה - הייתי רואה את גל הזיזים). גם הרכב לא מתלונן כעת. כנראה לכלוך או תקלה בחיישן...

 

תודה לכל העוזרים!

 

__יהבי:

×
×
  • תוכן חדש...