Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אנחנו זוג בגילאי השלושים המוקדמים, ילדים יצטרפו עוד שנה-שנתיים ויש לנו שני פיטבולים מגודלים.

מחפשים ג'יפון כי אנחנו נורא אוהבים לנסוע לטייל עם הכלבים ולא ברור לי אם אפשר להכניס שני כלבים מגודלים לתא המטען של אחד מהם, שיסעו מאחורה כי לאחד מהם יש בעיית הקאות בנסיעה. מלכתחילה מסתכלים בכיוון של הג'יפון שיהיה מקום לשנינו+ילדים עתידיים+כלבים.

ולגבי הקנייה עצמה, האם שווה לקנות מחברת ליסינג בהנחה ולקבל הערה ברישיון או לקנות מהיבואן.

הדגמים המדוברים זה הבסיס של cx5 או LX של הספורטאז'.

כמו כן שמעתי שהCX5 עומדת בפני מתיחת פנים רצינית ל2016 אז האם שווה לחכות? כמו כן הטוסון החדש עומד להגיע...

פורסם

מבחינת יחס תמורה מול מחיר, אני חושב שהספורטאז' הוא ההצעה הכי משתלמת.

אם כסף הוא לא פקטור אז תבדקו מה הכי נוח לכם מבחינת גודל, הצעה, מקום לכלבים וכו'..

פורסם
, שיסעו מאחורה כי לאחד מהם יש בעיית הקאות בנסיעה.

שיקיא באוטו?

תקנה טנדר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
מבחינת יחס תמורה מול מחיר, אני חושב שהספורטאז' הוא ההצעה הכי משתלמת.

אם כסף הוא לא פקטור אז תבדקו מה הכי נוח לכם מבחינת גודל, הצעה, מקום לכלבים וכו'..

הדמים הממש זולים עולים פחות אבל הדגמים היותר מאובזרים (LXׂ) עולים לא פחות מהמאזדה ונראה לי מאובזרים פחות ממנה ברמת הבסיס. כמו כן הצריכת דלק של המאזדה טובה בהרבה ממה שקראתי.

פורסם

גם לילדים שמקיאים ברכב אתה ממליץ לקנות טנדר?

לספורטאז' יש אחלה הרגשה כשנוהגים בשטח ואין ספק שזאת העיסקה הכי משתלמת שקיימת כרגע בשוק.

אם אתם טיילנים ומחפשים גם את הפן של הג'יפ בג'יפון אז הוא יענה על הדרישות.

 

שים לב שכדאי לך ללכת ולהסתכל על הדגמים האלו במו עינייך ולהוסיף את השיקול של מקום. ילדים= הרבה חפצים ותיקים, עגלות ועוד הרבה דברים שימצאו את מקומם על ריצפת הרכב. תוסיף לזה ציוד טיולים.

שחס וחלילה לה יהיה מצב שתהיה לך דילמה אם להשאיר את אחד מהכלבים בבית או לא לקחת את החיתולים (:

פורסם
גם לילדים שמקיאים ברכב אתה ממליץ לקנות טנדר?

לספורטאז' יש אחלה הרגשה כשנוהגים בשטח ואין ספק שזאת העיסקה הכי משתלמת שקיימת כרגע בשוק.

אם אתם טיילנים ומחפשים גם את הפן של הג'יפ בג'יפון אז הוא יענה על הדרישות.

 

שים לב שכדאי לך ללכת ולהסתכל על הדגמים האלו במו עינייך ולהוסיף את השיקול של מקום. ילדים= הרבה חפצים ותיקים, עגלות ועוד הרבה דברים שימצאו את מקומם על ריצפת הרכב. תוסיף לזה ציוד טיולים.

שחס וחלילה לה יהיה מצב שתהיה לך דילמה אם להשאיר את אחד מהכלבים בבית או לא לקחת את החיתולים (:

 

אני מאוד בספק שמשהו בטווח המחירים שלי יכול לרדת לשטח (אלא אם אני קונה לנד קרוזר 2011) לא הספורטאז' ולא המאזדה לא מסוגלות לעשות יותר מאשר שביל עפר ללא מהמורות ובכל מקרה אם אני ארצה טיול ג'יפים רציני אני אקח את הדיסקברי של אבא. זה יותר נועד בשביל להביא אותנו למקום שצריך ושיהיה מקום איכסון. אנחנו לא מטיילים גדולים אבל אוהבים מדי פעם לנסוע אבל יכולות שטח זה לא מה שמעניין בקנייה.

פורסם

ברור. לא התכוונתי שתקרעו את הרכב בשטח. אלא להגיע למסלולים שדורשים קצת עבודת שטח.

נגיד- בעמק השלום ליד יקנעם צריך לעבור קטע קטן של נחל. עם ג'יפון כמו הספורטז' המעבר יהיה הרבה יותר קל מאשר עם רנו פלואנס (סתם דוגמא)

ומלבד המעבר הזה יש שם מסלול משפחתי נחמד (:

פורסם
ה- CX5 רכב טוב יותר !אבל אם אתה מחפש תמורה למחיר ‚ אז הקיה ב-135 מהווה תמורה מצויינת למחיר .

 

צריכת דלק נוראית, איבזור נוראי, מנוע נוראי והגרסה של ה2 ליטר עולה 153 בבסיס והLX עולה כמו הCX5

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אני בדיוק במצב שלך אבל בלי הכלבים :lol: אצלי זה ילדים ,מה שכן יש לך טעות לגבי הcx5 מתיחת פנים יוצא בחודש יוני ,יולי ולא עוד שנה.

לגבי צריכת הדלק הcx5 עדיפה בהרבה.

לגבי ליסינג קיבלתי הצעות סבבה .איזה ליסניג אתה רוצה?

אני מאוד אוהב את הספורטאג אבל רק 2015 עשיתי בדיקה על 2013 לפני שבוע והיה לא טוב בכלל.

פורסם
א

אני מאוד אוהב את הספורטאג אבל רק 2015 עשיתי בדיקה על 2013 לפני שבוע והיה לא טוב בכלל.

 

מה ההבדל בדיוק?

פורסם

שני כלבים מגודלים דורשים תא מטען ארוך.

להבדיל, חברה חיפשה רכב דומה עם תא מטען מספיק ארוך למעלית לכיסא גלגלים.

אחרי שפסלה את הפורסטר (תא מטען לא ארוך, למרות 500 ליטר) היא קנתה את האאוטלנדר של מיצובישי.

מציע לכם לבדוק את הנושא.

עד 27.1.2020 אני עסוק

×
×
  • תוכן חדש...