Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. יש לי ידידה שלא שבעה הרבה נחת, בלשון המעטה, מהשאטל שלה. כעת היא תחליף הגיר הבוגדני ביחידה חדשה ותמכור את הרכב. למי יש הצעות מה כדאי לרכוש לה ולמשפחתה? כמובן שמדובר ברכב בסדר גודל של השאטל שהרי הוא מיועד לתת מענה הולם במקומו. אני ייעצתי לה ללכת על ה- MPV של מזדה. האם היא עדיין מיוצרת? אני יודע שמדובר ברכב אמין למדי. כעת יש לאמינות הרכב הנבחר משקל גדול לאחר שניכוותה עם ההונדה. למי יש עוד רעיונות? אשמח אם לא נכנס לבעיות שהיו לה עם השאטל אלא נהיה ספציפיים. לא אצליח לשכנע אותה לקנות שוב שאטל, בסופו של דבר.

ראיתי לפני מספר ימים גם דגם חדש של מיצובישי. בקיצור, בבקשה תנו עצות ורעיונות.

תודה רבה!

פורסם

הונדה שאטל? לא שמעתי עליו אבל לפי תוכן ההודעה אני מבין שזה ואן.

 

לדגם החדש של מיצובישי קוראים גראנדיס, אחלה של ואן לא רע בכלל.

 

אה ואם תתן תקציב נוכל לעזור.

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם

טוב בוא נמקד כמה דברים.

כמה אנשים צריכים להכנס לואן? האם ביצועים הוא דבר שחשוב לכם? פינוקים וכל מיני דאג'טים כמו דלת צדדית נפתחת חשמלית משנה לכם? בנזין או דיזל? ידני או אוטו'? ובכל זאת מה הגבול של המחיר כי אם אין אני פשוט יגיד לך: "לך קנה קראייזלר טאון אנד קאונטרי 3.8 ליטר" שמחירו נושק ל-300K.

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם

אינני יודע את מחיר ההונדה - אולם זהו פחות או יותר התקציב. הרכב המבוקש הוא בנזין אוטומטי. אשמח גם להציע לה רעיונות בדיזל, אם ישנם הברקות בכיוון. כול מה שצריך להכנס הוא שוב, מה שנכנס בהונדה: 2 מבוגרים, 2 בוסטרים לילדים וכעת גם 1 כיסא תינוקות, בנוסף. כמו כן תא מטען גדול לעגלה, אופניים ושאר קישקושים. שוב תודה לכם.

פורסם

אולי לך בכיוון של גיפים דיזל טויוטה יונדאי טרופר....אגב לנו (למשפחתי) יש שני מפלצות כאלו ואנו מרוצים עד הגג גדול חסכוני חזק בטיחותי.....

פורסם

תברר איזה שאטל ואיזו שנה וכך נוכל לעזור יותר כשנדע את המחיר

יש 2 סוגי מנועים ו2 רמות גימור ככה שזה 4 סה"כ והמחירים נעים בין 50000 ל98000

 

אשמח לעזור בהמשך.

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...